logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Three Musketeers: D’Artagnan 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی سه تفنگدار: دارتانیان با کیفیت عالی

دانلود فیلم سه تفنگدار: دارتانیان دوبله فارسی The Three Musketeers: D’Artagnan 2023
دانلود فیلم سه تفنگدار : دارتانیان دوبله فارسی The Three Musketeers: D’Artagnan 2023

 

سه تفنگدار: D’Artagnan (به فرانسوی: Les Trois Mousquetaires: D’Artagnan) یک فیلم اکشن ماجراجویی محصول سال ۲۰۲۳ و اولین فیلم از حماسه حماسی دو قسمتی به کارگردانی مارتین بوربولون است که بر اساس رمان سه تفنگدار اثر الکساندر دوما در سال ۱۸۴۴ ساخته شده است. در این فیلم فرانسوا سیویل، وینسنت کسل، رومن دوریس، پیو مارمائی و اوا گرین به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم در 5 آوریل 2023 توسط پاته در فرانسه اکران شد. قسمت دوم، سه تفنگدار: میلادی، در 13 دسامبر 2023 اکران خواهد شد. این فیلم ها توسط فرانسه، آلمان، اسپانیا و بلژیک با بودجه تولید مشترک ساخته شده اند. 72 میلیون یورو (78.2 میلیون دلار آمریکا)، حدود 36 میلیون یورو برای هر فیلم، گران ترین محصول فرانسه در سال 2023، و به مدت 150 روز پشت سر هم از 16 اوت 2021 تا 3 ژوئن 2022 فیلمبرداری شده است.

D’Artagnan، مرد جوانی از گاسکونی، تقریباً در تلاش برای جلوگیری از ربوده شدن یک زن جوان توسط یک زن مسن مرموز و سرسپردگانش کشته می شود. سپس به پاریس می رود تا به تفنگداران گارد بپیوندد. D’Artagnan از Capitaine de Tréville، فرمانده تفنگداران در مقر آن بازدید می کند. ترویل که پدر فقید دآرتانیان را می‌شناخت، می‌گوید که برای او معرفی نامه خواهد نوشت. D’Artagnan یکی از مردانی را که قصد کشتن او را در خیابان پایین داشت، می بیند و با عجله از ساختمان بیرون می رود تا با او مقابله کند، اما با این کار، ناخواسته سه تفنگدار به نام های Athos، Porthos و Aramis را که هر کدام خواستار رضایت هستند، توهین می کند. D’Artagnan تصمیم می گیرد با هر یک از آنها بعدازظهر دوئل کند.

همانطور که D’Artagnan خود را برای اولین دوئل آماده می کند، متوجه می شود که ثانیه های آتوس پورتوس و آرامیس هستند که از اینکه گاسکون جوان قصد دارد همه آنها را دوئل کند شگفت زده شده اند. آنها بی باکی او را تحسین می کنند و به او احترام می گذارند. با شروع D’Artagnan و Athos، نگهبانان کاردینال ریشلیو ظاهر می شوند و تلاش می کنند تا D’Artagnan و سه تفنگدار را به دلیل دوئل غیرقانونی دستگیر کنند. اگرچه تعداد آنها از چهار تا پنج نفر بیشتر است، اما این چهار مرد در نبرد پیروز می شوند. لویی سیزدهم پادشاه فرانسه پس از اطلاع از این موضوع، تفنگداران را سرزنش می کند. D’Artagnan با سه تفنگدار دوست می شود و متوجه می شود که پورتوس دوجنسه است. او اقامتگاهی پیدا می‌کند و در نگاه اول عاشق کنستانس بوناسیو می‌شود، احساسی که او برای جبران آن می‌آید. او برای ملکه آن فرانسه کار می کند که مخفیانه با دوک انگلیسی باکینگهام رابطه دارد و در نتیجه به شوهرش لوئی سیزدهم خیانت می کند و چنین خیانت اگر کشف شود، همان چیزی است که کاردینال ریشلیو می خواهد، به گردن زدن او منجر می شود. .

بسیاری از مشاوران پادشاه و برادر کوچکترش از او می خواهند تا با شورشیان پروتستان در لاروشل مبارزه کند. ریشلیو با پیرزن مرموز به نام میلادی نقشه می کشد تا ملکه را تضعیف کند.

آتوس به دروغ متهم به قتل یک روسپی جوان (که کاملا برهنه، با ضربات چاقو متعدد در کنارش در رختخواب پیدا شد) و به اعدام محکوم شد. D’Artagnan متوجه می شود که این زن جوانی بود که او سعی کرد از ربوده شدن نجات دهد، و تفنگداران تصمیم می گیرند تا بفهمند او کیست، تا بتوانند آتوس را نجات دهند. D’Artagnan به خانه Valcour می رود تا با خانواده ای صحبت کند که آنها معتقدند با زن مرتبط هستند. میلادی آنجاست و وانمود می کند که عضوی از خانواده است. میلادی سعی می کند او را بکشد، اما دآرتانیان از او فرار می کند. آتوس در راه اعدام توسط برادر کوچکترش، بنجامین، که با متحدان پروتستان جدا شده خود، سنت بلانکار و برندیکور مخفی شده است، آزاد می شود.

پادشاه به ملکه الماس هدیه می دهد، اما او آنها را به عنوان یادگاری به معشوقش لرد باکینگهام می دهد. پادشاه شایعات این رابطه را می شنود و از ملکه می خواهد که الماس ها را برای عروسی برادرش بپوشد. کنستانس D’Artagnan را به انگلستان می فرستد تا الماس ها را از باکینگهام بیاورد. میلادی آنها را از باکینگهام می دزدد اما دآرتگنان او را تعقیب می کند و آنها را پس می گیرد. میلادی برای فرار از صخره می پرد. D’Artagnan جواهرات را به ملکه آن به موقع برمی گرداند تا آبرویش را حفظ کند.

در مراسم عروسی گاستون، دوک اورلئان و ماری دوبوربون، دوشس مونپنسیه، شورشیان هوگنوت، از جمله برادر آتوس، سعی در ترور پادشاه دارند، اما آتوس و بقیه تفنگداران او را نجات می دهند. پادشاه آتوس را عفو می کند.

در پایان فیلم، قسمت اول، D’Artagnan در حالی که تلاش می کند کنستانس را از ربوده شدن نجات دهد توسط یکی از سرسپردگان میلادی در خیابانی بیهوش می شود.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم سه تفنگدار: دارتانیان دوبله فارسی The Three Musketeers: D’Artagnan 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!