logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (3 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Leo 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان انیمیشن خارجی لئو با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن لئو Leo 2023
دانلود انیمیشن لئو Leo 2023

 

 

لئو یک فیلم کمدی موزیکال پویانمایی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی رابرت ماریانتی، رابرت اسمیگل و دیوید واختنهایم (در اولین کارگردانی بلند سینمایی ماریانتی و وااختنهایم)، نویسندگی اسمیگل، آدام سندلر و پل سادو، و تهیه کنندگی سندلر و میریل سوریا است. دومین فیلم انیمیشنی از کمپانی تولید سندلر Happy Madison Productions، او را در نقش صداپیشگی در کنار بیل بور و سیسیلی استرانگ بازی می‌کند.

لئو در 21 نوامبر 2023 در نتفلیکس منتشر شد.

در فلوریدا، لئو مارمولک و لاک پشت Squirtle، حیوانات خانگی کلاس پنجمی در مدرسه ابتدایی فورت مایرز هستند و برای یک سال تحصیلی دیگر با مجموعه جدیدی از دانش آموزان آماده شده اند. در طول یک شب کنفرانس والدین و معلمان، جایی که معلم باردار دانش‌آموزان، خانم سالیناس، اعلام می‌کند که باید به مرخصی زایمان برود، لئو شنیده می‌شود که یکی از والدین دانش‌آموز می‌گوید او پیر است و گونه‌های او تنها تا 75 سالگی زندگی می‌کنند. لئو 74 ساله ناامید است که هرگز نتوانسته است با زندگی خود کاری انجام دهد. فردای آن روز، خانم مالکین، بدل سختگیر و بدون مزخرف دانش آموزان، از راه می رسد و به سرعت مورد نفرت دانش آموزان قرار می گیرد. روز جمعه، خانم مالکین می گوید که یکی از آنها باید یکی از حیوانات خانگی کلاس را برای آخر هفته به خانه ببرد، که لئو آن را فرصتی عالی برای فرار از اسارت می داند.

لئو توسط سامر به خانه برده می شود، دختری که بسیار پرحرف است. لئو در حالی که سعی می کند فرار کند، به طور تصادفی به سامر نشان می دهد که می تواند صحبت کند، و به او پیشنهاد می کند که بعد از گفتن اینکه صحبت های مداوم او همه را خسته می کند، سؤالات بیشتری بپرسد. در نتیجه، تابستان در بین همکلاسی هایش محبوبیت بیشتری پیدا می کند. به زودی، دانش‌آموزان شروع به درخواست می‌کنند که لئو را با خود به خانه ببرند، جایی که آنها مشکلات شخصی خود را با او در میان می‌گذارند، که لئو به آنها توصیه‌های زندگی می‌کند، مانند اینکه به الی، پسری با والدین هلیکوپتر، بگوید که به هواپیمای بدون سرنشین که دائماً در حال تماشا است، بگوید. جایدا، یک دختر محبوب اسنوب، و آنتونی، قلدر مدرسه که چند کلاس عقب افتاده است، مجبور نیست همیشه انتظاراتی را که والدینش از او دارند برآورده کند و از او فضایی به او بدهد. بازیگری در سن او خیلی زود، هر یک از دانش‌آموزان لئو را با خود به خانه برده و تلفن‌هایشان را به آنها پیشنهاد می‌کنند تا بتوانند با او در تماس باشند و این باعث حسادت Squirtle می‌شود که احساس می‌کند کنار گذاشته شده است. Squirtle که از توجهی که لئو به آن معطوف می شود خسته شده است، تصمیم می گیرد با استفاده از یکی از تلفن ها به دانش آموزان نشان دهد که لئو می تواند با همه آنها صحبت کند، زیرا او به دروغ گفت که تنها کسانی که می توانند او را درک کنند کسانی هستند که با آنها به خانه برده شده است. . با احساس خیانت به این افشاگری، چون فکر می‌کنند که او پشت سرشان در مورد آنها منفی صحبت می‌کند، تصمیم به رفتن می‌گیرند و خانم مالکین، چون متوجه شده است که لئو می‌تواند صحبت کند و تغییرات رفتاری دانش‌آموزان نتیجه توصیه اوست. ، تصمیم می گیرد او را به خانه اش ببرد.

زمانی که لئو در خانه خانم مالکین است، می‌فهمد که دلیل بداخلاقی او این است که او هرگز نتوانست به رویای خود که یک معلم واقعی است، دست یابد و همیشه به جانشین بودن محول می‌شود. روز بعد، مدرسه نمایشگاه تاریخ دارد و دانش‌آموزان موفق می‌شوند با بازنمایی چهره‌های مشهور تاریخی در مسابقه برنده شوند و جایزه بزرگ سفر میدانی به پارک زمین جادویی را برنده شوند. هنگامی که او به خاطر کارش مورد تحسین قرار می گیرد، خانم مالکین، که می خواهد تمام اعتبار را به خود اختصاص دهد، تصمیم می گیرد که لئو را در اورگلیدز رها کند، و به دروغ به دانش آموزان می گوید که او آنها را رها کرده است، زیرا آنها به زودی متوجه می شوند که چقدر آنها را رها کرده است. او واقعاً برای آنها معنی دارد.

هنگامی که دانش آموزان به پارک زمین جادویی می روند، Squirtle با کمک هواپیمای بدون سرنشین الی به آنها می رسد و فاش می کند که خانم مالکین در مورد لئو دروغ گفته است و او اعتراف می کند که او را در اورگلیدز رها کرده است. پس از رسیدن به پارک زمین جادویی، دانش آموزان موفق می شوند راننده اتوبوس را پشت سر بگذارند تا بتوانند اتوبوس را به سمت اورگلیدز برانند. در همین حال، لئو، در حالی که سعی می کند خود را با حیوانات وحشی هماهنگ کند، از مارمولک های دیگر می آموزد که می تواند بیش از 75 سال عمر کند و او را دوباره تقویت می کند. در حالی که سعی می کند راهی برای خروج پیدا کند، ناگهان با جماعتی از تمساح ها روبرو می شود، اما وقتی دانش آموزان می رسند و دوباره با لئو متحد می شوند، آنها با موفقیت می ترسند.

در آخرین روز سال تحصیلی، دانش‌آموزان فارغ‌التحصیل از لئو می‌پرسند که چگونه می‌توانند بدون توصیه او دوران راهنمایی را پشت سر بگذارند، که او می‌گوید فقط باید مراقب یکدیگر باشند. به خانم مالکین یک شغل تمام وقت به عنوان معلم داده می شود و به سرعت به مهدکودک هایی با لئو و اسکورتل به عنوان حیوانات خانگی کلاس منصوب می شود.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن لئو Leo 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!