logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Bhediya 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی گرگ با کیفیت عالی

دانلود فیلم گرگ دوبله فارسی Bhediya 2022
دانلود فیلم گرگ دوبله فارسی Bhediya 2022

 

بهدیا (ترجمه گرگ) یک فیلم ترسناک کمدی هندی زبان محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی آمار کاوشیک است. این فیلم که توسط دینش ویژان تهیه شده است، در کنار کریتی سانون، آبیشک بانرجی، دیپاک دوبریال و پالین کاباک بازی می‌کند. این سومین قسمت از دنیای کمدی ترسناک ویژن است.

در 25 نوامبر 2022 منتشر شد و بازخوردهای مثبتی دریافت کرد و به خاطر VFX، طنز، اجراها، پیام های اجتماعی و دیالوگ هایش مورد تحسین قرار گرفت. 90 کرور روپیه (11 میلیون دلار) در مقابل بودجه 60 کرور روپیه (7.3 میلیون دلار آمریکا) به دست آورد و به یک موفقیت تجاری و انتقادی تبدیل شد. این فیلم ۱۳ نامزدی در شصت و هشتمین دوره جوایز Filmfare دریافت کرد، از جمله بهترین فیلم (منتقدان)، بهترین بازیگر مرد (منتقدان) و بهترین جلوه‌های ویژه. یک دنباله در حال توسعه است.

جانا با دیدن رفتار عجیب و غریب بهاسکار، مشکوک می شود که بهاسکار ممکن است گرگینه ای باشد که در حال تغییر شکل است. جانا و جومین مخفیانه مقداری از مدفوع باسکار را به دست می آورند تا آزمایش مدفوع انجام دهند و متوجه شوند که قطعاتی از استخوان های انسان در مدفوع بهاسکار پیدا شده است. مشخص می شود که بهاسکار در واقع پشت قتل ها است، زیرا او حقیقت را برای آنها فاش می کند که از زمانی که توسط گرگ گاز گرفته شده است، هر شب به یک گرگ تبدیل شده است و هیچ کنترلی بر آن ندارد.

آنها تصمیم می گیرند بهاسکار را در یک مکان منزوی حبس کنند تا او طعمه اصرار خود نشود. با این حال، یک پلیس محلی آنها را می بیند و حقیقت را می شنود و می گوید که هویت باسکار را برای همه فاش می کند. درست در آن زمان، گرگی که بهاسکار را گاز گرفته بود ظاهر می شود و پلیس را می کشد و به آنها اجازه فرار می دهد. برای یافتن درمانی برای وضعیت باسکار، آنها به یک پزشک مسن مراجعه می کنند. او به آنها می گوید که تنها راهی که باسکار می تواند از دگرگونی خود درمان شود این است که دوباره توسط همان گرگ گاز گرفته شود، در شب ماه نو، دقیقاً در همان نقطه قبلی.

باسکار در تمام بدنش لباس محافظ می پوشد، به جز انتهای عقبش، جایی که باید توسط گرگ گاز گرفته شود، و به همراه جانا و جومین به جنگل می رود و منتظر ظهور گرگ است. گرگ ظاهر می شود و آنها از دیدن این که گرگ کسی نیست جز دکتر آنیکا که او نیز یک تغییر شکل است، شوکه می شوند. او فاش می کند که حدود صد سال پیش توسط گرگ گاز گرفته شده است. از آن زمان، او محافظ جنگل بود و هر کسی را که سعی می کرد جنگل و درختان آن را نابود کند، می کشد. او بهاسکار را گاز گرفته بود که قصد کشتن او را داشت، اما او را نجات داد و خوبی را در درونش حس کرد. او به او توصیه می کند که طعمه جنگل زدایی و پاداش های آن نشود.

آنیکا به طور ناگهانی مورد اصابت گلوله پلیس محلی قرار می گیرد و دستگیر می شود. باسکار تبدیل به یک گرگینه می شود و آنیکا را نجات می دهد و پلیس ها را می کشد. با این حال، آنیکا تسلیم جراحاتش می شود و از صخره سقوط می کند و بهاسکار دلشکسته می شود. او تصمیم می گیرد روی ساخت جاده ها کار کند، اما در اطراف مرزهای جنگل، درختان را سالم نگه می دارد.

در یک صحنه میانی، ویکی و بیتو می‌آیند تا با دوست دیرینه‌شان، جانا، که قبلاً توسط استری تسخیر شده بود، ملاقات کنند و از آن زمان دور از آنها می‌ماند و ارتباط خود را با شهرشان قطع می‌کند تا برای امتحان UPSC درس بخواند. برای IAS آنها از جانا برای کشف رمز و راز استری درخواست کمک می کنند. ناگهان باسکار به گرگینه تبدیل می شود و در مقابل آنها ظاهر می شود و آنها را وحشت زده رها می کند.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم گرگ دوبله فارسی Bhediya 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!