logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Adventure Force 5 2019 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم نیروی ماجراجو 5 2019 با کیفیت عالی

کیفیت BluRay 1080p 720p دوبله فارسی 

دانلود فیلم Adventure Force 5 2019  با لینک مستقیم

[codein_imdb]

فیلم اصلی VUDU ADVENTURE FORCE 5 شامل گروهی از پنج بچه با مهارت است که برای نجات جهان آماده هستند.

بر خلاف خواسته های دکتر هابیل (ارنی هادسون) ، ازدحامی موجودات موسوم به Terra Borgs بی پروا از آزمایشگاههای شرکت تاکارا توسط یک نابغه فنی پوچ و جاه طلبی تاریک (با بازی دیلان آرنولد) آزاد می شوند. به زودی پس از آن ، بازیگر جوان جک زاپاتا (تیت بیرچمور) و برادر بزرگترش جوی (دونالد بوون) متوجه می شوند که مادرشان میا (جیمی- لین سیگلر) به همراه سایر بزرگسالان در ساحل ساحل خود ناپدید شده است.

پسران با نجات اسكیتور دختر اولی (لكسی دیویس) ، كارشناس هنرهای مارشال خلیل (كاردیك آش) و ترور (مارلیك “مار مار” واكر) مخترع خلاق ابزارها به منظور نجات جامعه و نجات عزیزان خود .

این فیلم خانوادگی با الهام از انفجارهای دارت منحصر به فرد ماجراجویی نیروی دریایی والمارت ، داستانی را روایت می کند که هم دل دل و هم دلچسب است. گروه متنوع بچه ها به اندازه کافی باهوش هستند تا از هوشمندی ، مهارت و تفکر خلاق خود استفاده کنند تا مشکل را حل کنند ، استراتژیک کنند و مهاجمان (و خالق آنها) را تعقیب کنند بدون اینکه به اندازه کافی پیر برای رانندگی یک ماشین باشند.

در حالی که باند عجیب و غریب oddball کامل نیست ، آنها بچه های خوبی هستند که دارای نیت خوبی هستند ، و این باعث می شود تا ریشه در آنها جالب باشد. مهمتر از همه ، آنچه باعث نارضایتی آنها در مدرسه می شود این است که آنچه باعث می شود آنها ابرقهرمانان محله باشند که نمی توانید به آنها کمک کنید اما به آنها افتخار کنید. این واقعیت که Adventure Force 5 وسیله نقلیه تبلیغاتی برای اسباب بازی ها است غیرقابل اجتناب است ، اما هنوز هم یک ماجراجویی جالب سرگرم کننده علمی تخیلی است که tweens می تواند از آن لذت ببرد.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Adventure Force 5 2019 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!