logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)
100%

توضیحات فیلم

دانلود رایگان فیلم سینمایی سیسو با دوبله فارسی Sisu 2022 HDTS

فیلم سیسو محصول ۲۰۲۲ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

دانلود فیلم سیسو Sisu 2022
دانلود فیلم سیسو Sisu 2022

 

 

 

سیسو یک فیلم اکشن تاریخی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی جلماری هلندر است. داستان فیلم در لاپلند فنلاند در طول جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد، این فیلم یک جستجوگر طلا را دنبال می‌کند که تلاش می‌کند طلای دزدیده شده خود را حفظ کند و از خود در برابر جوخه مرگ نازی‌ها به رهبری یک افسر وحشی شوتزستافل دفاع کند. در این فیلم جورما تومیلا، آکسل هنی، جک دولان و میموسا ویلامو ایفای نقش می کنند.

در ابتدا، هلندر قرار بود روی کمدی علمی تخیلی جری و خانم جهان به عنوان پروژه بعدی خود پس از Big Game کار کند، اما همه گیر COVID-19 برنامه هلندر را تغییر داد و او به سمت ساخت سیسو رفت. این فیلم در سال 2021 در نزدیکی روستای Nuorgam در لاپلند با بودجه ای حدود 6 میلیون یورو فیلمبرداری شد. به گفته هلندر، فیلم اکشن آمریکایی 1982 First Blood و تک تیرانداز نظامی فنلاندی واقعی، Simo Häyhä به عنوان الهام بخش بزرگی برای این فیلم عمل کردند.

Sony Pictures Worldwide Acquisitions حقوق پخش جهانی فیلم را در خارج از کشورهای شمال اروپا به دست آورد و سپس تصمیم گرفت با Lionsgate همکاری کند تا فیلم را در آمریکای شمالی منتشر کند. این فیلم در 9 سپتامبر 2022 در بخش Midnight Madness جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد. این فیلم در تاریخ 27 ژانویه 2023 در فنلاند به نمایش درآمد و در 28 آوریل 2023 در ایالات متحده اکران شد. نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد.

در اواخر سال 1944، در طول جنگ لاپلند، کاوشگر آاتامی کورپی تنها با اسب و سگ وفادارش در بیابان دور افتاده لاپلند زندگی می کند. عاتامی روزهای خود را در جست‌وجوی طلا به استخراج و معادن می‌گذراند. پس از کشف یک ذخیره غنی، او مقدار زیادی از قطعات طلا جمع آوری می کند و بر اسب خود سوار می شود و با سگ خود به سمت نزدیکترین شهر می رود.

در طول راه، آتامی با یک جوخه 30 نفره ورماخت به رهبری SS Obersturmführer بی رحم برونو هلدورف و زیردستش Wolf روبرو می شود که در عقب نشینی خود در حال تخریب شهرک ها هستند و چندین زن را به اسارت گرفته اند. برونو علاقه چندانی به آاتامی ندارد و به او اجازه عبور می دهد. عاتامی به زودی توسط گروهی از سربازان دستگیر می شود که کیسه های زین پر از طلا او را کشف می کنند و آماده می شوند تا او را اعدام کنند و به سگش شلیک کنند، اما او به سرعت همه آنها را می کشد. برونو که با شلیک گلوله هشدار می دهد، تحقیق می کند و قتل عام را کشف می کند. او یکی از قطعات طلای عاتامی را پیدا می کند که توسط یکی از سربازان در حال مرگ گرفته شده است.

برونو و تانکش آاتامی را تا لبه میدان مین تعقیب می کنند، جایی که اسب آاتامی توسط مین از بین می رود. عاتامی با جمع آوری طلاهای خود، مین دیگری را منفجر می کند تا بتواند فرار کند و سربازانی که به دنبال او فرستاده می شوند به سرعت توسط میدان مین مورد ادعا قرار می گیرند. به دو تن از زنان اسیر دستور داده می شود تا مسیر روشنی را تضمین کنند. یکی از اسیران، آینو، داوطلب می شود تا جای یکی از زنان دیگر را بگیرد و راه را هدایت کند.

برونو با بازیابی تگ سگ آاتامی، متوجه می شود که او زمانی یک کماندوی فنلاندی بوده است که خانواده و خانه خود را در جنگ با روس ها در طول جنگ زمستانی از دست داده است. عاتامی انتقام‌جو که هیچ چیز نداشت، تبدیل به یک «جوخه مرگ یک نفره» افسانه‌ای شد که نام مستعار کوشِی به معنای «جاودانه» بود. برونو از دستورات برای برگشتن و توقف پیروی از آاتامی سرپیچی می کند.

عاتمی مجروح و خسته از نزدیک شدن جوخه بیدار می شود. در حالی که سگ های سربازان در رد پایش هستند، او زیر یکی از وسایل نقلیه آلمانی آویزان می شود و مخزن سوخت را سوراخ می کند و خود را در بنزین می ریزد تا بوی خود را پنهان کند. هنگامی که جوخه برای بررسی نشتی متوقف می شود، عاتامی فرار می کند و سگ ها را با آتش زدن خود قبل از شیرجه زدن به دریاچه نزدیک نگه می دارد. برونو در انتظار بیرون آمدن او، سربازان را به دریاچه می فرستد، اما آاتامی گلوی آنها را در زیر آب می شکافد و هوای فرار از گردن آنها را تنفس می کند. آاتامی به آن طرف دریاچه می رسد، اما برونو سگش را پیدا می کند.

عاتامی متوجه می شود که شهر توسط آلمانی ها در ویرانه های سوزان رها شده است و در یک پمپ بنزین پناه می گیرد. برونو سگ آاتامی را می فرستد تا اربابش را پیدا کند، در حالی که یک نارنجک روشن به قلاده اش بسته است. عاتامی سگ را نجات می دهد اما در اثر انفجار تحت سلطه قرار می گیرد. برونو، ولف و راننده تانک شوتزه، آاتامی را از تابلوی پمپ بنزین آویزان می کنند، طلاها را می گیرند و او را به حال مرگ رها می کنند، اما آاتامی زخم هایش را به میلگردهای بیرون زده می چسباند و او را از حلقه نجات می دهد. یک جفت خلبان آلمانی در جستجوی سوخت فرود می آیند. عاتمی یکی را می کشد و دیگری را بیهوش می کند.

برونو که نمی‌خواهد با عواقب شکست قریب‌الوقوع آلمان روبرو شود، قصد دارد از طلا برای فرار با ولف و شوتزه استفاده کند و ترتیبی می‌دهد که خلبانی آنها را به مکان امن پرواز دهد و بقیه جوخه به نروژ راه پیدا کنند. در همین حال، عاتمی خلبان بازمانده را مجبور می کند تا او را به سمت جوخه ببرد. به زودی، سربازان متوجه می شوند که هواپیما در مسیرشان سقوط کرده است، خلبان توسط همان طناب گرگ که در عاتامی استفاده می کرد به دار آویخته شده است. با ادامه کاروان، عاطمی از زنان اسیر شده بالا می رود و اسلحه می کند. او و آینو فرماندهی یکی از کامیون ها را بر عهده می گیرند و به او اجازه می دهند تا روی تانک برونو بپرد در حالی که زنان بقیه سربازان را به ضرب گلوله می کشند.

آاتامی با بیرون کشیدن ولف از تانک، او را به رحمت زنان رها می کند و برونو را تعقیب می کند که قبل از بلند شدن با خلبان شوتزه را بی رحمانه می کشد. عاتامی به هواپیما شلیک می کند و خلبان را به شدت زخمی می کند و از کلنگ خود برای هک کردن مسیر خود در هوا استفاده می کند. برونو پس از درگیری تن به تن با یکدیگر، آاتامی را با یک خط استاتیک وحشیانه مورد ضرب و شتم قرار می دهد و او را تحت سلطه خود در می آورد. همانطور که برونو در شرف زدن مجموعه ای از ضربات دیگر است، آاتامی به سرعت خط استاتیک را به یک بمب متصل می کند و برونو را به قتل می رساند. در حالی که خلبان نیز کشته شده است، عطامی خود را در حالی که هواپیما در یک باتلاق بزرگ سقوط می کند، می بندد. زنان به رهبری آینو، ولف و تانک نازی را به ارتش بی زبان و ناباور فنلاند تحویل می دهند.

آاتامی که هنوز زنده است، از باتلاق می گریزد، دوباره با سگش متحد می شود و راهی هلسینکی ویران شده از جنگ می شود. عاتمی خونین و کتک خورده وارد بانکی می شود که در آنجا قطعات طلای خود را روی پیشخوان می ریزد. او در نهایت صحبت می کند و از باجه اسکناس های بزرگ می خواهد و توضیح می دهد که حمل آنها به اندازه قطعات سنگین نخواهد بود.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم سیسو Sisu 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!