logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Train To Busan 2 (Peninsula) 2020 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم قطار بوسان 2 (شبه جزیره) 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم قطار بوسان 2 دوبله فارسی Train To Busan 2 2020
دانلود فیلم قطار بوسان 2 دوبله فارسی Train To Busan 2 2020

شبه جزیره (کره ای: 반도 ؛ هانجا: 半島 ؛ RR: بندو ؛ در ایالات متحده با عنوان قطار بوسان ارائه می شود) یک فیلم ترسناک اکشن کره جنوبی به کارگردانی یئون سانگ هو در سال 2020 است. این یک دنباله مستقل از فیلم Train to Busan در سال 2016 است و سربازی را دنبال می کند که به همراه تیمش برای بازیابی یک کامیون پر از پول از مناطق بایر شبه جزیره کره که اکنون در آن زامبی ها ، شبه نظامیان سرکش و یک خانواده خوب زندگی می کنند ، اعزام می شوند.

شبه جزیره برای نمایش در جشنواره فیلم کن 2020 انتخاب شد که به دلیل همه گیری COVID-19 لغو شد. قطار بوسان در 15 ژوئیه سال 2020 در کره جنوبی منتشر شد. قطار بوسان نظرات مختلفی از منتقدان دریافت کرد و 35 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است.

ناخدای دریایی یونگ سئوک خواهر بزرگترش ، شوهرش چول مین و برادرزاده اش دونگ هوان را به کشتی ای که کره جنوبی را ترک می کند ، سوق می دهد که با شیوع زامبی درگیر شده است. در راه او با خانواده ای با یک کودک خردسال روبرو می شود که نیاز به دردسر دارد اما از التماسات خانواده چشم پوشی می کند و از آنجا دور می شود. در کابین کشتی ، یک فرد آلوده به زامبی تبدیل می شود و افراد زیادی از جمله دونگ هوان را آلوده می کند. سپس یونگ سئوک ناخواسته تصمیم می گیرد دانگ هوان و مادرش را پشت سر بگذارد و مانع ورود Chul-min می شود که پس از دریافت مقداری لوازم به داخل کابین می رود.

چهار سال بعد در هنگ کنگ ، یونگ سئوک گناهکار ، همراه با چول مین و دو کره ای دیگر ، توسط هنگ کنگرها از عملیاتی که چهار نفر را مجبور به بازگشت به اینچئون در شبه جزیره قرنطینه و بازیابی یک کامیون مواد غذایی متروک می کند ، مطلع می شوند. که شامل کیسه های نقدی به مبلغ 20 میلیون دلار است. چهار نفر شب بعد می رسند و پس از کمی جستجو ، کامیون را پیدا می کنند. در حالی که زامبی ها شروع به تعقیب آنها می کنند ، این چهار نفر بدون آسیب دیدگی با کامیون از منطقه فرار می کنند.

در بازگشت به بندر اینچئون ، این چهار نفر توسط یک شبه نظامی سرکش واحد 631 به رهبری گروهبان درجه یک هوانگ کمین می کنند. یونگ سئوک از کامیون به بیرون پرتاب می شود ، در حالی که چول مین در داخل کامیون پنهان می شود. دو نفر دیگر از کمین می میرند. سپس یونگ سئوک توسط دو خواهر نجات می یابد: جون که ماشین را از صحنه خارج می کند و خواهر کوچکش یو جین. این سه نفر به یک مخفیگاه می رسند ، جایی که بچه ها با مادرشان مین جونگ و پدربزرگ بزرگتر کیم زندگی می کنند. یونگ سئوک ناگهان متوجه می شود که مین جونگ خانمی است که چهار سال پیش درخواست مشکل کرده بود.

کامیون که توسط واحد 631 گرفته شده است ، به محوطه شبه نظامیان می رسد. Chul-min سپس در داخل پیدا می شود و به یک اسیر تبدیل می شود. متعاقباً کیم خصوصی و کاپیتان سئو کیسه های پول نقد را در کامیون کشف می کنند ، سپس طرحی را برای بیرون آمدن خود از شبه جزیره با کامیون مخفی می کنند و نقشه های فرار خود را از هوانگ جنگ طلب مخفی نگه می دارند. در همین حال ، مین جونگ از یونگ سئوک می فهمد که در بندر اینچئون یک کشتی در انتظار استخراج وی است. او سپس تصمیم می گیرد کامیون را از محوطه بدزدد تا پنج نفر از آنها (از جمله خانواده خودش و یونگ سئوک) با هم از شبه جزیره فرار کنند.

عصر روز بعد ، در نزدیکی محوطه واحد 631 ، در حالی که جون ، یو-جین و بزرگتر کیم در ماشین منتظر می مانند ، یونگ سئوک و مین جونگ دزدکی حرکت می کنند ، جایی که آنها کامیون را کشف می کنند و با کیم خصوصی مواجه می شوند. یونگ سئوک در حالی که کیم خصوصی را با اسلحه در دست داشت ، می فهمد که چول مین در محوطه زنده است و برای نجات او حرکت می کند. او پس از شلیک به چندین زامبی و سربازان واحد 631 مدت کوتاهی موفق می شود ، اما سپس Chul-min پس از نجات یونگ سئوک از قتل توسط هوانگ کشته می شود. سپس یونگ سئوک توسط مین جونگ نجات می یابد و هر دو به سرعت با کامیون از محوطه فرار می کنند. تعداد زیادی از سربازان واحد 631 ، از جمله هوانگ ، تعقیب می کنند. سئو همچنین پس از تیراندازی به کیم خصوصی ، کیم را از سر ناامیدی نسبت به این حادثه ، پیگیری شخصی می کند. در تعقیب و گریز پس از آن ، یونگ سئوک عمداً تونل شیشه ای را شلیک کرده و خرد می کند ، انبوهی از زامبی های داخل آن را آزاد می کند ، که پس از آن به سرعت به وسیله نقلیه هوانگ حمله می کنند و احتمالاً هوانگ و راننده او را آلوده می کنند.

پنج نفر به بندر اینچئون می رسند ، جایی که Seo وسیله نقلیه خود را سوار ماشین جون می کند و سپس او را با تهدید اسلحه نگه می دارد. یو-جین موفق می شود حواس او را پرت کند که به جون اجازه می دهد فرار کند ، اما سپس او به پیر کیم شلیک می کند زیرا او از یو-جین در مقابل تیراندازی محافظت می کند. مین جونگ بی درنگ قصد شلیک به سئو را دارد ، فقط برای این که قبل از فرار با کامیون به پای او شلیک کند. او کامیون را به داخل محفظه حمل کشتی سوار می کند ، اما سپس توسط هنگ کنگرها به طرز وحشیانه ای مورد اصابت گلوله قرار می گیرد. همانطور که خونریزی می کند ، سئو کامیون را برعکس می کند تا از بسته شدن درب نگهدارنده بار جلوگیری کند. این باعث می شود که زامبی های بیرون وارد شوند و همه افراد داخل را بکشند.

پس از آنکه پیر کیم بر اثر اصابت گلوله از دنیا رفت ، چهار نفر باقیمانده یک هلی کوپتر CH-47 (چینوک) سازمان ملل متحد را که توسط سربازان سازمان ملل متحد در مالزی به پرواز درآمده بود دیدند و آن را به سمت بندر هدایت کردند. یک مین جونگ آسیب دیده درخواست می کند که یونگ سئوک جون و یو جین را به هلی کوپتر بیاورد ، در حالی که او راه زامبی ها را پاک می کند. مین جونگ سپس خود را در یک کامیون گیر می اندازد و بوق و کرنا را فشار می دهد و قصد دارد زامبی ها را به او فریب دهد و خود را فدای این سه نفر کند تا فرار کنند. یونگ سئوک با یادآوری ادعای عصبانی Chul-min در هنگ کنگ مبنی بر اینکه یونگ سئوک برای نجات خانواده آنها 4 سال قبل تمام تلاش خود را نکرد ، با اعزام زامبی هایی که وی را در کامیون محبوس کرده اند ، مین جونگ را نجات می دهد. او بسرعت به سمت هلی کوپتر فرار می کند و یونگ سئوک با شلیک به انبوه زامبی ها او را پوشانده است. این دو با جون و یو-جین سوار هلی کوپتر می شوند که چهار نفر را از شبه جزیره متروک و زامبی زده دور می کند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم قطار بوسان 2 دوبله فارسی Train To Busan 2 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!