logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)
30%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Jurassic World: Dominion 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی دنیای ژوراسیک 3 2022 با کیفیت عالی

 

Jurassic World Dominion یک فیلم اکشن علمی تخیلی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی کالین ترورو است که فیلمنامه آن را با امیلی کارمایکل نوشته است. این فیلم بر اساس داستانی از ترورو و درک کانولی، دنباله ای بر دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده (2018) و سومین فیلم از مجموعه دنیای ژوراسیک است. همچنین این ششمین قسمت کلی از مجموعه پارک ژوراسیک است که خط داستانی سه گانه اصلی پارک ژوراسیک را به پایان می رساند. همانند پیشینیان خود، فرانک مارشال و پاتریک کراولی فیلم را با کارگردانی تروورو و پارک ژوراسیک (1993) استیون اسپیلبرگ به عنوان تهیه کننده اجرایی تهیه کردند.

در این فیلم گروهی از بازیگران شامل کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، لورا درن، جف گلدبلوم، سم نیل، دیواندا وایز، مامودو آتی، بی‌دی وانگ و عمر سای بازی می‌کنند. درن، گلدبلوم و نیل نقش های خود را از سه گانه پارک ژوراسیک بازی می کنند و برای اولین بار پس از فیلم 1993 با هم ظاهر می شوند. داستان این فیلم چهار سال پس از وقایع Fallen Kingdom می گذرد و دایناسورها هم اکنون در کنار انسان ها در سراسر جهان زندگی می کنند. داستان اوون و کلر را دنبال می‌کند که در حال آغاز یک ماموریت نجات هستند، در حالی که آلن و الی دوباره با ایان متحد می‌شوند تا توطئه شرکت ژنومیک Biosyn را که زمانی رقیب InGen منقرض شده بود، افشا کنند.

این فیلم در اوایل سال 2014 به عنوان بخشی از سه گانه آینده دنیای ژوراسیک برنامه ریزی شد. فیلمبرداری در فوریه 2020 آغاز شد اما در ماه مارس به دلیل همه گیری COVID-19 به حالت تعلیق درآمد. در ماه جولای از سر گرفته شد و چهار ماه بعد به پایان رسید. مکان های فیلمبرداری شامل کانادا، استودیو Pinewood انگلستان و کشور مالت بود. بر خلاف دو نسخه قبلی خود، لجندری انترتینمنت پس از پایان شراکت چهار ساله با یونیورسال در سال 2019، در تولید فیلم شرکت نداشت.

Jurassic World Dominion توسط یونیورسال پیکچرز توزیع شده و در 23 مه 2022 در مکزیکو سیتی به نمایش درآمد. این فیلم در 10 ژوئن 2022 در ایالات متحده در سینماهای IMAX، 4DX، RealD 3D و سینمای دالبی اکران شد. این فیلم ۸۳۱ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخته است و به سومین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۲ تبدیل شده است. منتقدان که احساس می‌کردند فرنچایز مسیر خود را طی کرده بود، عموماً نقدهای منفی دریافت کرد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم دنیای ژوراسیک 3 دوبله فارسی Jurassic World: Dominion 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!