logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Blood for Dust 2024 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی خون برای گرد و غبار با کیفیت عالی

دانلود فیلم خون برای گرد و غبار دوبله فارسی Blood for Dust 2024
دانلود فیلم خون برای گرد و غبار دوبله فارسی Blood for Dust 2024

 

 

 

داستان « خون برای گرد و غبار » در سال 1992 در شمالی‌ترین نقطه ایالات متحده، جایی که جنایتکاران مواد مخدر و اسلحه را در مرز کانادا اداره می‌کنند، یک تریلر جنایی سخت و تند و زننده درباره مردان سخت و بداخلاقی است. این فیلم به کارگردانی راد بلک هرست بر اساس فیلمنامه ای از دیوید ایبلتافت، از تصویر ابتدایی وحشتناک خود به شما می گوید که چه نوع فیلمی است و یک ساعت و چهل و پنج دقیقه دیگر در آن حالت ادامه می یابد. این به اجرای اصلی اسکوت مک‌نیری متصل است که در رتبه‌بندی بهترین‌های نئو نوآر کلاسیک قرار دارد.

مک‌نیری نقش فروشنده سیار دفیبریلاتور به نام کلیف را بازی می‌کند. او و همسرش امی (نورا زهتنر) مسیحی هستند که به طور منظم در کلیسا شرکت می کنند و یک فرزند مبتلا به سرطان دارند، و هیچ چیزی در مورد کلیف وجود ندارد که نشان دهد او در مورد دوست داشتن خانواده خود و جستجوی آرامش در دعا و کلام خدا صادق نیست. اما او همچنین از آن دسته افرادی است که فروش بزرگی را در جاده ها با رفتن به یک استریپ مفصل جشن می گیرد. با ادامه داستان، چیزهای زیادی یاد می گیریم که تصویر ما از کلیف را پیچیده می کند. به نوعی هیچ کدام او را منافق جلوه نمی دهند، فقط فردی که متناقض است، و تصمیمات لحظه ای او به انگیزه انگیزه هایی است که ما نمی فهمیم و او قرار نیست برای کسی توضیح دهد، قطعاً نه بیننده.

کلیف دوستی به نام ریکی (کیت هرینگتون از بازی تاج و تخت) دارد، پسر بدی که خودنمایی می‌کند با چهره‌ای خندان، خنده‌ای بلند، اعتمادبه‌نفس عفونی و برخی از کم‌مقدم‌ترین موهای صورت که تا به حال داشته‌اید. مشاهده گردید. ریکی می‌داند که کلیف در حال مبارزه است و به او فرصتی می‌دهد تا با خدمت کردن به‌عنوان یک قاطر، اسلحه به کانادا، تجارت آن‌ها برای مواد مخدر و عقب راندن (یا برعکس) پول زیادی به دست آورد. ریکی به مخاطبش در سمت مرز آمریکا، گانگستری به نام جان (جاش لوکاس، خزندگان خزنده شخصیت را میخکوب می کند) می گوید که رفیقش کلیف برای این نوع کار عالی است زیرا به نظر می رسد و مانند یک مرد معمولی به نظر می رسد و رفتار می کند. حتی اگر بخواهد نمی تواند به مگسی صدمه بزند. جان موافقت می کند و به کلیف یک ماموریت محول می کند و او را با یک سرسپرده و “مراقب” به نام اسلیم (اتان سوپلی – یکی دیگر از بازیگران شخصیت عالی که در این گروه جمع شده اند، که استفن دورف نیز در سال 1996 نقش شخصیتی شبیه ریکی را ایفا می کند، حضور دارد) همکاری می کند. فیلم جنایی “شهر صنعت”).

از آنجا همه چیز تاریک تر و ناراحت کننده تر می شود. بهتر است به جزئیات نپردازیم، به جز اینکه بگوییم هیچ چیز جدیدی در اینجا از نظر موقعیت های فیلم جنایی، خشونت آمیز یا موارد دیگر وجود ندارد (ریکی یک نوع “سیم زنده” بسیار آشوب آور است، آشنا از ” Mean Streets، “State of Grace”، “Menace II Society” و فیلم‌های جنایی بی‌شماری دیگر)، و اینکه وقتی مردم به همدیگر شلیک می‌کنند، فیلم جذابیت کمتری دارد تا زمانی که آنها آنقدر عصبانی می‌شوند که به فکر کشیدن اسلحه‌های خود در این مکان باشند. اولین مکان؛ اما همچنین، هر کاستی که داشته باشد، از جمله جدی بودن بیش از حد و شوخی های کافی، نمی توان انکار کرد که فیلم حال و هوای قدرتمندی ایجاد می کند و آن را حفظ می کند.

کلیف یک کهن الگوی فروشنده است، با تمام بارها و فساد پنهانی که از این نوع شخصیت انتظار دارید. بنابراین، به طرز عجیبی، ریکی است، اگرچه او بیشتر یک گاوچران است. اگر این بازیگران برای احیای «گلنگری گلن راس» انتخاب می‌شدند، مک‌نیری شلی «ماشین» لوین بود، که فروش سخت و بی‌ارزش خود را از املاک بی‌ارزش به این دلیل توجیه می‌کند که دختری بسیار بیمار در بیمارستان دارد. و هرینگتون ریکی روما خواهد بود، مرد داغی که در مورد ماهی بزرگی که فرود آورده به خود می بالد و از اینکه چقدر اخلاق بورژوایی برای مکنده ها است، می بالد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم خون برای گرد و غبار دوبله فارسی Blood for Dust 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!