logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)
74/100%

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان انیمیشن خارجی لاک پشت های نینجای جهش یافته نوجوان: آشوب جهش‌ یافته با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن لاک پشت های نینجای جهش یافته نوجوان: آشوب جهش‌ یافته دوبله فارسی
دانلود انیمیشن لاک پشت های نینجای جهش یافته نوجوان: آشوب جهش‌ یافته دوبله فارسی

 

Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem یک فیلم ابرقهرمانی انیمیشن کامپیوتری آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی جف روو است که فیلمنامه را با ست روگن، ایوان گلدبرگ، دن هرناندز و بنجی سامیت نوشته است. این هفتمین فیلم سینمایی لاک‌پشت‌های نینجا جهش‌یافته نوجوان و راه‌اندازی مجدد این مجموعه است. صداپیشگان این فیلم میکا ابی، شامون براون جونیور، نیکلاس کانتو، و برادی نون به‌عنوان تیم اصلی، همراه با صداپیشگان گروه مکمل شامل آیو ادبیری، مایا رودولف، جان سینا، روگن، رز برن، ناتاشیا دمتریو هستند. جیانکارلو اسپوزیتو، جکی چان، آیس کیوب، پل راد، پست مالون و هانیبال بورس. در این فیلم، پس از سال‌ها پناه گرفتن از دنیای انسانی، لاک‌پشت‌ها تصمیم گرفتند با اعمال قهرمانانه به عنوان نوجوانان عادی پذیرفته شوند. برادران به شکار یک سندیکای جنایی مرموز می‌روند، اما زمانی که ارتشی از جهش‌یافته‌ها بر روی آنها گشوده می‌شود، مشکل ایجاد می‌شود.

نیکلودئون Mutant Mayhem را در ژوئن 2020 معرفی کرد و روگن، گلدبرگ و جیمز ویور زیر پرچم Point Grey Pictures تولید می‌کردند و رو به عنوان کارگردان. کمی بعد، کایلر اسپیرز به عنوان کارگردان مشترک به آن ملحق شد. این انیمیشن توسط Mikros Animation در مونترال و پاریس و Cinesite در ونکوور تهیه شده است و اساساً تحت تأثیر طرح‌های نوت بوک مدرسه قرار گرفته است. سازندگان فیلم به دنبال کشف جنبه نوجوانی لاک پشت ها، از فیلم های نوجوانی الهام گرفتند. اکثر بازیگران در مارس 2023 معرفی شدند. ترنت رزنور و آتیکوس راس آهنگسازی موسیقی را بر عهده داشتند.

Mutant Mayhem به عنوان یک اثر در دست اجرا در جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن انسی در 12 ژوئن 2023 به نمایش درآمد و توسط پارامونت پیکچرز در ایالات متحده در 2 آگوست 2023 اکران شد. این فیلم در سراسر جهان 96 میلیون دلار فروخت و نقدهای مثبتی دریافت کرد. با ستایش منتقدان از اجراهای آوازی، فیلمنامه و انیمیشن های سبک. چند نفر آن را بهترین فیلم لاک پشت ها نامیدند.[5] یک مجموعه تلویزیونی بعدی به نام Tales of the Teenage Mutant Ninja Turtles قرار است در Paramount+ نمایش داده شود و دنباله آن نیز در دست ساخت است.

سینتیا اوتروم، مدیر مؤسسه تحقیقات کیهانی تکنو (TCRI) یک اسکادران را برای شکار دانشمند سرکش باکستر استاکمن می فرستد، که یک جهش زا برای تشکیل خانواده حیوانی جهش یافته خود ایجاد کرده است که با مگس خانگی شروع می شود. استوکمن توسط نیروی ضربتی اوتروم قطع می شود و در انفجار حاصل کشته می شود، در حالی که ماده جهش زا به فاضلاب شهر نیویورک می افتد.

پانزده سال بعد، برادران لاک پشت، میکل آنژ، لئوناردو، رافائل و دوناتلو توسط پدر موش صحرایی خود، اسپلینتر، بزرگ شدند، پس از اینکه پنج تن از آنها توسط جهش‌زای استوکمن به جهش‌یافته‌های انسان‌نما تبدیل شدند که آن‌ها آن را «اووز» می‌نامند. بدرقه شدن توسط انسان ها باعث شد که اسپلینتر به انسانیت بی اعتماد شود و پسرانش را در هنر نینجوتسو آموزش دهد و به آنها دستور دهد که خانه فاضلاب خود را فقط برای سرقت لوازم ترک کنند. لاک‌پشت‌هایی که اکنون نوجوان هستند، آرزو دارند مانند دبیرستان‌های معمولی زندگی کنند، که باعث ناراحتی اسپلینتر شده است.

لاک پشت‌ها در طول یک عملیات تدارکاتی، گروهی از تبهکاران را شکست می‌دهند تا یک موتورسیکلت دزدیده شده متعلق به نوجوانی به نام آوریل اونیل را پیدا کنند و خود و منشأ خود را آشکار کنند. آوریل، یک روزنامه نگار مشتاق که تلاش می کند تا از یک حادثه ویروسی شرم آور استفراغ جلوی دوربین عبور کند، در حال بررسی یک سری سرقت از فناوری TCRI توسط یک جنایتکار به نام “Superfly” است. لاک پشت ها قصد دارند Superfly را متوقف کنند و از طریق گزارش آوریل، پذیرش عمومی را به عنوان قهرمان به دست آورند. آنها تکه ای از فناوری دزدیده شده را رهگیری می کنند و با سوپرفلای زیر پل بروکلین ملاقات می کنند و متوجه می شوند که او نه تنها یک جهش یافته است، بلکه رهبر یک باند جهش یافته است. لاک‌پشت‌ها از ملاقات با جهش‌یافته‌های دیگر به وجد می‌آیند، لاک‌پشت‌ها با سوپرفلای و دیگران پیوند می‌خورند و او توضیح می‌دهد که آنها توسط استاکمن خلق شده‌اند، از TCRI فرار می‌کنند و در یک کشتی متروکه در استاتن آیلند زندگی می‌کنند.

لاک پشت ها سعی می کنند مداخله کنند، اما باند با تجهیزات فرار می کنند در حالی که یک ردیاب TCRI که روی تجهیزات نصب شده است با لاک پشت ها عقب می افتد و به آنها اجازه می دهد اسیر شوند. در مقر TCRI، اوتروم به طرز دردناکی لاک‌پشت‌ها را برای جهش‌زای آن‌ها «دوشید»، اما آوریل با Splinter می‌آیند تا آنها را نجات دهند. در مخفیگاه باند، اسپلینتر و لاک پشت ها آنها را متقاعد می کنند که نقشه آنها برای تسلط آنها را بهتر از بدترین انسانیت نخواهد کرد و با هم سوپرفلای را روشن می کنند و ماشین او را نابود می کنند. با این حال، تراوش به آب می‌افتد و حیات وحش دریایی را با سوپرفلای ترکیب می‌کند که پس از گرفتن حیوانات از باغ‌وحش مجاور به یک کایجوی غول‌پیکر مانند نهنگ تبدیل می‌شود. او به شهر حمله می‌کند و لاک‌پشت‌ها و سایر جهش‌یافته‌ها تلاش می‌کنند تا او را متوقف کنند، اما مردم تصور می‌کنند که هیولاهایی هستند.

آوریل بر اضطراب خود غلبه می کند و فرماندهی یک پخش خبری را برای توضیح نیت خوب جهش یافته ها صادر می کند و شهروندان نیویورک به کمک آنها می آیند. لئوناردو صدای خود را به عنوان یک رهبر پیدا می‌کند و با کمک شهروندان، سایر جهش‌یافته‌ها و لاک‌پشت‌های همکار، یک قوطی از TCRI retro-mutagen را در سوراخ سوپرفلای می‌ریزد و او را به مجموعه‌ای از حیوانات عادی تبدیل می‌کند. آشتی با اسپلینتر، لاک پشت ها، آوریل و جهش یافته ها توسط شهر جشن گرفته می شوند. جهش یافته ها به زودی با آنها وارد فاضلاب می شوند. Splinter و Scumbug عاشق هم می شوند و لاک پشت ها در دبیرستان آوریل ثبت نام می کنند، جایی که همه آنها به عنوان قهرمان در آغوش گرفته می شوند.

در صحنه‌ای که در اواسط پخش می‌شود، لاک‌پشت‌ها از زندگی دبیرستانی لذت می‌برند. در حالی که لاک‌پشت‌ها و آوریل در مراسم جشن جشن لذت می‌برند، تحت نظارت Utrom (که اکنون سوپرفلای جهش‌یافته را در اسارت نگه می‌دارد) هستند، که قصد دارد با کمک گرفتن از شردر مرموز، لاک‌پشت‌ها را دوباره دستگیر کند.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن لاک پشت های نینجای جهش یافته نوجوان: آشوب جهش‌ یافته دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!