logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Mighty Express: A Mighty Christmas 2020 دوبله فارسی و کیفیت عالی

دوبله فارسی انیمیشن قطار تندرو: کریسمس شگفت انگیز سال 2020

دانلود انیمیشن Mighty Express: A Mighty Christmas 2020 با دوبله فارسی
دانلود انیمیشن Mighty Express: A Mighty Christmas 2020 با دوبله فارسی

هنگامی که جوراب ها آویزان شدند و درخت تزیین شد ، به کودکان کمک کنید تا روحیه تعطیلات را بیشتر بچرخانند و همه شما روی مبل برای دیدن یک قسمت Mighty Express با مضمون تعطیلات ، آغوش می کشید! این قسمت 22 دقیقه ای در 5 دسامبر در نتفلیکس موجود است و شخصیت های سری پیش دبستانی تازه منتشر شده از Spin Master ، همراه با یک ظاهر غافلگیر کننده خاص از بابانوئل! برای جزئیات بیشتر این متن را بخوانید!

دوبله فارسی انیمیشن قطار تندرو: کریسمس شگفت انگیز سال 2020
دوبله فارسی انیمیشن قطار تندرو: کریسمس شگفت انگیز سال 2020

افشای اطلاعات: Netflix پیش نمایش سریعی از Mighty Express را به من ارائه داد تا این بررسی صادقانه را برای شما ارائه دهد. برخی از اطلاعات و عبارت های موجود در این پست مستقیماً از بیانیه مطبوعاتی Mighty Express حاصل می شود.

Spin Master’s Mighty Express یک سری پیش دبستانی کاملاً متحرک CG است که هم اکنون در Netflix پخش می شود. این مجموعه در مورد تیمی از قطارها و بچه دوستانشان است که با فکر سریع و کار تیمی بر مشکلات موجود در مسیرها غلبه می کنند. در اولین مراسم ویژه کریسمس ، شب کریسمس است و قطار جدید Mandy Mail در یک مگا مأموریت ویژه ویژه برای تحویل همه نامه ها به سانتا در قطب شمال است. اما وقتی طوفانی وحشتناک به راه بیفتد ، تمام قطارهای Mighty Express برای نجات کریسمس با هم کار می کنند! این ویژه نامه جدید تعطیلات پر از ماجراجویی ، هیجان ، موسیقی و تشویق کریسمس است!

دوبله فارسی انیمیشن قطار تندرو: کریسمس شگفت انگیز سال 2020
دوبله فارسی انیمیشن قطار تندرو: کریسمس شگفت انگیز سال 2020

اگر نقد و بررسی اصلی من درباره Mighty Express را بخوانید ، می دانید که من فکر می کنم این یک سریال شایان ستایش است. من خیلی هیجان زده شدم که فهمیدم آنها یک قسمت کریسمس ساخته اند! و طرفداران این نمایش موافقت خواهند کرد که با آهنگهای جذاب و قطارهای سرگرم کننده ، ناامید کننده نخواهد بود. این پیام همچنین دارای پیام بزرگی بود ، و اهمیت بین مسئولیت را به بینندگان یادآوری می کند ، حتی اگر انجام کاری را که نمی خواهید انجام دهید (یا کاری که فکر می کنید مهم نیست) به همراه داشته باشد. بنابراین مقداری کاکائو داغ و مربا های تعطیلات مورد علاقه خود را بگیرید و به تماشای یک کریسمس توانا بروید ، و از 5 دسامبر در Netflix پخش جریانی می کنید!

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن Mighty Express: A Mighty Christmas 2020 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!