logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Bigfoot Family 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن خانواده پاگنده 2020 با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن خانواده پاگنده دوبله فارسی Bigfoot Family 2020
دانلود انیمیشن خانواده پاگنده دوبله فارسی Bigfoot Family 2020

خانواده پاگنده یک فیلم کمدیدرام متحرک کامپیوتری بلژیکی-فرانسوی در سال 2020 به کارگردانی بن استاسن و جرمی دگروسن است. این دنباله فیلم 2017 پسر بزرگ پا است. این فیلم با عنوان Bigfoot Superstar نیز منتشر شد.

دو ماه پس از اولین فیلم خانواده پاگنده ، پدر آدام ، پس از اینکه خود را برای عموم آشکار کرد ، به یک شخصیت مشهور تبدیل شد.

در همین حال ، آدام با قدرت خود هماهنگی بیشتری پیدا کرده و با اِما نیز که دوست او است دوست صمیمی شده است. در پی شهرت پدرش ، آدم تحت تأثیر این اتفاقات قرار گرفته است. آدام همچنین در تلاش است تا احساسات خود را به اما اعتراف کند اما همیشه کوتاه می آید.

خانواده پاگنده می خواهد از شهرت خود برای اهداف خوبی استفاده کند و تصمیم می گیرد که محافظت از یک ذخیره گاه بزرگ حیات وحش در آلاسکا بهترین فرصت باشد. آدم با ارسال فیلمش به عموم به پدرش کمک می کند.

در حالی که در آلاسکا بود ، Bigfoot به طرز مرموزی ناپدید می شود ، در حالی که آدام و مادرش به همراه دوستان حیوانات خود به دنبال یافتن او می روند.

پس از ورود به آلاسکا ، آدام و شلی با معترضانی که آخرین بار Bigfoot را دیدند دیدار می کنند. با این حال معلوم شد یکی از معترضین با شرکت نفت کار می کرده و Bigfoot و Shelli را دستگیر کرده است. آدم قادر به فرار از دستگیری و نفوذ در تجارت است. به نظر می رسد که سرمایه دار نفت در واقع از خانواده ای از تاجران نفتی بسیار حریص است و او در حال آماده سازی برای نابودی دره است.

آدام ضبط شخص ثروتمند را در حال اعتراف به حرص و طمع خود بارگذاری می کند. سپس خانواده هریسون ذخیره گاه طبیعی را نجات داده و سرمایه دار را دستگیر می کنند.

در پایان ، آدام با اما ملاقات می کند و او فاش می کند که او به طور تصادفی اعتراف خود را برای او بارگذاری کرده است. سپس آدم به احساسات خود اعتراف می کند و از او می خواهد بیرون شود. اما در حالی که خانواده شنودگر وی او را تبریک می گویند ، آدم را می پذیرد و می بوسد.

تولید خانواده Bigfoot اندکی پیش از اکران هفتمین فیلم بلند انیمیشن nWave ، The Queen’s Corgi آغاز شد. این فیلم پسر پاگنده را دنبال می کند ، که در سال 2018 در سینماها اکران شد. استودیوی انیمیشن تولید این فیلم را در اجلاس دیجیتال 2020 تصاویر پاریس تحسین کرد

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن خانواده پاگنده دوبله فارسی Bigfoot Family 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!