logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن فیلم ناجیان اژدها سوار دوبله فارسی

دانلود فیلم Dragons: Rescue Riders: Hunt for the Golden Dragon 2020 با کیفیت بالا

دانلود فیلم Dragons: Rescue Riders: Hunt for the Golden Dragon 2020
دانلود فیلم Dragons: Rescue Riders: Hunt for the Golden Dragon 2020

DreamWorks Dragons: Rescue Riders یک مجموعه تلویزیونی تحت وب متحرک رایانه ای آمریکایی است که در مجموعه حقوقی How to Train Your Dragon ساخته شده توسط DreamWorks Animation Television برای Netflix ساخته شده است.

اولین نمایش این نمایش در 27 سپتامبر 2019 انجام شد. فصل دوم آن در 7 فوریه سال 2020 اکران شد.

46 دقیقه ویژه ، زیرنویس شکار اژدهای طلایی ، در 27 مارس 2020 منتشر شد. دومین ویژه ، زیرنویس Secrets of the Songwing ، در 24 ژوئیه سال 2020 منتشر شد. تعطیلات ویژه Huttsgalor Holiday در 24 نوامبر منتشر می شود .

هنگامی که نجات دهندگان ، دوقلوهای داک و لیلا ، به همراه اژدهایان خود ، وینگر ، سامر ، کاتر ، برپل و آگرو ، رئیس وایکینگ داگارد از هاتسگالور را نجات می دهند و او را به خانه باز می گردانند ، از آنها دعوت می شود که در روستای او بمانند. اما همه از ایده زندگی با اژدها هیجان زده نیستند ، بنابراین آنها باید ثابت کنند که می توانند مهربان و مفید باشند. داک لیلا و اژدهایانشان پس از نجات دهکده از دست یک ماشین چوبی دیوانه ، تصمیم می گیرند که دور و برشان بچرخند ، زیرا سرانجام مکانی برای تماس با خانه پیدا کرده اند.

وقتی ماهیگیر شهر ، البون ، در کاوش در غارهای ماز در هاتسگالور گم می شود ، یک داک مبتنی بر غریزه روده وینگر و کاتر را برای نجات او می برد ، اما آنها نیز خیلی زود گم می شوند ، با این کار لیلا با وسواس تمام آنها را نجات می دهد قبل از ماز غارها پر از آب می شوند. داک سرانجام می آموزد که از سر خود به جای روده استفاده کند و لیلا یاد می گیرد که دیگر فکر نمی کند و فقط عمل می کند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Dragons: Rescue Riders: Hunt for the Golden Dragon 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!