logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
67% (3 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Fantasy Island 2020 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان فیلم جزیره فانتزی 2020 با دوبله فارسی ( به زودی )

دانلود فیلم جزیره فانتزی Fantasy Island 2020
دانلود فیلم جزیره فانتزی Fantasy Island 2020

 

نام فارسی : جزیره فانتزی

[codein_imdb]

 

بازرگان گوان اولسن ، افسر سابق پلیس پاتریک سالیوان ، برادران قدم J. J. و Brax Weaver ، و Melanie Cole مختل شده برنده مسابقه برای بازدید از جزیره Fantasy ، یک استراحتگاه گرمسیری هستند که ظاهرا خیال پردازی ها به حقیقت می پیوندند. به محض ورود ، آنها با “نگهبان” جزیره ، آقای روارک ملاقات می کنند و به خیال آنها برده می شوند: J. D. و Brax در یک عمارت وارد یک غروب می شوند. پاتریک به افتخار پدر فقید خود درگیر جنگ می شود. ملانیا تصمیم می گیرد از یک قلدر انتقام بگیرد؛ و گوین پیشنهاد ازدواج پسرش آلن را که سالها پیش رد کرد ، می پذیرد. پاتریک توسط گروهی از سربازان آمریکایی اسیر شده و فاش می کند که فرمانده آنها پدرش در آخرین مأموریت خود قبل از مرگ است در حالی که ملانی وارد یک اتاق زیرزمینی می شود و با آپلود کردن یک ویدئوی آنلاین از تقلب در همسرش ، او را تحت شکنجه قلدر خود ، Sloane Maddison قرار می دهد.

دانلود فیلم جزیره فانتزی Fantasy Island 2020

با این حال ، ویدئوی دیگری نشان می دهد که اسلون ربوده شده و به این جزیره منتقل شده است تا خیال خلاف میل او را انجام دهد. ملانیا او را از جراح ماسک نجات می دهد و آنها فرار می کنند. با سقوط شب ، هر دو قبل از کشته شدن توسط دیمون ، یک بازپرس خصوصی که در جزیره زندگی می کند ، دوباره توسط جراح مورد حمله قرار می گیرند. دیمون آنها را به غاری می برد و در آنجا توضیح می دهد که خیالات توسط آب چشمه در زیر قلب “جزیره” ایجاد می شود: صخره ای درخشان که عمیق ترین خواسته های شخص را نشان می دهد. دیمون پس از اینكه فاش كرد كه Roarke آب را با نوشیدنیهای میهمانان خود مخلوط كرده است ، توضیح می دهد كه او برای تحقیق و بررسی به این جزیره آمده است تا اینكه Roarke به او آرزو كرد كه دختر متوفی خود را ببیند. متأسفانه ، خیال او به کابوسی زنده تبدیل شد که او را در این جزیره به دام انداخت. این سه نفر مقداری آب چشمه را جمع می کنند و برای یافتن تلفن به تفریحگاه ادامه می دهند.

گوئن از خواب بیدار شد تا متوجه شود که یک دختر با آلن دارد. هنگامی که او تمایلی به ادامه کار ندارد ، روارک ظاهر می شود و فاش می کند که او خیال خودش را دارد ، این است که با همسر متوفی خود باشد و تا زمانی که در خیالات خود با مهمانانش ملاقات کند ، این تحقق خواهد یافت. گوئن با متقاعد کردن وی در ادامه دیدن همسرش ، موفق به متقاعد کردن Roarke برای تغییر فانتزی خود شد. با این حال ، جزیره فانتزی شروع به تبدیل دیگر خیالات دیگر به کابوس های زنده می کند زیرا J. D. و Brax توسط یک کارتل مواد مخدر در ارتباط با صاحب عمارت مورد حمله قرار می گیرند در حالی که گوین به شبی منتقل می شود که به طور اتفاقی باعث آتش سوزی شد که همسایه اش نیک تیلور را کشته است. او سعی می کند نیک را نجات دهد ، اما در آتش بیهوش می شود و فقط توسط دستیار شخصی روارک ، جولیا نجات می یابد. گوئن همچنین متوجه می شود که تمام مهمانان دیگر به جز ملانیا در همان شب در آنجا حضور داشتند.

دانلود فیلم جزیره فانتزی Fantasy Island 2020

در همین زمان ، پاتریک سعی دارد جزیره را به همراه پدرش ترک کند ، اما او را برای نجات برخی گروگان ها ، که به نظر می رسد J. D. و Brax در عمارت هستند ، فراخوانده می شوند. سربازان کارتل را می کشند ، اما آنها به عنوان زامبی زنده می شوند که J. D. و بقیه سربازان را به قتل می رسانند. پدر پاتریک خود را فدا می کند تا پسرش و بروکس بتوانند به تفرجگاه بروند. ملانیا و اسلون توسط جراح زامبی کمین می شوند ، تا زمانی که دیمون با او صخره کند و هر دو آنها را بکشد. با ورود به استراحتگاه ، اسلون با همسرش تماس گرفته و او را متقاعد می کند تا با همکاران نظامی دیمون تماس بگیرد. بقیه بازماندگان در تفرجگاه جمع می شوند ، اما توسط Roarke ، که فاش می کند مهمان ها بخشی از خیال شخص دیگری هستند که در آن همه کشته می شوند ، قرار دارند.

با درک اینکه همه درگیر مرگ نیک هستند ، میهمانان استدلال می کنند که این خیال Roarke است ، و معتقدند که او و جولیا پدر و مادر نیک هستند. میهمانان با اسکله فرستاده شده توسط همکاران دیمون ، به اسکله اسکله نجات می یابند ، فقط برای این که توسط کارتل شلیک شود. این گروه به سمت غار می روند تا سنگ نارنجی را با نارنجکی که Brax در حال حمل آن است از بین ببرد. در حین جستجو ، بازماندگان با تظاهرات شیاطین شخصی خود روبرو می شوند ، اما آنها دوباره مرتب می شوند و این سنگ را پیدا می کنند. ناگهان ، ملانیا قبل از آنكه اسلون را به گروگان بگیرد ، پاتریک را چاقو و زخمی می كند. ملانیا فاش کرد که این خیال واقعی او است ، با ورود هر کس برای انتقام گرفتن از مرگ نیک ، که با او قرار بود در شبی که درگذشت ، قرار بود او را خراب کند ، فاش کرد. همچنین فاش شده است که جولیا در واقع همسر روارکی است و به عنوان بخشی از خیال خود دوباره ظاهر شد.

وقتی جولیا شروع به مردن کرد ، Roarke را متقاعد می کند که او را رها کند و به مهمانان خود کمک کند تا قبل از ناپدید شدن از جزیره فرار کنند. اسلون قبل از خیال پردازی در مورد مرگ ملانیا ، جرعه ای از آب چشمه جمع شده را می گیرد. این باعث می شود ملانیا مورد حمله جنازه زامبی شده نیک قرار گیرد که او را به داخل آب می کشاند. قبل از غرق شدن ، او نارنجک را در برابر بازماندگان منفجر می کند ، اما پاتریک با پریدن بر روی آن خود را فدا می کند تا از دیگران محافظت کند. فانتزی نتیجه گیری می کند و گوئن ، اسلون و برکس در استراحت از خواب بیدار می شوند و کشف می کنند که پاتریک در اثر جراحات وی درگذشت در حالی که یک راک اکنون پاکسازی شده سرانجام موافقت می کند که آنها را برود.

دانلود فیلم جزیره فانتزی Fantasy Island 2020

هنگامی که بازماندگان سوار هواپیما می شوند تا جزیره Fantasy را که اکنون تمیز شده است ، ترک کنند ، Brax آرزو می کند که J. D. دوباره به زندگی برگردد و به خانه برود ، بنابراین تصمیم می گیرد تا برای رسیدن به خیال خود ، با Roarke در این جزیره بماند. پس از گوین ، اسلون و جی. D. از هواپیما خارج می شوند ، روارك از بركس می خواهد كه دستیار شخصی جدید او باشد و نام مستعار خود را بگیرد. با یادآوری نام مستعاری که برادرش در مدرسه به او داده است ، بركس تصمیم می گیرد كه خود را تاتو بنامد ، و شروع رویدادهای تلویزیونی سال 1977 را آغاز كند.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم جزیره فانتزی Fantasy Island 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!