logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن The One and Only Ivan 2020 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن ایوان مشهور 2020 با کیفیت عالی

 دانلود انیمیشن ایوان مشهور دوبله فارسی The One and Only Ivan 2020
دانلود انیمیشن ایوان مشهور دوبله فارسی The One and Only Ivan 2020

 

ایوان یک و تنها (به انگلیسی: The One and Only Ivan) یک فیلم فانتزی آمریکایی به کارگردانی تئا شاروک از فیلم نامه ای به قلم مایک وایت است که براساس رمانی به همین نام برای کودکان ساخته K. A. Applegate ساخته شده است. این فیلم با الهام از داستان واقعی گوریل ایوان ، صدای سام راکول (در نقش ایوان) ، آنجلینا جولی ، دنی دیویتو ، هلن میرن ، بروکلین پرنس ، چاکا خان ، رون فانچس ، فیلیپا سو و مایک وایت را با بازی انسان بازی می کند. شخصیت هایی که توسط رامون رودریگز ، آریانا گرینبلات و برایان کرانستون به تصویر کشیده شده اند.

این پروژه برای اولین بار در سال 2014 اعلام شد و دو سال بعد به تولید رسید. گروه بازیگران بین اکتبر 2017 و مه 2018 جمع آوری شدند ، و فیلمبرداری آن در تابستان 2018 در فلوریدا انجام شد. در ابتدا قصد داشت یک نمایش تئاتر The One and Only Ivan به صورت دیجیتالی در دیزنی + در 21 آگوست 2020 منتشر شود.

ایوان ، یک گوریل جلگه ای نقره ای غربی ، در محوطه محوطه بازار بزرگ تاپ زندگی می کند. او در کنار سایر مجریان برای مک ، مالک اجرا می کند. یک فیل آفریقایی باهوش و پرورش دهنده به نام استلا ، یک پودل خراب به نام اسنیکرز ، یک مرغ بد بو به نام هنریتا ، یک خرگوش آتش نشانی به نام مورفی ، یک شیر دریایی پارانوئید به نام فرانکی و یک طوطی کثیف به نام تلما. ایوان با یک گوسفند ولگرد همراه است ، که بعداً او را باب می نامند ، که مخفیانه در محفظه خود زندگی می کند. کارمند سرایدار مک جورج ، دخترش جولیا را می آورد که مرتباً با ایوان ارتباط برقرار می کند. یک روز ، جولیا مداد رنگی های قدیمی خود را نزد ایوان می گذارد که ناگهان علاقه مند می شود با آنها نقاشی بکشد. جولیا ظاهراً تنها کسی است که می تواند نقاشی های خود و معنی آنها را رمزگشایی کند.

Big Top Mall شروع به از دست دادن مشاغل خود کرد ، این مسئله بسیار نگران کننده مک بود ، اما با خرید یک بچه فیل به نام روبی که شروع به کشیدن در میان جمعیت می کند ، هیجان زده می شود. ایوان در ابتدا در پذیرفتن روبی مردد است ، به خصوص هنگامی که او شروع به کنجکاوی در زندگی شخصی او می کند. هنگامی که استلا ، که از روبی مراقبت کرده است ، ناگهان ضعیف شده و قادر به اجرای برنامه نیست ، ایوان به روبی تشویق می کند تا به تنهایی جمعیت را در آغوش بکشد. پس از آن ، روبی از ایوان می خواهد که برای او داستانی تعریف کند و ایوان فاش می کند که چگونه مک و همسرش هلن او را هنگامی که کودک بود فقط به فرزندی قبول کردند. با بزرگتر شدن ایوان ، مك از رفتار حیوان گرایانه اش گذشت و هلن او را از سرخوردگی رها كرد. در نهایت مک این مرکز خرید را خریداری کرد و آن را به یک سیرک تبدیل کرد. استلا از ایوان می خواهد قبل از فوت از روبی مراقبت کند و مطمئن شود که او آزاد است.

مک شروع به آموزش روبی برای سیرک می کند ، که باعث نارضایتی ivan می شود و او تصمیم می گیرد راهی برای آزادی او پیدا کند. نقاشی های ایوان توسط مک کشف می شود و تصمیم می گیرد که آن را اقدام بزرگ بعدی کند ، اما با وجود تبلیغ در اخبار ، ایوان از همکاری خودداری می کند. شب ، ایوان و باب گارد امنیتی کاستلو را فریب داده و خود و روبی را آزاد کردند. با اصرار روبی ، هنریتا ، مورفی ، فرانکی و تلما نیز آزاد می شوند و حیوانات از Big Big Mall فرار می کنند تا به جنگل آن طرف بزرگراه فرار کنند. از ناامیدی آنها ، “جنگل” فقط یک تقاطع است و آنها با شهر بیشتری احاطه شده اند. مک ، که توسط کاستلو هشدار داده شد ، موفق می شود حیوانات را برگرداند و سعی می کند فرار آنها را مخفی نگه دارد.

روبی از ایوان می خواهد داستان دیگری برای او تعریف کند. ایوان سرانجام با اصرار باب ، توضیح می دهد که چگونه قبلاً در جنگل با گوریل های دیگر زندگی می کرد. ایوان که در آن زمان به عنوان گل و لای شناخته می شد ، دوست داشت در لجن نقاشی بکشد و با خواهرش تگ که عاشق تگ بازی بود ، بازی کند. ایوان با ورود شکارچیان غیرمجاز توسط خانواده اش جدا شد و از آن زمان دیگر گوریل دیگری ندیده بود. جولیا با دلسوزی برخی از انگشت ها را به ایوان می دهد و با الهام از او تصمیم می گیرد نقاشی دیواری بکشد. روز بعد ، بازدیدکنندگان به همراه گزارشگرانی که در مورد فرار احتمالی چیزی شنیده اند وارد می شوند و تصمیم می گیرند از این سریال فیلمبرداری کنند. نقاشی دیواری ایوان ، تفریحی از یک جنگل و دریاچه ، توسط جمعیتی مشاهده می شود که به آن واکنش مثبت نشان می دهند. جولیا معتقد است که ایوان می خواهد آزاد باشد و به خبرنگاران اطلاع می دهد.

به زودی معترضین خواستار آزادی حیوانات شدند. مك سرانجام تسلیم می شود و تصمیم می گیرد بازار را تعطیل كند. وقتی همه حیوانات برده می شوند ، مک آخرین لحظه را با ایوان سپری می کند و از او برای وقتش تشکر می کند. ایوان را به محوطه بزرگ گوریل منتقل می کنند و در آنجا دوباره به هم نوعان خود می پیوندد. با کمال تعجب او ، این مکان درست در کنار محوطه فیل قرار دارد که روبی با هم نوعان خود است. ایوان به روحیه استلا اطمینان می دهد که روبی در زیر ساعتش ایمن است.

در طول تیتراژ ، عکس ها و تصاویر واقعی همراه با خلاصه ای از زندگی او نشان داده می شود. در صحنه ای با اعتبار متوسط ​​، باب که توسط جولیا و جورج به فرزندی پذیرفته شده است ، ایوان مورد استقبال قرار می گیرد.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن ایوان مشهور دوبله فارسی The One and Only Ivan 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!