logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
57%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Secret Society of Second-Born Royals 2020 دوبله فارسی و کیفیت عالی

دوبله فارسی فیلم جامعه مخفی نجیب زادگان دوم سال 2020

دانلود فیلم Secret Society of Second-Born Royals 2020 با دوبله فارسی
دانلود فیلم Secret Society of Second-Born Royals 2020 با دوبله فارسی

بسیاری از فیلم هایی که اخیراً در دیزنی + به نمایش درآمدند ، برای سینماها در نظر گرفته شده بودند. این یکی از آن فیلم ها نیست.

بسیاری از فیلم هایی که در چند ماه گذشته در دیزنی + به نمایش درآمدند (“مولان” ، “آرتمیس فاول” و غیره) فیلم های پرفروشی هستند که با در نظر گرفتن سالن های نمایش ساخته شده اند و فقط به دلیل همه گیر شدن دیجیتال شدند. “انجمن مخفی سلطنت های متولد دوم” بدیهی است ، با صراحت ، و با اصرار یکی از آن فیلم ها نیست. این داستان با کیفیت پایین و با هزینه مشابه اپیزود “The Suite Life of Zack & Cody” که توسط کانال دیزنی تولید شده است ، سعی دارد آنچه “Sky High” ، “The Princess Diaries” را برای کودکان انجام دهد و “Agent Cody Banks” قبلاً برای بچه ها انجام داده اند ، اما ارزان تر و در عین حال.

البته ، لازم به ذکر است که “انجمن مخفی سلطنت های متولد دوم” آنا ماسترو ممکن است کمی جوانتر از هر یک از فیلم ها باشد – اگر کودک شما بتواند زبان خود را از یک عنوان بدون زحمت بگوید ، دیگر آنها نیز هستند برای آن قدیمی است – اما دشوار است تشخیص دهد که آیا این هدف عمداً یک جمعیت خاص را هدف قرار داده است یا فقط بسیار شلخته و پیچیده برای کار بر روی هر کسی که آموخته است تفاوت کیفیت بین “اتومبیل” و “هواپیما” را تشخیص دهد.

در حالی که عناصر خاصی از این فیلم اصلی (فرضیه ساختگی ساختگی آن ، بیشتر از همه) حاکی از آن است که این فیلم برای مخاطبی در نظر گرفته شده است که ممکن است اولین قدم های کودک خود را به دنیای دیوانه وار محتوای لایو اکشن باز کند ، اما برخی دیگر (یک سقوط هواپیما در پیشگفتار ، بمبی که تهدید به انفجار تاجگذاری می کند ، جاروبرقی زیر خشم ضد سلطنت که در لحظات آخر خنثی می شود ، و غیره) این تصور را ایجاد می کند که دیزنی قصد دارد “اولین مارول” من باشد و سقوط کرد کوتاه باند گاهی اوقات این فیلم احساس می کند با یک کودک 10 ساله peek-a-boo بازی می کنید و گاهی اوقات این احساس به وجود می آید که سعی کنید به یک کلاس مهد کودک در مورد ارزش اعتراض در یک اکوسیستم سیاسی به ظاهر ناامیدانه آموزش دهید. هرگز ارزش تماشای آن را ندارد.

بنابراین “انجمن مخفی سلطنت های متولد دوم” – هرگز حدس نخواهید زد که این داستان درباره چیست. در ابتدا با سرخ شدن ، به نظر می رسد این فیلم یک ریف مدرن و چشمک زن از داستان های شاهزاده خانم است که امپراطوری دیزنی را در جهانخوار امروز ساخته است. “شما داستان افسانه ای درباره یک شاهزاده خانم را می دانید که منتظر یک شاهزاده شجاع می آید تا او را نجات دهد؟” روایت آغازین را می پرسد. “بله ، این نوع داستان نیست.”

بنابراین چه نوع داستانی است؟ سام (پیتون الیزابت لی) هنوز کاملاً نمی داند. دومین ردیف تاج یک کشور خیالی اروپایی به نام Illyria – یک حلقه مرده برای مرکز شهر تورنتو – سام به هیچ خواهر و برادر کوچکی احتیاج ندارد تا از بزرگترین انرژی میانسالان در این جان جان برخوردار باشد. خواهر بزرگتر او النور (اشلی لیائو) از همان کودکی برای جانشینی مادر ملکه بیوه خود (الودی یونگ) آرایش داده شده است و او مانند یک حق تولد همه لبخندها و تکان ها را می گیرد .

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Secret Society of Second-Born Royals 2020 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!