logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)
93%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Dune: Part One Two 2024 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم تل ماسه 1 2 با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم تل ماسه 1 2 دوبله فارسی Dune: Part Two 2024
دانلود فیلم تل ماسه  2 دوبله فارسی Dune: Part Two 2024

 

 

تل ماسه یک فیلم علمی تخیلی حماسی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۴ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی دنیس ویلنوو است که فیلمنامه آن را با جان اسپایتز نوشته است. دنباله فیلم Dune (2021)، این دومین اقتباس دو قسمتی از رمان تلماسه 1965 اثر فرانک هربرت است. این داستان پل آتریدس را دنبال می کند که با مردم فرمن سیاره بیابانی آراکیس متحد می شود تا علیه هارکونن به جنگ برود. تیموتی شالامه، زندایا، ربکا فرگوسن، جاش برولین، دیو باتیستا، استلان اسکارسگارد، شارلوت رمپلینگ، و خاویر باردم با آستین باتلر، فلورانس پیو، کریستوفر واکن، لئا سیدوکس و انبوهی‌نیلینگ در فیلم اول بازی می‌کنند. قالب.

توسعه پس از آن شروع شد که Legendary Entertainment حقوق فیلم و تلویزیون را برای فرانچایز Dune در سال 2016 به دست آورد. ویلنوو در سال 2017 به عنوان کارگردان قرارداد امضا کرد و قصد داشت یک اقتباس دو قسمتی از رمان را به دلیل پیچیدگی آن بسازد. قراردادهای تولید فقط برای تل ماسه اول بسته شد و فیلم دوم بر اساس موفقیت فیلم اول باید چراغ سبز می گرفت. ویلنوو پس از اینکه فیلم اول همزمان در سینما و HBO Max اکران شد، نگران قطعیت دنباله بود، اما کمپانی برادران وارنر به او اطمینان داد که اگر در HBO Max به خوبی اجرا شود، دنباله آن اتفاق خواهد افتاد. پس از موفقیت انتقادی و تجاری اولین فیلم، برادران وارنر و تلماسه با نور سبز افسانه‌ای: قسمت دوم در اکتبر 2021. تصویربرداری اصلی در بوداپست، ایتالیا، اردن و ابوظبی بین ژوئیه و دسامبر 2022 انجام شد.

تل ماسه پس از تاخیر در تاریخ اکران نوامبر 2023 به دلیل اختلافات کارگری در هالیوود در سال 2023، اولین نمایش جهانی خود را در میدان Odeon Luxe Leicester لندن در 15 فوریه 2024 انجام داد و در 1 مارس در ایالات متحده اکران شد. تحسین منتقدان را به دست آورد و ۶۶۶ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت که آن را به پردرآمدترین فیلم سال ۲۰۲۴ تبدیل کرد. فیلم سوم بر اساس Dune Messiah در دست ساخت است.

پس از تخریب خانه آتریدس توسط هارکونن، پرنسس ایرولان، دختر امپراتور شادام چهارم، به طور مخفیانه گزارش می دهد که ممکن است پل آتریدس هنوز زنده باشد. در آراکیس، سربازان استیلگار فرمن، از جمله پل و مادر باردارش، لیدی جسیکا، بر یک گشت هارکونن غلبه می کنند. هنگامی که جسیکا و پل به سیچ تبر می رسند، برخی از فریمن ها گمان می کنند که جاسوس هستند، در حالی که استیلگار و دیگران نشانه هایی از این پیشگویی را می بینند که مادر و پسری از “دنیای بیرونی” رفاه را برای آراکیس به ارمغان خواهند آورد.

استیلگار به جسیکا می گوید که مادر بزرگوار سیچ تبر در حال مرگ است و جسیکا باید با نوشیدن آب زندگی جایگزین او شود: سمی کشنده برای مردان و افراد آموزش ندیده. جسیکا زهر را تغییر می دهد، زنده مانده و خاطرات هر اجداد زن در اصل و نسب خود را به ارث می برد. این مایع پیش از موعد ذهن دختر متولد نشده اش، آلیا را بیدار می کند و به جسیکا اجازه می دهد با او ارتباط برقرار کند. آنها موافقت می کنند که بر متقاعد کردن فرمن های شمالی شکاک تر به این پیشگویی تمرکز کنند. چانی و دوستش شیشکلی معتقدند که این پیشگویی برای دستکاری فرمن ها ساخته شده است. با این حال، پس از اینکه پل اعلام کرد که قصد دارد در کنار فریمن ها بجنگد، او شروع به احترام گذاشتن به آنها می کند، نه اینکه بر آنها حکومت کند.

پل و چانی عاشق می شوند زیرا پل خود را در فرهنگ فرمن غوطه ور می کند: یادگیری زبان آنها، تبدیل شدن به یک مبارز فدایکین، سوار شدن بر کرم شنی، و شرکت در حملات علیه عملیات ادویه هارکونن. پل نام های فریمن «اصول» و «مودب» را برگزیده است. به دلیل حملات ویرانگر ادویه جات، بارون ولادیمیر هارکونن برادرزاده خود، گلوسو رابان، به عنوان حاکم آراکیس با برادرزاده جوانتر قاتل و روان پریش خود، فید-راوتا، جایگزین می شود. لیدی مارگوت فنرینگ، بنه گسریت، فرستاده می‌شود تا فید-روتا را به عنوان یک کویساتز هادراخ ارزیابی کند و با اغوا کردن او، تبار ژنتیکی او را تضمین کند.

جسیکا به جنوب سفر می کند تا با بنیادگرایان فرمن که به این پیشگویی اعتقاد دارند متحد شود. پل نورث می ماند و می ترسد که اگر او به عنوان یک مسیحا به جنوب برود، رؤیاهای او از یک جنگ مقدس رخ خواهد داد. او دوباره با گورنی هالک، که او را به انبار اتمی پنهان خانه آتریدز هدایت می کند، متحد می شود. Feyd-Rautha به شمال فریمن – از جمله Sietch Tabr – حمله می کند و پل و بازماندگان را مجبور می کند به جنوب سفر کنند. شیشکلی باقی می ماند و فید روثا او را می کشد. به محض ورود، پل آب زندگی را می نوشد و به کما می رود. این باعث عصبانیت چانی می شود، اما او توسط جسیکا مجبور می شود اشک های خود را با مایع مخلوط کند، که او را بیدار می کند. پل اکنون دید روشن تری از گذشته، حال و آینده دارد. او یک آلیا بالغ را روی یک آراکیس پر آب می بیند و متوجه می شود که جسیکا دختر بارون است. او همچنین یک مسیر منحصر به فرد برای پیروزی در میان همه آینده های ممکن می بیند.

رهبران جنوب فرامن از پل می خواهند که استیلگار را به دوئل مرگ برای رهبری دعوت کند. او مخالفت می‌کند و با نشان دادن اینکه می‌تواند درونی‌ترین افکار آنها را بخواند، اصولگرایان را تحریک می‌کند. او خود را لیسان الگایب اعلام می‌کند و برای شادام چالشی می‌فرستد که همراه با ایرولان، موهیم و سربازانش سرداوکار به آراکیس می‌رسند. همانطور که شادام هارکونن ها را تنبیه می کند، فریمن ها با استفاده از اتم ها و کرم های شنی حمله ای را برای غلبه بر نیروهای ساردوکار آغاز می کنند. پل بارون را می کشد و شادام و اطرافیانش را دستگیر می کند. گورنی ربانی در حال فرار را رهگیری می کند و می کشد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم تل ماسه 2 دوبله فارسی Dune: Part Two 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!