logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات سریال

دانلود سریال Ahsoka 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی سریال آسوکا با کیفیت عالی 1080p

دانلود سریال آسوکا دوبله فارسی Ahsoka 2023
دانلود سریال آسوکا دوبله فارسی Ahsoka 2023

 

Ahsoka، همچنین به عنوان جنگ ستارگان: Ahsoka، یک مینی سریال تلویزیونی آمریکایی است که توسط دیو فیلونی برای دیزنی پلاس ساخته و نوشته شده است. این بخشی از فرنچایز جنگ ستارگان و یک اسپین آف از مجموعه The Mandalorian است که در همان بازه زمانی آن سریال و سایر اسپین‌آف‌های به هم پیوسته آن پس از وقایع Return of the Jedi (1983) اتفاق می‌افتد. به عنوان ادامه مجموعه انیمیشن جنگ ستارگان شورشیان. این سریال آهسوکا تانو را دنبال می‌کند که در حال بررسی یک تهدید در حال ظهور برای کهکشان پس از سقوط امپراتوری است.

روزاریو داوسون در نقش آهسوکا تانو ایفای نقش می‌کند و دوباره نقش خود را در فیلم The Mandalorian بازی می‌کند. این شخصیت برای سریال انیمیشن Star Wars: The Clone Wars (با صداپیشگی اشلی اکستاین) ساخته شد و اولین بازی خود را در فصل دوم The Mandalorian به صورت زنده انجام داد. یک سریال اسپین آف با تمرکز بر این شخصیت در دسامبر 2020 اعلام شد که داوسون دوباره نقش او را بازی کرد و فیلونی پس از ساختن این شخصیت به عنوان نویسنده شروع شد. فیلمبرداری در اوایل ماه مه 2022 آغاز شد، زمانی که شخصیت‌های متعددی از Rebels ظاهر شدند و در اکتبر به پایان رسید. در آوریل 2023، بازیگران دیگری فاش شد که توسط لارس میکلسن در نقش Rebels خود یعنی Grand Admiral Thrawn برجسته شد و تایید شد که سریال ادامه داستان در Rebels است.

Ahsoka شامل هشت قسمت است که دو قسمت اول آن در 22 آگوست 2023 به نمایش درآمد و قرار است در 3 اکتبر به پایان برسد.

بایلان اسکول، جدای سابق که اکنون به عنوان مزدور کار می کند، و شاگردش شین هاتی به یک رزمناو ریپابلیک جدید حمله می کنند تا مورگان السبث را که قبلاً توسط آهسوکا تانو دستگیر شده بود، نجات دهند. [b] آهسوکا و هویانگ قبل از اینکه از فرار الزبث مطلع شوند، نقشه ستاره‌ای را از محل ترون (و احتمالاً بریجر) دریافت می‌کنند. آهسوکا با ناوگان مجدداً با ژنرال هرا سیندولا ملاقات می کند و پس از آن هویانگ نشان می دهد که نقشه ستاره هنوز قفل است. سندولا به آهسوکا توصیه می کند که از سابین رن، پاداوان سابق آهسوکا، برای باز کردن قفل نقشه کمک بگیرد. آهسوکا و هویانگ به لوتال سفر می کنند و با رن که نقشه را می گیرد ملاقات می کنند. درست زمانی که رن نقشه را باز می کند، با هاتی مواجه می شود که نقشه را می دزدد و در طول دوئل به رن ضربه می زند.

اسکول و هاتی نقشه را به سیاره سیاتوس می برند، جایی که الزبث نشان می دهد که ترون در کهکشانی دیگر به دام افتاده است. رن، که از حمله هاتی جان سالم به در برد، بهبود می یابد و آهسوکا را از یافته های خود مطلع می کند، و همچنین درویدهایی را که به او حمله کرده بودند تا کارخانه های الزبث در کورلیا ردیابی می کند. در جستجوی نقشه، آهسوکا و سیندولا به کارخانه کشتی سازی کورلیان سفر می کنند، جایی که یک هایپردرایو عظیم را کشف می کنند که توسط کارگران وفادار به امپراتوری کهکشانی ساخته شده است. در حالی که آهسوکا با ماروک، یک بازرس سابق که برای الزبث کار می‌کرد، به دنبال حمل‌ونقلی است که سیندولا حمل می‌کند. ماروک و حمل‌ونقل فرار می‌کنند، اما نه قبل از اینکه Chopper دروید اخترشناسی سندولا یک دستگاه ردیابی را متصل کند. پس از دستگیری کارگران کشتی سازی، رن با آهسوکا تماس می گیرد که آماده است دوباره پاداوان او شود و بریجر را پیدا کند. اسکال، هاتی و ماروک با الزبث تماس می گیرند، که هایپردرایو را به دست آوردند تا بتوانند ساخت کشتی او، چشم سیون را به پایان برسانند و تراون را پیدا کنند. اسکول احساس می کند که آهسوکا به دنبال آنها خواهد آمد.

رن تمرینات خود را تحت هدایت آهسوکا و هویانگ در حالی که با ناتوانی خود در استفاده از نیرو مبارزه می کند، از سر می گیرد. سندولا با مون موتما، صدراعظم جمهوری جدید، و گروهی از سناتورهای بانفوذ ملاقات می کند تا مجوز اعزام نیروهای جمهوری به سیاتوس را به دست آورد. با وجود حمایت ماتما، سناتورها از زنده بودن ترون و بریجر خودداری می‌کنند و درخواست سندولا را رد می‌کنند. آهسوکا، رن و هویانگ پس از اطلاع از این موضوع توسط سیندولا، آهسوکا، رن و هویانگ به سیاتوس می روند و در آنجا چشم سیون را کشف می کنند، اما توسط یک اسکادران جنگنده به رهبری هاتی و ماروک رهگیری می شوند زیرا الزبث از لیزرهای روی چشم سیون برای شلیک استفاده می کند. بر روی آنها درست زمانی که هویانگ اسکن چشم سیون را به پایان می‌رساند، شاتل آهسوکا یک ضربه مستقیم می‌گیرد و گروه را مجبور می‌کند تا فرود اضطراری بر روی سیاره داشته باشند و از میان غلاف پورژیل در آسمان خود در طول مسیر عبور کنند تا از جنگنده‌های دشمن باقی‌مانده فرار کنند. پس از پناه بردن به یک جنگل، هویانگ تجزیه و تحلیل کامل خود را در مورد چشم سیون ارائه می دهد که او آن را به عنوان حلقه هایپر پرش طبقه بندی می کند. با این حال، هاتی به زودی از تلاش آنها برای مخفی شدن آگاه می شود و اسکال را وادار می کند تا نیروهای خود را به جنگل بفرستد تا آنها را شکار کند.

آهسوکا به پیامدهای رسیدن به ترون و بریجر فکر می‌کند و به رن مکث می‌کند زیرا او مصمم است دوستش را پیدا کند. آهسوکا به سابین می‌گوید که شاید بهتر است نقشه را از بین ببریم تا اینکه ببینیم تراون بازگشته و جنگ دیگری را آغاز کند. لحظاتی بعد، توسط چند تن از نیروهای اسکول مورد حمله قرار می گیرند، اما می توانند آنها را مهار کنند. آهسوکا و رن از ترس اینکه اسکول مختصات مکان ترون را به دست آورد، به سمت پایگاه او می روند اما هاتی و ماروک آنها را رهگیری می کنند. آهسوکا ماروک را می کشد و به تنهایی ادامه می دهد، در حالی که رن پشت سر می ماند تا هاتی را متوقف کند، که متوجه می شود سابین نمی تواند نیرو را اداره کند. آهسوکا به اسکول می رسد و هر دو با هم درگیر می شوند. آهسوکا می تواند نقشه را بازیابی کند، اما پس از سوختن دستش، آن را به کناری پرت می کند. اسکال غلبه می‌کند و آهسوکا را به سمت اقیانوس می‌فرستد که رن با وحشت تماشا می‌کند. سپس رن نقشه را با اسلحه نگه می دارد، اما اسکال او را دستکاری می کند تا آن را تحویل دهد و به او قول می دهد که دوباره بریجر را ببیند. پس از فاش شدن مکان تراون، اسکال نقشه را از بین می برد و بر روی Eye of Sion سوار می شود که هاتی و رن به عنوان زندانی آنها هستند. ناوگان کوچکی از جنگنده‌های نیو ریپابلیک به رهبری سندولا به سیاتوس می‌رسند و سعی می‌کنند مانع از پرش کشتی باری به فضای ابری شوند، اما موفق به انجام این کار نمی‌شوند. در همین حال، آهسوکا در “جهان بین دنیاها” بیدار می شود، جایی که ظاهراً با استاد سابقش آناکین اسکای واکر دوباره متحد می شود.

عوامل سریال

تریلر سریال

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

این داستان : استاد و شاگرد
این داستان : زحمت و دردسر
این داستان : زمان پرواز
این داستان : جدای شکست خورده
این داستان : مبارز سایه
این داستان : دوردست
این داستان : رویاها و دیوانگی
این داستان : جدای، جادوگر و ارباب جنگ

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال آسوکا دوبله فارسی Ahsoka 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!