logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Love Today 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی عشق امروز با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم عشق امروز دوبله فارسی Love Today 2022
دانلود فیلم عشق امروز دوبله فارسی Love Today 2022

 

عشق امروز یک فیلم کمدیدرام عاشقانه هندی به زبان تامیل محصول ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی پرادیپ رانگاناتان در دومین کار کارگردانی خود پس از کومالی است و کالاپاتی اس آگورام آن را تحت عنوان AGS Entertainment تهیه کرده است. Archana Kalpathi تهیه کننده خلاق این فیلم است. در این فیلم خود پرادیپ رانگاناتان (در اولین بازیگری اش)، ایوانا، راوینا راوی، یوگی بابو، ساتیاراج و راادیکا ساراتکومار در نقش های اصلی بازی می کنند. موسیقی و موسیقی فیلم توسط یووان شانکار راجا ساخته شده است، فیلمبرداری توسط دینش پوروشوتامان و تدوین توسط پرادیپ ای. راگاو انجام شده است.

Love Today در 4 نوامبر 2022 به صورت تئاتری اکران شد و با تحسین گسترده منتقدان و تماشاگران از کارگردانی، داستان، طنز، موسیقی متن، پیام اجتماعی و اجرای بازیگران (به ویژه رانگاناتان، ایوانا، یوگی بابو و راوینا راوی) استقبال کرد. این فیلم با فروش 50 کرور روپیه در مقابل بودجه 5 کرور روپیه، در گیشه موفقیت تجاری و انتقادی داشت.

Uthaman Pradeep، یک مهندس پشتیبانی 24 ساله که در Cognizant در چنای کار می کند، با نیکیتا، دختر ادو، رابطه عاشقانه داشته است. Venu Sastri که از خانواده های مربوطه خود پنهان است. آنها معتقدند که یکدیگر را کاملاً می شناسند و تا کنون آماده اند تا رابطه خود را به سطح بالاتری یعنی ازدواج ببرند، اما منتظر عروسی خواهر بزرگ پرادیپ، دیویا با یک دندانپزشک غیرجذاب یوگی هستند که او اصول او را تحسین می کند. با این وجود، ونو رابطه نیکیتا با پرادیپ را کشف می‌کند و او را به خانه دعوت می‌کند تا با هم گفتگو کنند. در ابتدا، او با بازیگوشی پرادیپ را مسخره می کند، اما یک معامله عجیب و غریب را مطرح می کند. پرادیپ و نیکیتا باید تلفن همراه خود را برای یک روز بدون فاش کردن رمز عبور خود تعویض کنند و اگر بعد از آن مشکلی نداشتند، Venu با عروسی آنها موافقت خواهد کرد. در غیر این صورت، آنها باید راه خود را از هم جدا کنند. پرادیپ و نیکیتا از صمیم قلب به پیشنهاد او متعهد می شوند، اما اولی قبل از تحویل دادن تلفن به نیکیتا، تمام پیام های واتس اپ را حذف می کند.

پرادیپ به خانه برمی گردد و دیویا قرار است بعد از چهار روز با یوگی ازدواج کند. پرادیپ با تشویق دوستانش از طریق واتس آپ نیکیتا می رود و مکالمه او را با ریوی، دوست پسرش می خواند و متوجه می شود که او از او خواستگاری کرده است اما او آن را رد کرده است زیرا قبلاً در رابطه با پرادیپ بوده است. با این حال، دومی از این واقعیت که نیکیتا به ریوی نزدیک است ناامید می شود و علیرغم اینکه از عشق یک طرفه اش به او می داند همه چیز را با او در میان می گذارد. او همچنین دریافت که نیکیتا چند روز پیش پس از دروغ گفتن به پرادیپ، به همراه دوست پسر سابقش ماماکوتی به یک رانندگی طولانی شبانه به پودوچری رفته بود. او با عصبانیت با نیکیتا تماس تلفنی برقرار می کند و با او روبرو می شود و وفاداری او را زیر سوال می برد و او را در گریه رها می کند. روز بعد، پرادیپ به ونو پیشنهاد می کند که تلفن ها تا زمانی که عروسی دیویا تمام نشده و ونو رعایت کند، مبادله نشود. او مخفیانه به نیکیتا پیشنهاد می کند که تمام پیام های حذف شده در تلفن همراه پرادیپ را بازیابی کند. اعتماد دیویا به یوگی، که تا کنون قوی بود، زمانی که او موقعیت پرادیپ را کشف می‌کند و متوجه می‌شود که یوگی همیشه بیش از حد از تلفن همراهش محافظت می‌کرده، شروع به ضعیف شدن می‌کند. او شروع به مشکوک شدن به او می کند.

دیویا همراه با دوستانش و پرادیپ سعی می کند تلفن یوگی را به دست آورد تا محتویات آن را بررسی کند. اقدامات او به شکاف رو به رشد بین او و یوگی کمک می کند. رابطه نیکیتا و پرادیپ زمانی بدتر می‌شود که او اعتیاد او به پورنوگرافی، تلاش‌های او برای ایجاد مکالمه با دوست دختر سابقش و مکالمه‌هایش با چندین زن را در پوشش یک فیلم‌ساز درک می‌کند. پرادیپ متوجه می شود که در تلفن همراه خود هنوز وارد حساب کاربری اینستاگرام دیگری شده است که چندین هم دانشگاهی او در کنار او برای اعمال شیطانی از آن استفاده می کنند. پرادیپ که قصد خروج از آن حساب را دارد، نیکیتا را به یک رستوران دعوت می‌کند، اما او با ریوی ظاهر می‌شود تا پرادیپ بسیار ناراحت شود. دوستان او سعی می کنند حساب را حذف کنند و یک OTP به تلفن همراه پرادیپ می فرستد. او سعی می کند تلفن خود را از نیکیتا بگیرد اما ریوی به او کمک می کند تا آن را در دست بگیرد و حساب را فاش کند. نیکیتا به پرادیپ سیلی می زند و ادعا می کند که او و خواهرش شوتا پیام های انحرافی از یک حساب دریافت کرده اند. او معتقد است که او از حساب جعلی به آنها پیامک داده است و با وجود توجیهاتش از او جدا می شود. او بیشتر به ریوی به خاطر دخالتش حمله می‌کند که بار دیگر بین آنها شکاف ایجاد می‌کند. پرادیپ به خانه برمی‌گردد و گمان می‌کند که بهترین دوستش مانی پشت این پیام‌ها است و با او هم دعوا می‌کند، اگرچه او ادعا می‌کند که این کار را نکرده است.

در طول مراسم عروسی دیویا، پرادیپ می بیند که او در حال دعوا با او بر سر مخفی کاری تلفنش است و سعی می کند به او کمک کند تا تلفن یوگی را بگیرد اما ساراسواتی، مادر پرادیپ به او سیلی می زند. او به خاطر شیطنت‌هایش با او روبرو می‌شود و او شکست می‌خورد و همه وقایع را شرح می‌دهد. ساراسواتی برای دلداری دادن به او، از پرادیپ می‌خواهد که به نیکیتا اعتماد کند، در حالی که در تمام طول مدت، او فقط انتظار داشت که او برای او قابل اعتماد باشد. یوگی با پرادیپ ملاقات می کند و به او فاش می کند که در تلفن همراهش چندین مکالمه در گروه دوستانش وجود دارد که ظاهر او را مسخره می کند و دیویا تنها کسی است که او را درک کرده و او را تحسین کرده است. او نمی‌خواست تلفنش را ببیند، زیرا می‌ترسید که اگر تمام نظراتی را که او با آن مواجه شده است، از تماس گرفتن با او پشیمان شود. دیویا مکالمه را می شنود و برخلاف ترس های یوگی، او را درک می کند و حتی بیشتر به او احترام می گذارد. هر دو آشتی می کنند و یوگی تلفنش را به او می دهد اما او حاضر نمی شود ببیند. پرادیپ با مانی و دوستانش نیز آشتی می کند. در جای دیگر، یک کلیپ پورنو، ظاهراً از نیکیتا در فضای مجازی پخش می شود و توسط همه دیده می شود.

ونو از اعتماد به نیکیتا امتناع می کند، علیرغم درخواستش مبنی بر اینکه زن موجود در کلیپ او نیست، به او حمله فیزیکی می کند و او را انکار می کند. شکسته، خانه را ترک می کند. شوتا با پرادیپ تماس تلفنی می‌گیرد و اتفاقات را توضیح می‌دهد و او به جستجوی نیکیتا می‌پردازد در حالی که دوستانش مدام با دوستان نیکیتا تماس می‌گیرند تا در مورد او جویا شوند. ریوی، که نیکیتا همیشه به او اعتماد داشته، از اعتماد به او امتناع می‌کند در حالی که همکار پرادیپ، یک هکر اخلاقی متوجه می‌شود که این کلیپ توسط همکار دوستدار تبلیغات نیکیتا، کاوشیک ساخته شده است. پرادیپ متوجه می‌شود که درختی از میوه‌ای که در کودکی کاشته بود رشد کرده است و برای رشد آن تلاش می‌کرده است در حالی که به طور مداوم آن را حفر می‌کند تا ببیند آیا رشد می‌کند یا خیر. بعد از اینکه حفاری را متوقف کرد و به رشد آن ایمان داشت، رشد کرد. این باعث می شود او متوجه شود که اعتماد در ایجاد یک رابطه مهم است. او نیکیتا را در نزدیکی ساحل پیدا می کند و با او آشتی می کند در حالی که کاوشیک به صورت آنلاین به اعمال خود اعتراف می کند و توسط پلیس دستگیر می شود. ونو به این زوج فاش می‌کند که قصدش از آن‌ها از آنها خواسته تا تلفن‌هایشان را عوض کنند، این نبود که رابطه‌شان را قطع کند، بلکه ببیند آیا آنها با وجود همه موانع به یکدیگر اعتماد دارند یا خیر. او با عروسی آنها موافقت می کند و از پرادیپ می خواهد که ملاقاتی با مادرش ترتیب دهد تا در مورد عروسی صحبت کنند.

پس از ملاقات با ساراسواتی، ونو به آنها پیشنهاد می کند که تلفن های همراه خود را برای آزمایش دیگری تعویض کنند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم عشق امروز دوبله فارسی Love Today 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!