logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

دانلود رایگان فیلم هندی گاناپات با دوبله فارسی Ganapath 2023 WEB-DL

فیلم گاناپات محصول ۲۰۲۳ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

دانلود فیلم گاناپات Ganapath 2023
دانلود فیلم گاناپات Ganapath 2023

 

فیلم سینمایی گاناپات (Ganapath) که با عنوان گاناپات: قهرمانی متولد می‌شود (Ganapath: Hero Is Born) نیز شناخته می‌شود، یک فیلم اکشن، درام، علمی تخیلی و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور هندوستان به کارگردانی ویکاس باهل (Vikas Bahl) است که توسط سه کمپانی‌ Good Co و Pooja Entertainment & Films و Puja Entertainment (India) تولید شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز ویکاس باهل به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون تایگر شروف، هیمانشو جایکار، کریتی سانون، آمیتاب باچان، آدی چوغ، جوینال عابدن، آرنوب خان اکیب، اکرم ارشد، نیکی آتان، الی آورام، مقدس فاروق اعوان، زیاد باکری، فرحان باقی، شیوانگی بهاردواج، جاس بیناگ، میلوش بینداس، شروتی منون، جامل خان و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین فیلم گاناپات اولین بار در تاریخ 20 اکتبر سال 2023 میلادی توسط کمپانی‌‌ UFO Movies India در سینماهای کشور هندوستان و توسط کمپانی‌ Coconut Movie Release در سینماهای کشور آمریکا اکران شد سپس توسط کمپانی UV Creations در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، هلند، دانمارک، هندوستان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ تهیه‌کنندگی فیلم گاناپات را اومانگ آگاروال، ویکاس باهل، جکی باگنانی، واشو باگنانی، دیپشیکا دشموک، ماکسی گونسالوز، وارون کهندلوال، ویرج ساوانت و ظهیر شاه به صورت مشترک برعهده داشته، فیلمبرداری آن توسط سوداکار ردی یاکانتی انجام شده است و تدوین و ویرایش آن نیز کاری از رایتش سونی و سریکار پراساد می‌باشد؛ موسیقی متن فیلم گاناپات توسط ویشال میشرا ساخته شده است؛ این فیلم پس از اکران با بازخوردهای متفاوتی از سوی منتقدان و مخاطبین روبرو شد اما در کل برای بازی خوب بازیگران به ویژه بازی جذاب تایگر شروف، فیلمبرداری، فضاسازی‌ها، طراحی لباس، جلوه‌های ویژه و همچنین موسیقی متن ستوده شد

 گاناپات: قهرمانی متولد می‌شود, یک فیلم اکشن دیستوپیایی پسا آخرالزمانی هندی زبان هندی محصول 2023 به نویسندگی و کارگردانی ویکاس باهل است که این فیلم را در ارتباط با جکی باگنانی، واشو باگنانی و دیپشیخا دشموک نیز تهیه کرده است. تایگر شراف در نقشی دوگانه در نقش دوپلگانگرها در کنار آمیتاب باچان و کریتی سانون بازی می کند.

این فیلم در نوامبر 2020 معرفی شد و یک مرحله پیش تولید طولانی و سنگین را پشت سر گذاشت. عکاسی اصلی در نوامبر 2021 آغاز شد و در فوریه 2023 با فیلمبرداری در بریتانیا، لاداخ و بمبئی به پایان رسید.

گزارش شده است که Ganapath دارای بودجه 200 کرور روپیه است. این فیلم در 20 اکتبر 2023 در سینما اکران شد و به اتفاق آرا نظرات منفی منتقدان را دریافت کرد و پس از بازیابی تنها شش درصد از بودجه تولید خود، یک بمب باکس آفیس تلقی شد.

این فیلم در 6 نوامبر 2023 توسط Pooja Entertainment به کارگردانی Aditya Kumar با بازی Tiger Shroff اعلام شد. در ابتدا قرار بود این فیلم به صورت قسمتی منتشر شود و عنوان کاری Ganapath: Part 1 را داشت، اگرچه این طرح کنار گذاشته شد و عنوان فیلم دوباره Ganapath: A Hero is Born شد. اگرچه دنباله ای با عنوان Ganapath: Part 2: Rise of the Hero در پایان فیلم همچنان مورد کنایه قرار می گیرد.

این فیلم نشان دهنده همکاری سانون و شروف پس از 9 سال از اولین فیلم هندی آنها در Heropanti (2014) است.

 

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم گاناپات Ganapath 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!