logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
73/100%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Air 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی ایر (هوا) با کیفیت عالی

دانلود فیلم ایر دوبله فارسی Air 2023
دانلود فیلم ایر دوبله فارسی Air 2023

 

 

هوا یک فیلم درام ورزشی بیوگرافی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی بن افلک و نویسندگی الکس کانوری است. این فیلم بر اساس رویدادهای واقعی در مورد منشاء ایر جردن است، یک خط کفش بسکتبال، که یکی از کارمندان نایک به دنبال یک معامله تجاری با بازیکن تازه کار مایکل جردن است. مت دیمون، بن افلک، جیسون بیتمن، مارلون وینز، کریس مسینا، کریس تاکر و ویولا دیویس در این فیلم ایفای نقش می کنند.

این پروژه در آوریل 2022 با کارگردانی افلک و همچنین بازیگری و تهیه کنندگی در کنار دیمون با شرکت تولید تازه تاسیس آنها Artists Equity اعلام شد. عکاسی اصلی بین ژوئن و ژوئیه 2022 با حضور افلک با همکاران مکرر خود: رابرت ریچاردسون فیلمبردار و ویلیام گلدنبرگ تدوینگر انجام شد. در حالی که مایکل جردن درگیر تولید نبود، با افلک ملاقات کرد و چندین پیشنهاد از جمله انتخاب دیویس به عنوان مادرش را ارائه کرد. در ابتدا قرار بود در سرویس استریم آمازون پرایم ویدیو اکران شود، استودیو آمازون توزیع کننده تصمیم گرفت پس از نمایش های آزمایشی مثبت، ابتدا فیلم را در سینما اکران کند، و این اولین عنوان آمازون از زمان اواخر شب (2019) است که در سینماها بدون نمایش در پرایم ویدیو اکران می شود. .

ایر اولین نمایش خود را در 18 مارس 2023 در South by Southwest انجام داد و در 5 آوریل در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد، به ویژه برای کارگردانی افلک، فیلمنامه Convery و بازی های بازیگران، و 89 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروش کرد.

در سال 1984، شرکت نایک مستقر در اورگان در آستانه تعطیلی بخش کفش های بسکتبال خود به دلیل فروش کم است. در پاسخ به این موضوع، معاون بازاریابی، راب استراسر، به همراه فیل نایت، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت، سانی واکارو، استعدادیاب بسکتبال نایک را مأمور می کند تا یک سخنگوی جدید برای کفش های بسکتبال نایک ارائه دهد.

با در نظر گرفتن بسکتبالیست‌هایی که در درفت 1984 NBA انتخاب شدند، مدیران نایک فکر می‌کنند انتخاب سوم مایکل جردن ممنوع است، زیرا هم طرفدار آدیداس است و هم برای بودجه ناچیز بخش بسکتبال بسیار گران است. با این حال، وقتی واکارو کارهای برجسته جردن را همراه با تبلیغات آرتور اش برای راکت‌های هد خود تماشا می‌کند، متقاعد می‌شود که نایک باید به دنبال افرادی باشد که او را استعداد نسلی می‌داند، و هم برند و هم ورزشکار یکدیگر را تقویت می‌کنند.

واکارو پس از صرف شام با دوستش جورج راولینگ، که مربی اردن در مسابقات المپیک بود، و درخواست حمایت از او در خواستگاری با ستاره، به ویلمینگتون، کارولینای شمالی سفر می کند، جایی که او مادر مایکل دلوریس را متقاعد می کند که نایک تمام توجهی که او به جردن دارد خواهد داشت. از برندهای مورد علاقه خود آدیداس و کانورس دریافت نمی کند.

پس از دریافت یک تماس تلفنی منفی از دیوید فالک، نماینده جردن در مورد تماس با خانواده مشتری خود، واکارو متوجه می شود که جردن ها برای دوشنبه آینده جلسه ای را در دفتر مرکزی نایک در بیورتون، اورگان برنامه ریزی کرده اند. Vaccaro و Strasser شروع به آماده سازی زمین خود می کنند در حالی که از پیتر مور طراح کفش درخواست می کنند تا یک نمونه اولیه را آماده کند، که مور آن را “Air Jordan” پس از فناوری Air Sole نایک نامیده است. در این بین، نایت موافقت می کند که کل بودجه 250000 دلاری بخش بسکتبال را برای استخدام جردن اختصاص دهد.

پس از موفقیت آمیز بودن ملاقات با جردن و والدینش، Vaccaro متوجه می شود که آدیداس با این پیشنهاد مطابقت دارد و یک مرسدس بنز 380SL اضافه می کند، و او فکر می کند که این معامله انجام نخواهد شد. با این حال، واکارو تماسی از دلوریس دریافت می‌کند که می‌گوید مایکل با نایکی قرارداد می‌بندد، مشروط به اینکه درصدی از فروش ایر جردن را به دست آورد.

حتی اگر Vaccaro فکر می‌کند که مدیران ارشد شرکت این جایزه را نمی‌پذیرند، به نایت گفته می‌شود که او لازم می‌داند تا از تاییدیه اطمینان حاصل کند. پایانی نشان می‌دهد که Air Jordan از انتظارات نایت در فروش ۳ میلیون دلاری فراتر رفته و در یک سال ۱۶۲ میلیون دلار درآمد کسب کرده است و به منبع درآمد ثابتی برای نایک تبدیل شده است.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ایر دوبله فارسی Air 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!