logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
86%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی وزن غیر قابل تحمل استعداد عظیم 2022 با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم وزن غیر قابل تحمل استعداد عظیم دوبله فارسی The Unbearable Weight of Massive Talent 2022
دانلود فیلم وزن غیر قابل تحمل استعداد عظیم دوبله فارسی The Unbearable Weight of Massive Talent 2022

 

وزن تحمل ناپذیر استعداد عظیم (به انگلیسی: The Unbearable Weight of Massive Talent) یک فیلم کمدی اکشن آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی تام گورمیکان است که فیلمنامه آن را با کوین اتن نوشته است. در این فیلم نیکلاس کیج به عنوان نسخه ای تخیلی از خودش، همراه با بازیگران مکمل شامل پدرو پاسکال، شارون هورگان، آیک بارینهولتز، الساندرا ماستروناردی، جیکوب اسکیپیو، نیل پاتریک هریس و تیفانی هادیش بازی می کند. فیلمبرداری در 5 اکتبر 2020 در کرواسی آغاز شد. این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در South by Southwest در 12 مارس 2022 داشت و در 22 آوریل 2022 توسط Lionsgate در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد، با تمجید از بازی و شیمی کیج و پاسکال، اما در باکس آفیس ضعیف عمل کرد و در مقابل بودجه 30 میلیون دلاری خود 28 میلیون دلار فروخت.

وزن تحمل ناپذیر استعداد عظیم ، نیکلاس کیج ، بازیگر هالیوود، پس از پشت سر گذاشتن چندین نقش مهم سینمایی، با حرفه‌اش دست و پنجه نرم می‌کند و دائماً مورد آزار و اذیت و عذاب «نیکی» قرار می‌گیرد، که به‌عنوان خود جوان‌تر (و موفق‌تر) به نظر می‌رسد. رابطه او با همسر سابقش اولیویا و دختر آدی نیز با سال‌ها غفلت عاطفی خدشه‌دار شده است. به دنبال یک اتفاق شرم آور و تحقیرآمیز در جشن تولد آدی و از دست دادن یک نقش کلیدی در فیلم، کیج قصد دارد از بازیگری کناره گیری کند. او تصمیم می گیرد یک پیشنهاد مبهم 1 میلیون دلاری از طرف عامل خود ریچارد فینک را بپذیرد که شامل رفتن به مایورکا برای ملاقات با پلی بوی میلیاردر جاوی گوتیرز و مهمان افتخاری در روز تولد او می شود.

با ملاقات با جاوی، کیج در ابتدا از نیاز و اصرار او برای ساختن یک فیلم بداهه بر اساس فیلمنامه ای که او نوشته بود آزرده خاطر می شود، اما به زودی از عزم جاوی الهام می گیرد و هر دو به سرعت به دلیل عشق مشترک شگفت آورشان به فیلم هایی مانند کابینه دکتر کالیگاری (1920) و پدینگتون 2 (2017)، (که کیج برای اولین بار با جاوی تماشا می کند). کمی بعد، کیج با ماموران سیا ویویان و مارتین مواجه می شود. آنها گمان می کنند که جاوی، که ادعا می کنند ثروت خود را از طریق تجارت اسلحه به دست آورده است، پشت ربوده شدن ماریا، دختر یک سیاستمدار ضد جنایت است، با این امید که او از انتخابات آینده کناره گیری کند. علیرغم اصرار او بر خلاف این، کیج تصمیم می گیرد به سیا در انجام این ماموریت کمک کند. کیج پس از موفقیت آمیز ساختن دوربین ها در محوطه جاوی، در یک مهمانی شرکت می کند که در آنجا همکاری خود را با جاوی در یک فیلم جدید اعلام می کند، تا بهانه ای برای ماندن در محوطه به اندازه کافی برای یافتن ماریا باشد. پس از یک ماجراجویی ناگوار شامل ال اس دی، کیج متوجه می شود که جاوی یک اتاق زیارتگاهی دارد که به تمام فیلم هایش اختصاص داده شده است، از جمله مجسمه مومی شخصیت خود کاستور تروی از فیلم Face/Off (1997) با تفنگ های طلایی یکسان. کیج خیانت به جاوی را سخت می‌یابد، اما ویویان او را متقاعد می‌کند که آدم ربایی را در فیلمنامه آن‌ها کار کند تا بتواند به طور بالقوه نشان دهد که ماریا کجاست.

کیج ایده جدید خود را برای جاوی توضیح می دهد که معتقد است کیج به طور خلاقانه ورشکسته شده است و احتمالاً مشکلاتی دارد که باید آنها را حل کند. جاوی اولیویا و ادی را از لس آنجلس به ویلای خود می آورد. آنها از آنچه در حال رخ دادن است ترسیده و خشمگین هستند. کیج سعی می کند با آنها جبران کند، اما آنها درخواست او را رد می کنند و او را متهم می کنند که حرفه سینمایی خود را بر خانواده اش ترجیح می دهد. جاوی به طور خصوصی برای ملاقات با پسر عموی خود لوکاس می رود که مشخص می شود فروشنده واقعی اسلحه و کسی است که ماریا را ربوده است. لوکاس به او هشدار می دهد که کیج با سیا کار می کند و او را تحت فشار قرار می دهد تا کیج را بکشد، در غیر این صورت لوکاس جاوی را خواهد کشت. کیج شروع به تجدید نظر در مورد دوستی خود می کند.

در وزن تحمل ناپذیر استعداد عظیم ، کیج و جاوی با یکدیگر درگیری دارند، اما هیچ کدام نمی توانند خود را به کشتن دیگری وادار کنند. لوکاس افراد خود را به دنبال هر دوی آنها می فرستد و آنها به خانه برمی گردند تا متوجه شوند که ادی ربوده شده است. کیج جاوی، اولیویا و گابریلا دستیار جاوی را به خانه امن سیا می برد، فقط برای اینکه خانه به خطر افتاده باشد. مارتین کشته شده است، در حالی که ویویان خود را قربانی می کند تا مردان لوکاس را قبل از اینکه بتوانند به گروه کمین کنند، بکشد. با کمک جاوی، کیج و اولیویا به عنوان یک زوج جنایتکار منزوی ظاهر می شوند تا به لوکاس نزدیک شوند. آنها موفق می شوند ادی و ماریا را پیدا کنند اما متوجه می شوند. با این حال، کیج، آدی، ماریا و اولیویا فرار می کنند در حالی که جاوی و گابریلا پشت سر می مانند تا حواس لوکاس را پرت کنند.

کیج، آدی، اولیویا و ماریا به سمت سفارت آمریکا می‌روند و لوکاس همچنان در تعقیب است. به محض ورود، لوکاس کیج را زیر اسلحه نگه می‌دارد، اما آدی چاقویی را به او پرتاب می‌کند که کیج از آن برای کشتن او استفاده می‌کند – تبدیل به فیلمی می‌شود که کیج و جاوی به پایان رساندند، احتمالاً براساس ماجراجویی آنها. کیج برای فیلم جدیدش مورد تشویق قرار می گیرد و قبل از رفتن به خانه با خانواده اش برای تماشای Paddington 2، حالا با رابطه بهتر، به جاوی تبریک می گوید.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم وزن غیر قابل تحمل استعداد عظیم دوبله فارسی The Unbearable Weight of Massive Talent 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!