logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Jo Pil-ho: The Dawning Rage 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم جو پیل-هو: ظهور خشم 2019 با کیفیت عالی

دانلود فیلم Jo Pil-ho: The Dawning Rage 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم
دانلود فیلم Jo Pil-ho: The Dawning Rage 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم

نام فارسی : ظهور خشم

[codein_imdb]

Jo Pil-ho: The Dawning Rage (کره ای: ning 경찰؛ RR: Akjilkyungchal؛ به معنای واقعی کلمه بد پلیس) یک فیلم اکشن کره جنوبی 2019 است که توسط لی Jeong-beom ساخته و کارگردانی شده است. با بازی در نقش لی Sun-kyun ، Jeon So-nee ، Park Hae-joon و Song Young-Chang در نقش های اصلی ، این چهارمین فیلم بلند سینمایی کارگردان لی به عنوان کارگردان پس از No Tears for the Dead است که در سال 2014 اکران شد. یک کارآگاه قتل فاسد که درگیری آن در انفجار انبار پلیس مشکوک است و به دنبال کمک به یک دختر نوجوان است تا ضمن تعقیب و تعقیب توطئه گران ، از توطئه پرده برداری کند.

این فیلم به طور تئاتر توسط برادران کره ای وارنر توزیع شده است ، این فیلم در 20 مارس 2019 در کره جنوبی اکران شد و نقدهای متفاوتی از منتقدین دریافت کرد. صحنه های اکشن و اجراهای مورد ستایش قرار گرفت ، اما نوشتن و اجرای یک خرده فرعی مربوط به واقعه Sewol Ferry مورد انتقاد قرار گرفت. این یک شکست تجاری شد و در مجموع 261،248 بلیط قبل از پایان اجرای تئاتر خود فروخت. در تاریخ 3 مه 2019 ، امکان پخش از طریق Netflix فراهم شد.

جو پیل هو یک کارآگاه قتل فاسد مستقر در انسان است که پولش در یک معامله معاملات املاک و مستغلات گره خورده و به دنبال آن تصمیم می گیرد با کمک یک شریک مردد به نام جی چول ، یک انبار پلیس را سرقت کند. با این حال ، انبار منفجر می شود ، جو را بیهوش و Gi-chul کشته می کند. در بیمارستان ، وی از مأمورانی که به مشکوک بودن وی در انفجار مشکوک هستند ، سؤال شد. همسر وی هی سوک تلفن همراه خود را از افسران مخفی کرد که او برای پاک کردن مدارک علیه خود از بین می برد.

در همین حال ، مردی به نام کوون تائو جو تلفن جی چول را از محل مورد نظر برای ترمیم پزشکی قانونی بازیابی می کند. سر شکاف Gi-chul ثابت می کند که مرگ وی در اثر انفجار ایجاد نشده است. پس از یافتن تلفن خود ، جو مخفیانه کلیدهای خانه خود را برداشته و برای یافتن پول گمشده از آن بازدید می کند. او با دیدن فیلم های دوربین مدار بسته ، متوجه می شود دختری که چندی پیش با او ملاقات کرده بود ، ممکن بود در این سرقت دست داشته باشد. از طریق پدر یک مأمور زن متوفی به نام جی وین که در حادثه سوئول فری درگذشت ، جو می آموزد که نام این دختر Mi-na است و او با جی وین دوست بود.

به زودی فاش می شود که از جمله کوون ، اعضا و مدیرعامل بزرگترین شرکت کره ای به نام گروه تائسونگ در تلاش هستند تا رسوایی چند میلیونی را بپوشانند. جو Mi-na را ردیابی می کند و می آموزد که Gi-chul ، دوست پسرش ، یک ویدئو برای او ارسال کرده بود. او بعداً جو را تیز می کند و به همراه دوست بیمارش فرار می کند. روز بعد ، دادستان فاش می کند که Gi-chul پس از ضبط ویدئوی Kwon و افرادش در داخل انبار کشته شد. او به جو می گوید این فیلم را در ازای پاک شدن نام خود بازیابی کند. جو تلفن Mi-na را در اتومبیل خود پیدا می کند اما آن را قفل می کند ، به خانه او می رود و پول را می یابد.

او در حال فرار است ، اما توسط Kwon ملاقات کرده است ، که قادر است آدرس Mi-na را از طریق تلفن بازیابی Gi-chul پیدا کند. یک دعوا پیش می آید و جو را بیهوش می کند. Mi-na وارد می شود و توسط Kwon نیز که می خواهد او را با چاقو با اثر انگشت جو بکشد ، کشته می شود. با این حال ، جو Kwon را می گیرد و از تخت می پرید و روی زمین می افتد. درست همانطور که Kwon قصد دارد جو را بکشد ، Mi-na گلدان گل را از پنجره پرتاب می کند ، کوون را بیهوش می کند. در نتیجه ، جو و می-ما موفق به فرار می شوند. اگر جو به کمک دوست بیمار خود در جراحی کمک کرد ، می-ما موافقت خود را برای باز کردن تلفن خود اعلام کرد. در پی این ، جو ویدیو را مشاهده می کند و با دادستان که او نیز از وی خواسته است در ازای تبلیغ ، Mi-na را وارد کند ، تماس می گیرد.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ظهور خشم دوبله فارسیThe Dawning Rage 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!