logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Gray Matter 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی ماده خاکستری با کیفیت عالی

دانلود فیلم ماده خاکستری دوبله فارسی Gray Matter 2023
دانلود فیلم ماده خاکستری دوبله فارسی Gray Matter 2023

 

فیلمی درباره توانایی های ماوراء طبیعی که به سرعت جای خود را از دست می دهند

کودکان خردسال با توانایی‌های ماوراء طبیعی که به آنها امکان می‌دهد کوه‌های استعاری و تحت اللفظی را جابه‌جا کنند، یک ژانر فرعی کامل در هالیوود دارند که به زمانی برمی‌گردد که شخصیت هیلی جوئل اوسمنت ادعا می‌کرد: «من مرده‌ها را می‌بینم». در زمان‌های اخیر، پروفسور X از مدرسه جهش‌یافته، از قدرت بچه‌های جهش‌یافته که قدرت‌های مشابهی داشتند، استفاده کرد، در حالی که قدرت‌های خودش قدرت ذهن بود. بنابراین، توانایی‌هایی که به فرد اجازه می‌دهند اشیا را جابه‌جا کند، افکار را بخواند و پیش‌بینی‌های اختری را انجام دهد، مفهوم جدیدی در هالیوود نیست، بنابراین فکر می‌کنید Meko Winbush فیلمی را ارائه می‌کند که می‌تواند همگام با پیشینیان خود باشد. درعوض، فیلم هیجان انگیز ماوراء الطبیعه ۲۰۲۳ او ماده خاکستری به طرز شرم آور از نقطه نظرش فاصله می گیرد و بزرگترین مقصر پشت این فاجعه فیلمنامه است. با شروع قوی و جدی، فیلم به سرعت شروع به تلو تلو خوردن و دست و پا زدن می کند تا اینکه در پایان قابل پیش بینی صاف شود. راستش را بخواهید، زمانی که به نیمه‌ی فیلم رسیدید، می‌توانید پایان فیلم را پیش‌بینی کنید و اشتباه نمی‌کنید. اگر فیلم را ندیده‌اید، این نقد را بخوانید تا تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید 90 دقیقه از زندگی خود را روی آن صرف کنید یا بهتر است از آن صرفنظر کنید.

 

دانلود فیلم ماده خاکستری دوبله فارسی Gray Matter 2023
دانلود فیلم ماده خاکستری دوبله فارسی Gray Matter 2023

 

پانزده سال پیش، آیلا در حالی که دوستش از او می‌خواست که دست از کار بکشد، در ساختمانی مواد منفجره می‌گذاشت، اما قبل از اینکه آنها بتوانند با هم بحث کنند، پلیس ظاهر شد و آنها مجبور شدند فرار کنند. به زودی به آیلا دستور داده شد که مقاومت را متوقف کند و با پلیس ها بیاید، اما او به سرعت آنها را با مهارت های روانی خود غافلگیر کرد. سپس، به دلایل غیر ضروری به نظر می رسید، او از قدرت تله حرکتی خود برای کشتن هر دو پلیس استفاده کرد و همین کار را برای قتل دوستش انجام داد. او یک روانشناس بود، کسی که می توانست با استفاده از ذهن خود به شاهکارهای بزرگی دست یابد.

در فیلم ماده خاکستری ، آیلا دختر 16 ساله خود آرورا را از انظار عمومی منزوی نگه می‌دارد، او را در خانه آموزش می‌دهد و در مورد ترک خانه دخترش «رو» بسیار سخت‌گیر است. همچنین، این زوج مادر و دختر در فواصل منظم در سراسر کشور حرکت می‌کنند و باعث می‌شود که آرورا هرگز زندگی اجتماعی مناسبی نداشته باشد. دلیلی پشت انجام چنین اقدامات گسترده ای از سوی آیلا وجود دارد، اما متأسفانه، فیلم به خوبی روشن نمی کند که چرا او نمی تواند این کار واضح را انجام دهد: به فرزندش بگوید. شاید در میان قدیمی‌ترین داستان‌های فیلم‌های هالیوود، راز نگه داشتن یک عزیز برای محافظت از آن‌ها، درست در کنار بن‌بست‌های مکزیکی در فیلم‌های وسترن اسپاگتی باشد. البته، آیلا به دخترش نمی‌گوید که چرا باید این گونه رازداری خفقان‌آور را در مورد همه چیز مربوط به گذشته‌اش و همچنین حرکات شفق قطبی حفظ کند. با این حال، اگر مکو وینبوش طعمه این داستان قدیمی نمی شد، فیلم قبل از رسیدن به مرز 60 دقیقه تمام می شد.

آرورا فقط ابزارهای انگشت شماری برای سرگرم کردن خود دارد، از جمله یک کمدی کمدی با آهنگ خنده که دوست دارد در مواقعی که قدرت های روانی خود را با مادرش آموزش نمی دهد تماشا کند. بله، آرورا قدرت‌هایی را که به مادرش تعلق داشت به ارث برده است، و او نیز روان‌گرا است، اگرچه در استفاده از قدرت‌هایش تقریباً ضعیف و ناکارآمد است. اما باز هم، این دختر هیچ انگیزه ای برای به کار انداختن مغز خود نداشته است، و همچنین هیچ انگیزه ای برای انجام این کار وجود نداشته است. تنها چیزی که او به دست می آورد این است که مادرش از او می خواهد چیزها را از نقطه A به نقطه B منتقل کند بدون اینکه هرگز توضیح دهد که چه تهدید بزرگی است که آیلا سعی دارد از او محافظت کند.

تنها لطف نجات دهنده برای آرورا ملاقات با پسری همسن و سالش به نام آیزایا بوده است، و این عشق در همان عشق نوجوان قدیمی که همه را در 16 سالگی ملاقات می کند شکوفا می شود. در این زندان زندگی که مادرش برایش ترتیب داده است. مادر و دختر دعوای بزرگی با هم دارند و عصر روز بعد، «رو» مخفیانه بیرون می‌آید تا آیزایا و دوستانش را در زمین بسکتبال ملاقات کند. با این حال، با این که یکباره با این تعداد نفر مخلوط نشد، تمام افکار آنها به شدت او را تحت تأثیر قرار می دهد و او به طور تصادفی ایزایا را می کشد. وحشت مطلق و هراس محض، شفق قطبی را با فهمیدن اعمال خود پر می کند و شروع به فریاد زدن می کند. وقتی چشمانش را باز می کند، داخل یک اتاق است و مردی با ظاهر ملایم لباس های تازه را به او ارائه می دهد و از او می خواهد که تمیز کند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ماده خاکستری دوبله فارسی Gray Matter 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!