logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Slotherhouse 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی اسلاترهاوس با کیفیت عالی

دانلود فیلم اسلاترهاوس دوبله فارسی Slotherhouse 2023
دانلود فیلم اسلاترهاوس دوبله فارسی Slotherhouse 2023

 

 

اسلاترهاوس یک فیلم کمدی ترسناک محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی متیو گودهو است. در 30 آگوست 2023 با بررسی های متفاوت منتشر شد.

امیلی یانگ یک حیوان خانگی تنبل سه انگشتی به نام آلفا را قبول می کند تا از آن برای به دست آوردن رای برای تبدیل شدن به رئیس انجمن اجتماعی سیگما لامبدا تتا (SLTH) استفاده کند. حیوان خانگی مورد علاقه همه است تا زمانی که شروع به کشتن دختران خانواده همسرش یکی یکی می کند. دختران باید قبل از مرگ زنده بمانند و از تنبلی فرار کنند.

مفهوم اسلاترهاوس زمانی آغاز شد که همکار نویسنده فیلم، بردلی فاولر، سعی کرد “احمقانه ترین ایده” را که می توانست به آن فکر کند، ارائه دهد. Cady Lanigan این مفهوم را اینگونه توصیف کرد: “مثل اینکه Mean Girls روز مرگ مبارک را با رنگی از Gremlins ملاقات می کند”. لنیگان اظهار داشت که این فیلم از فیلم‌های ترسناک کلاسیک و استفاده از جلوه‌های عملی الهام گرفته شده است.

اسلوترهاوس نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد. در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، 62 درصد از 13 نقد منتقد، با میانگین امتیاز 5.6/10 مثبت هستند.

استوارت هریتیج از گاردین آن را یک “شاهکار” توصیف کرد و طنز آن را “بسیار خنده دار” ستود و بیان کرد که فراتر از همه انتظارات است. کریستی لمیر از RogerEbert.com به فیلم سه ستاره داد، در حالی که سام هیسوم از Mashable گفت که فیلم “دیالوگ های تحریک کننده” و “شخصیت های یک بعدی” دارد. ویلیام ارل از ورایتی اظهار داشت که این فیلم به اندازه کافی خنده دار یا ترسناک نیست که بتواند فرضیه خود را توجیه کند.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم اسلاترهاوس دوبله فارسی Slotherhouse 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!