logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم پیترلو Peterloo 2018 دوبله فارسی و کیفیت عالی

دوبله فارسی فیلم Peterloo پیترلو سال 2018

دانلود فیلم Peterloo 2018 پیترلو با دوبله فارسی
دانلود فیلم Peterloo 2018 با دوبله فارسی

 

پیترلو یک درام تاریخی بریتانیا ۲۰۱۸ است که به کارگردانی و نویسندگی مایک لی بر اساس قتل عام پیترلو از سال 1819 انجام شده است. این فیلم برای نمایش در بخش اصلی مسابقه از 75مین جشنواره بین المللی فیلم ونیز انتخاب شد. این فیلم در 17 اکتبر 2018 ، به عنوان بخشی از جشنواره فیلم BFI لندن ، در HOME در منچستر ، نمایش برتر انگلستان را دریافت کرد. این نمایش اولین باری است که جشنواره پیش نمایش در خارج از لندن برگزار می کند. لی گفت که او خوشحال است که پیترلو به نمایش درآمده “در جایی که این اتفاق افتاد.

دانلود فیلم Peterloo 2018 پیترلو با دوبله فارسی
دانلود فیلم Peterloo 2018 دوبله فارسی

فیلم پیترلو جشن 200مین سالگرد قتل عام بدنام پیترلو است. در شانزدهم اوت سال 1819 ، جمعیتی حدود 60،000 نفر از منچستر و شهرهای اطراف در مزارع سنت پیتر جمع شدند تا خواستار اصلاح پارلمان و تمدید حقوق رای شوند. این جلسه صلح آمیز بود اما در تلاش برای دستگیری رهبر این نشست ، شبه نظامیان دولت مسلح وحشت زده و به جمعیت متهم شدند. تلفات تلفات همیشه مورد اختلاف بوده است ، اما 18 نفر کشته و 700 نفر زخمی شدند. تأثیر فوری این قتل عام ، سرکوب اصلاحات بود ، زیرا مقامات از ترس این کشور به سمت شورش مسلحانه حرکت می کردند. این اعتراض به تأسیس منچستر گاردین منجر شد و 13 سال بعد در تصویب قانون اصلاحات بزرگ پارلمان نقش مهمی ایفا کرد.

دانلود فیلم Peterloo 2018 پیترلو با دوبله فارسی

پس از نبرد واترلو ، جوزف از خدمت در ارتش دوک ولینگتون به منچستر و خانواده نزدیک گره خود به سرپرستی والدین جوشوا و نلی باز می گردد. جوشوا ، پسر رابرت ، دختر مری و داماد استر همه از کار دستی در یک کارخانه پنبه درآمد کسب می کنند. افسردگی اقتصادی کار یوسف آسیب دیده را پیدا می کند و وضعیت زندگی خانواده را تهدید می کند. خانواده با مبارزات رادیکال برای حقوق برابر شهروندی و سیاسی برای همه مردان آزاد و بر خلاف قوانین ذرت که از خرید آنها ارزانتر دانه وارداتی جلوگیری می کند ، همدرد هستند. جوشوا ، جوزف و رابرت در جلسات سیاسی شرکت می کنند که در آن اوجگرایان محلی از جمله جان نایت ، ساموئل بامفورد و جان باگولی مخالف سیستم دولت هستند. نلی در جلسه انجمن اصلاحات زنان منچستر شرکت می کند. مقامات محلی به سرپرستی سرهنگ های فلانچر ، سرشناس ویلیام رابرت های ، رهبر چارلز اتلستون و آقای نوریس و معاون رئیس ستاد نادین ، ​​از جنبش رادیکال جاسوسی می کنند و منتظر بهانه ای برای دستگیری رهبران آن هستند. وزیر داخله لرد سیدموث مصمم است كه سیاست های افراطی را سرکوب كند. هنگامی که یک لندن ناراضی از پنجره مربی پرنس ریجنت می کوبد ، سیدموث از این به عنوان بهانه ای برای تعلیق جنازه هاباس استفاده می کند.

دانلود فیلم Peterloo 2018 پیترلو با دوبله فارسی

بامفورد و دوستش جوزف هیلی برای شنیدن هانت رادیکال معروف هنری “Orator” در یک نشست سیاسی به جنوب لندن سفر می کنند. هانت از غرور شهرت برخوردار است اما بامفورد ، تاجر منچستر ، جوزف جانسون را ترغیب به دعوت هانت برای حضور در جلسه گسترده در خیابان های پیتر می کند ، در حالی که وزارت امور داخله این دعوت را با رهگیری نامه جانسون کشف می کند. با رسیدن به منچستر ، هانت در خانه جانسون پنهان می شود. ریچاردز ، یک جاسوس وزارت امور داخله ، قادر است باگوللی و همکاران رادیکال Drummond و Johnston را تحریک کند تا به طور علنی خواستار شورش مسلحانه شوند و منجر به دستگیری و حبس آنها شود. دادرسان قصد دارند جلسات هانت را سرکوب کنند و نمونه ای از حاضران را با استفاده از شبه نظامی سوار شده محلی ، منچستر و سلفورد یومنری و یک ناوگان معمولی ارتش به سرپرستی ژنرال جان بیونگ تهیه کنند. هانت مطمئن است که وقتی که وی درباره احتمال رفتار وحشیانه از سوی مقامات هشدار داد ، می تواند یک راهپیمایی مسلحانه و حاشیه نشین ، بامفورد را رهبری کند.

در روز جلسه ، هزاران نفر از مردم شهرهای اطراف به منچستر راه می روند تا بشنوند که هانت در خیابان های سنت پیتر از جمله نلی و جوشوا و خانواده آنها صحبت می کند. بامفورد رهبری از میدلتون را رهبری می کند اما هنگامی که مشخص شود هانت می خواهد تنها گوینده مجاز به سخنرانی در جمع باشد ، از انزجار خارج می شود. بیگ معاون خود را به عنوان فرمانده برای حضور در مسابقات اسب سواری جنت ترک کرد. کمیته ویژه ای از دادرسان تشکیل شده است تا مسئولیت وقایع را به ریاست آقای هولتون تشکیل دهند. نوریس ، که خواستار محدودیت است ، سرپیچی می شود.

دانلود فیلم Peterloo 2018 پیترلو با دوبله فارسی

هنگامی که هانت شروع به صحبت کرد ، Reverend Ethelston Act Riot را به جمع مردم می خواند. اگرچه جمعیت هیچ توجهی به اتلستون نمی کنند ، اما دادرسان اکنون به طور قانونی مجاز به پراکندگی جلسه هستند. سواره نظام یومنی با خرابکاران ترسیم شده به اجتماع صلح آمیز حمله می کند ، در حالی که هانت و جانسون توسط مردان نادین دستگیر می شوند. ارتش در تلاش است تا میدان های سنت پیتر را پاکسازی کند اما در ضرب و شتم ، جمعیت قبل از کشته شدن و کشته شدن و مجروح شدن بیشتر قادر به فرار نیستند. یوسف با صابر زخمی شده و بعداً درگذشت. خبرنگاران حاضر با عصبانیت برای افشای این قساوت به روزنامه های خود باز می گردند و اسم مسخره ای را به نام خود می گیرند ، “قتل عام پیترلو”. با وجود این قتل عام ، شاهزاده ریگان برای سرکوب رادیکالیسم در منچستر تبریک خود را به دادرسان می فرستد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Peterloo 2018 پیترلو با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!