logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Custody 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی بازداشت با کیفیت عالی

دانلود فیلم بازداشت دوبله فارسی Custody 2023
دانلود فیلم بازداشت دوبله فارسی Custody 2023

 

بازداشت یک فیلم اکشن و هیجان انگیز دوره هند محصول 2023 به نویسندگی و کارگردانی ونکات پرابهو و تهیه‌کنندگی سرینیواسا چیتوری تحت سری سیلور اسکرین سرینیواسا و صنایع آنجی است. در این فیلم ناگا چایتانیا، آراویند سوامی، کریتی شتی، پریامانی، آر. ساراتکومار و سامپات راج به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم به طور همزمان به زبان های تلوگو و تامیل فیلمبرداری شد.

بازداشت در 12 مه 2023 به نمایش در آمد، جایی که نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد، با تمجید از بازیگران (چایتانیا، آرویند سوامی، ساراتکومار و شتی)، فیلمبرداری، سکانس‌های اکشن، طرح داستان و موسیقی پس‌زمینه، اما انتقادها نسبت به طول آن معطوف شد. و قابل پیش بینی و تبدیل به یک ناامیدی باکس آفیس شد.

در سال 1998، شیوا یک پاسبان پلیس خوش شانس است که به همراه دوست دخترش Revathi، یک مربی رانندگی، تصمیم می گیرند فرار کنند و ازدواج کنند. با این حال، شیوا درگیر یک پرونده خشم جاده ای می شود و راجاسخار با نام مستعار “راجو”، یک گانگستر مخوف را که کارهای کثیفی برای CM Dakshayani و حزبش انجام می دهد، دستگیر می کند. جورج که توسط شیوا زندانی شده است، به او می گوید که او یک افسر CBI است که باید راجو را در دادگاه واقع در بنگلور ظرف 48 ساعت تولید کند، زیرا راجو اطلاعات مفیدی در مورد دخالت داکشایانی در یک انفجار هماهنگ شده در مورامپودی دارد تا بتواند یک بمب را سرنگون کند. دولت ایالتی که توسط یک حزب منطقه ای اداره می شود. شیوا به ورقسه زنگ می زند و همین را تایید می کند. بعداً مشخص شد که برادر بزرگ شیوا، ویشنو، یکی از قربانیان انفجار بمب مورامپودی بود که او در حال نجات افراد بی گناه بود. شیوا بعداً به این نیرو پیوست تا رویای برادرش را برای تبدیل شدن به یک بازرس فرعی (SI) برآورده کند.

 

در همین حین، دکشایانی، وزیر ارشد، از دستگیری راجو با خبر می‌شود و عده‌ای راجو و IG Nataraj را مأمور می‌کند تا او را بکشند. غول های ناتاراج و داکشینی سعی می کنند راجو و جورج را بکشند، اما شیوا مغرورها را تسلیم می کند و با آنها فرار می کند. شیوا، راجو و جورج به بنگلور می روند، جایی که رواتی نیز آنها را همراهی می کند. ناتاراج آنها را در جایی که ماشینشان به دریاچه نزدیک یک سد سقوط کرد، ردیابی می کند. شیوا، راجو، رواتی و جورج به صورت مخفیانه وارد تونل زیرزمینی سد می شوند، جایی که ناتاراج به آنها حمله می کند و جورج در یک تیراندازی کشته می شود. پس از فرار از ناتاراج، شیوا، رواتی و راجو به بیمارستان می روند، زیرا راجو در تیراندازی قبلی مجروح شده بود، اما بیمارستان توسط مردان ناتاراج تحت نظر است.

بعداً، این سه نفر به سرلشکر فیلیپس ساتیا راج می‌رسند و راجو تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد. پس از این، این سه نفر توسط افسران به دستور Varghese اسکورت می شوند، اما Nataraj و یارانش آنها را محاصره می کنند. شیوا و راجو با مردان مبارزه می کنند و فیلیپس نیز از راه می رسد و به شیوا و بقیه کمک می کند تا فرار کنند. با توجه به شرایط ناگهانی که در آن سه نفر به خانواده رواتی برخورد می کنند، راجو فرار می کند و به یک نمایشگاه می رسد، اما شیوا موفق می شود او را پیدا کند. ناتاراج از راه می رسد و به شیوا می گوید که راجو را در ازای جان پدرش بکشد. با این حال، پدر شیوا به شیوا می گوید که برود و عدالت را برای ویشنو برقرار کند. سپس به خود شلیک می کند و او را می کشد. شیوا دوباره با راجو و رواتی فرار می کند. در ایستگاه راه‌آهن، این سه نفر توسط راوی برادر راجو مورد حمله قرار می‌گیرند که توسط داکشایانی رشوه می‌گیرد تا در ازای گرفتن جای راجو، او را بکشد. درگیری رخ می دهد که راجو راوی را می کشد.

شیوا، رواتی و راجو سوار قطار به بنگلور می شوند. نطراج و افرادش به دنبال آنها می آیند. درگیری رخ می دهد که راجو از کوپه جدا می شود تا شیوا را نجات دهد. ناتاراج راجو را می کشد، بنابراین شیوا را ویران می کند. روز بعد در دادگاه مشخص می شود که شیوا در واقع اعترافات راجو در مورد دست داشتن داکشایانی در انفجار بمب را ضبط کرده و شواهد را در دادگاه نشان می دهد. راجو همچنین اعتراف کرد که داکشایانی یک افسر IAS را که در حال تحقیق از او بود به قتل رسانده و از انفجار بمب برای پنهان کردن مرگ خود استفاده کرده است. راجو می گوید که او همه این کارها را برای داکشایانی انجام داده است، زیرا همانطور که قبلاً به رواتی گفته بود، او را دوست داشت. دکشایانی، نطراج و سایر افسران درگیر دستگیر می شوند. ورقزه از شیوا تشکر می کند و به او یک موقعیت در CBI را پیشنهاد می کند، اما او قبول نمی کند و تصمیم می گیرد به حضور در نیروی پلیس ادامه دهد. پس از این، شیوا و رواتی برای ازدواج خود برنامه ریزی می کنند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم بازداشت دوبله فارسی Custody 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!