logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
94/100%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Past Lives 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی زندگی های گذشته با کیفیت عالی

دانلود فیلم زندگی های گذشته Past Lives 2023
دانلود فیلم زندگی های گذشته Past Lives 2023

 

 

زندگی های گذشته (به انگلیسی: Past Lives) یک فیلم درام رمانتیک آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی سلین سانگ در اولین کارگردانی بلند خود است. این فیلم با بازی گرتا لی، تئو یو و جان ماگارو، رابطه بین دو دوست دوران کودکی را در طول 24 سال دنبال می‌کند، در حالی که وقتی از هم جدا می‌شوند تا زندگی‌های متفاوتی داشته باشند، به روابط خود فکر می‌کنند.

زندگی های گذشته اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ساندنس در 21 ژانویه 2023 داشت و در 2 ژوئن 2023 در ایالات متحده اکران شد. این فیلم با موسیقی متن منتشر شد.

هه سونگ، نورا و آرتور در یک بار نشسته اند در حالی که یک زوج نادیده آنها را تماشا می کنند و روابط آنها را با یکدیگر حدس می زنند.

بیست و چهار سال قبل در سئول، نا یونگ و هاه سونگ همکلاسی های دوازده ساله ای هستند که هر روز با هم به خانه راه می روند. هر کدام برای یکدیگر جذابیت ایجاد می کنند و به قراری می روند که توسط والدینشان تعیین شده است. اندکی پس از آن، خانواده نا یانگ به تورنتو مهاجرت می کنند، جایی که او نام خود را به نورا تغییر می دهد و ارتباط آن دو قطع می شود.

دوازده سال بعد، هه سونگ خدمت سربازی خود را به پایان رساند و نورا به شهر نیویورک مهاجرت کرد. یک روز، نورا و مادرش در حالی که در فیس بوک به دنبال همکلاسی هایش از کره می گشتند با تلفن صحبت می کنند. وقتی به هاه سونگ نگاه می‌کند، می‌بیند که او روی پستی نظر داده بود که به دنبال نا یانگ می‌گشت، بدون اینکه متوجه شود نامش را تغییر داده است. آنها دوباره وصل می شوند و چندین تماس ویدیویی از طریق اسکایپ دارند. هر دو از دیگری می خواهند که آنها را ملاقات کند، اگرچه هیچ کدام نمی توانند متعهد شوند، زیرا نورا در آستانه شرکت در خلوت یک نویسنده است و هه سونگ برای تبادل زبان به چین می رود. سرانجام، نورا به هه سونگ می‌گوید که آنها باید برای مدتی از صحبت کردن دست بکشند، زیرا او می‌خواهد روی نوشتن و زندگی‌اش در نیویورک تمرکز کند. این دو تماس های اسکایپ خود را از سر نمی گیرند.

نورا در خلوت نویسنده اش، آرتور را ملاقات می کند و مفهوم کره ای in-yeon (인연) را برای او توصیف می کند، جایی که اگر کسی را ملاقات کنید، حتی به طور خلاصه، به این معنی است که در زندگی گذشته نیز ملاقات کرده اید، و عاشقان افرادی هستند که بیش از حد با هم آشنا شده اند. و در زندگی گذشته خود. آرتور می پرسد آیا او به آن اعتقاد دارد یا خیر، و او می گوید نه، این فقط چیزی است که کره ای ها می گویند تا یکدیگر را اغوا کنند. در چین، هه سونگ با زنی آشنا می شود، و به طور ضمنی آنها شروع به قرار ملاقات می کنند.

دوازده سال بعد، آرتور و نورا ازدواج کرده و در نیویورک زندگی می کنند. نورا نمایشنامه نویس و آرتور نویسنده است. Hae Sung در حال برنامه ریزی برای سفر به نیویورک است و در آنجا با نورا ملاقات می کند. در حین گشت و گذار از او می پرسد که آیا قصد ازدواج با دوست دخترش را دارد یا خیر و او می گوید که آنها در تعطیلات هستند زیرا پول کافی به دست نمی آورد و خود را معمولی می داند.

نورا در خانه آن شب شک آرتور را تأیید می کند که هه سونگ نه برای تعطیلات بلکه برای دیدن او به نیویورک آمده است. آرتور تعجب می کند که آیا او مانعی در داستان عشق کامل آنها است، اما نورا تأیید می کند که او عاشق آرتور است. شب بعد، هر سه آنها برای شام بیرون می روند و از شروع فیلم به بار می رسند. در ابتدا، نورا سعی می کند یک مکالمه را برای همه ترجمه کند، اما در نهایت، او و هه سونگ منحصراً به زبان کره ای صحبت می کنند. او این یئون را مطرح می کند و از خود می پرسد که آنها در زندگی گذشته خود با یکدیگر چه بودند و همچنین اگر او هرگز کره را ترک نمی کرد و آنها با هم می ماندند چه اتفاقی می افتاد. وقتی نورا به حمام می‌رود، هه سونگ از آرتور به دلیل اینکه با نورا به تنهایی صحبت می‌کند، عذرخواهی می‌کند، که آرتور در پاسخ می‌گوید خوشحال است که او را ملاقات کرده است.

آنها بار را ترک می کنند و به آپارتمان آرتور و نورا باز می گردند. Hae Sung از آنها دعوت می کند تا به کره ملاقات کنند و با اوبر تماس می گیرد. نورا با او منتظر می ماند و با افزایش تنش و افزایش ارتباط عاطفی بین آن دو، اوبر از راه می رسد. Hae Sung می گوید که شاید آنها در حال حاضر زندگی گذشته را تجربه می کنند و از نورا می پرسد که رابطه آنها در زندگی بعدی چگونه خواهد بود. او می گوید نمی داند و او هم همین را می گوید. وقتی او در ماشین حرکت می کند، او به آپارتمانش برمی گردد، جایی که گریه می کند و در آغوش آرتور می افتد.

فیلم پارسی مگ
نقد فیلم زندگی های پیشین (Past Lives) | یک عاشقانه‌ بالغ

صحنه‌ی آغازینِ فیلم زندگی‌های پیشین، دریچه‌ی درستی برای ورود به جهان معنایی نخستین ساخته‌ی بلند سینمایی سلین سانگ، باز می‌کند. نمای دیدگاهِ (POV) یکی از زن و مردی ...

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم زندگی های گذشته Past Lives 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!