logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
52/100%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Luther: The Fallen Sun 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی لوتر: سقوط خورشید با کیفیت عالی

دانلود فیلم لوتر دوبله فارسی Luther: The Fallen Sun 2023
دانلود فیلم لوتر دوبله فارسی Luther: The Fallen Sun 2023

لوتر: خورشید سقوط کرده که روی صفحه نمایش به سادگی به عنوان لوتر طراحی شده است، یک فیلم جنایی مهیج محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی جیمی پین و نویسندگی نیل کراس است. این فیلم ادامه‌ای از مجموعه تلویزیونی بریتانیایی به همین نام در سال‌های 2010-2019 است. در این فیلم، ادریس البا (که به عنوان تهیه کننده فیلم نیز فعالیت می کند)، نقش خود را در نقش جان لوتر به همراه سینتیا اریوو و اندی سرکیس بازی می کند.

Luther: The Fallen Sun در تاریخ 24 فوریه 2023 در سینماهای منتخب اکران شد، قبل از پخش جریانی آن در 10 مارس 2023 توسط نتفلیکس.

دیوید رابی، تاجر ثروتمند شهری و قاتل زنجیره ای، نظافتچی جوان، کالوم آلدریچ را باج می زند و می رباید. DCI جان لوتر به این پرونده منصوب می شود و به مادر کالوم، کورین، قول می دهد که پسرش را پیدا کند. رابی که در مورد دخالت او نگران است، در مورد اعمال غیرقانونی مختلفی که لوتر به عنوان افسر پلیس مرتکب شده است، خاک می کند و در نتیجه او اخراج، محاکمه و زندانی می شود.

سال‌ها بعد، رابی کورین و والدین قربانیان دیگر را به خانه‌ای دعوت می‌کند که در آنجا جسد فرزندانشان را می‌سوزاند. او در زندان با لوتر ملاقات می کند و او را به خاطر پیدا نکردن قاتل پسرش توصیه می کند. رابی از طریق فرکانس رادیویی FM ضبطی از قتل کالوم را برای لوتر در زندان می فرستد. لوتر به DCI Odette Raine، رئیس جدید جنایات جدی و سریالی، از پخش خبر می دهد. او با نگهبانان زندان و همکار سابق مک کیب ارتباط برقرار می کند تا او را از زندان خارج کند. راین مارتین شنک بازنشسته DSU را به عنوان مشاور وارد می کند. لوتر ردیابی رابی را به سیرک پیکادیلی می‌آورد، جایی که راین پلیس مسلح SCO19 را مستقر می‌کند. هر دو در آنجا با او روبرو می‌شوند، اما برخی از افرادی که او باج‌گیری کرده است با کشتن خود از ساختمان‌ها و تصادف با ماشین‌ها باعث حواس پرتی می‌شوند. رابی پس از مبارزه با لوتر و قتل یک پلیس مسلح به متروی لندن می گریزد.

رابی دختر رینز، آنیا را می رباید. راین با لوتر ملاقات می کند و با اکراه موافقت می کند که با او همکاری کند. آنها با همسر سابق رابی، جورجت، ملاقات می کنند و متوجه می شوند که او دارای ملکی در خارج از کشور است. دی اس آرچی وودوارد، زیردستان رینز، توسط رابی برای کشتن ژرژت باج گیری می شود، اما شنک او را رهگیری می کند. او خودکشی می کند. لوتر و رین به عمارت رابی در روستایی نروژ سفر می‌کنند، جایی که متوجه می‌شوند که او قربانیان ربوده شده را در جریان مستقیم به نام «سنگ‌خانه سرخ» برای پیروانش شکنجه می‌دهد. این دو بر آنها غلبه می کنند و رابی سعی می کند آنها را مجبور کند که برای نجات آنیا به یکدیگر آسیب برسانند. لوتر فاش می کند که ژرژت محل را به پلیس گفته و آنها در مسیر هستند. پس از یک مبارزه وحشیانه، هر سه می توانند از پناهگاه فرار کنند و لوتر رابی را به داخل دریاچه ای یخ زده تعقیب می کند، جایی که رابی غرق می شود. لوتر توسط غواصان پلیس و شنک نجات می یابد. در حال بهبودی پس از جراحاتش در لندن، کرانفیلد، یکی از مقامات ارشد MI5، به او مراجعه می کند، که به طور ضمنی به او پیشنهاد شغلی به جای بازگشت به زندان می دهد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم لوتر دوبله فارسی Luther: The Fallen Sun 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!