logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Vast of Night 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم وسعت شب 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم وسعت شب دوبله فارسی The Vast of Night 2020
دانلود فیلم وسعت شب دوبله فارسی The Vast of Night 2020

The Vast of Night یک فیلم رمز و راز علمی تخیلی آمریکایی در سال 2019 به کارگردانی اندرو پترسون است و با بازی سیرا مک کورمیک و جیک هوروویتس بازی می کند. این فیلم توسط اندرو پترسون با نام مستعار جیمز مونتاگ و کریگ دبلیو سانگر ساخته شده است. این فیلم در دهه 1950 در نیومکزیکو تنظیم شده است ، یک اپراتور سوئیچینگ جوان و یک جوکر دیسک رادیویی فرکانس صوتی مرموز را کشف می کنند که می تواند در اصل فرازمینی باشد.

Vast of Night برتر در جشنواره فیلم Slamdance 2019 در ژانویه 2019. Amazon Studios حق پخش این فیلم را بدست آورد و آن را در 29 مه سال 2020 منتشر کرد ، از جمله تئاترهای درایو در ایالات متحده و از طریق ویدئو در صورت تقاضا در Prime. فیلم گفته می شود که طرح فیلم بر اساس حادثه بشقاب پرنده های Keksksburg و ناپدید شدن های Foss Lake طراحی شده است.

در دهه 1950 Cayuga ، نیومکزیکو ، جوکر دیسک نوجوانان Everett کمک می کند تا برای یک بازی بسکتبال دبیرستانی آماده شوید. او و دوستش فای ضبط فیلمبرداری جدید خود را امتحان می کنند و اورت قبل از شروع شیفت شب خود در ایستگاه رادیویی ، او را به سمت کار خود به عنوان اپراتور تابلو سوق می دهد. فی به نمایش اورت گوش می دهد که با یک سیگنال صوتی مرموز قطع می شود. فیلدینگ از پدیده ای مانند باد عجیب و غریب از آسمان خبر می دهد ، او همان سیگنال را از خط تلفن می شنود. اتصالات وی هنگامی که با دوستان در مورد سیگنال تماس می گیرد ، افت می کند. فی با اورت تماس می گیرد ، که از شنوندگان خود می خواهد اطلاعاتی درباره سیگنال ، که از طریق هوا پخش می شود ، بخواهد.

مردی به نام بیلی تماس می گیرد و اورت او را به صورت زنده پخش می کند. بیلی توضیح می دهد که وی در ارتش خدمت می کرد و به مکانی بسیار مخفیانه در بیابان پرواز می کرد. هشدار داد كه گفتن هر كس در مورد این پروژه طبقه بندی شده ، “آمریكا را به خطر می اندازد” ، او و سایر پرسنل یك مخزن بزرگ زیر زمینی ساختند تا یك شیء ناشناخته عظیم را در آن قرار دهند. با دور شدن از تأسیسات ، او همان سیگنال غیر قابل توضیح را در رادیو هواپیما شنید. بیلی یک بیماری ریه را ایجاد کرد که به اعتقاد وی به دلیل زمان حضور وی در بیابان بود و از موارد دیگری از نظامیان دفن محموله های مشابه در مکان های مخفی ، جایی که همان سیگنال شنیده می شد ، مطلع شد. او توضیح می دهد که به نظر می رسد صدا یک سیگنال ارتباطی است ، که گاهی اوقات بالاتر از هر جسم ساخته شده توسط انسان منتقل می شود.

مکالمه مختصراً قطع شده است ، اما بیلی تماس برقرار می کند و فاش می کند که او و سایر پرسنلی که برای این پروژه ها انتخاب شده اند ، همه آمریکایی های آفریقایی یا مکزیکی بودند ، تا اطمینان حاصل کنند که اعتقاد کمتری در بین مردم دارند. یکی از دوستان وی موفق به ضبط سیگنال شد ، و نسخه هایی را برای بیلی و دیگران که روی پروژه ها کار می کردند ، ارسال کرد. یک نوار به یک ژنرال نیروی هوایی در کایگا داده شد که اکنون متوفی است. فی متوجه می شود که نوارهای وی به کتابخانه محلی داده شده و آنها را به سرقت می برد. بیلی قطع شده است و اورت و فی ضبط سیگنال را پیدا کرده و آن را پخش می کنند ، اما قدرت ایستگاه رادیویی از بین رفته است. آنها به دفتر تابلو اعزام می شوند ، جایی که فای گزارش های متعددی از “چیزی در آسمان” دریافت می کند ، و آنها با جرالد و برتسی آشنا می شوند که در جستجوی همان شی پرواز ناشناس در حال رانندگی هستند. یک زن مسن به نام مبل تماس گرفته و پیشنهاد می کند تا اطلاعات بیشتری در مورد سیگنال ارائه دهد.

اورت و فای به خانه مابل می روند و در آنجا پیدا می کنند که او یک پیام را به زبانی ناشناخته تلاوت می کند. با ضبط اورت مکالمه خود ، مابل ادعا کرد که پدیده هایی که در سطح شهر دیده می شوند سفینه فضایی هستند ، که توسط بیگانگان خلبانی شده اند که از پیام آنها برای هیپنوتیزم و ربودن انسان استفاده می کنند. او معتقد است که بیگانگان افراد منزوی را هدف قرار می دهند در حالی که بیشتر شهر در بازی بسکتبال قرار دارد و گمان می کند بیگانگان مسئول کاشت درگیری در بشریت هستند ، از الکلیسم تا جنگ. مابل خواستار این است که برای پیوستن به پسرش که سالها پیش ربوده شده بود به کشتی بیگانه منتقل شود. بدون اعتماد به نفس ، اورت با فای ، که خواهر کودک خود مادی را جمع می کند ، ترک می کند و آنها توسط جرالد و برتسی انتخاب می شوند. اورت ضبط خود را از مابل در حال صحبت با پیام بیگانه بازی می کند ، که جرالد و برتسی را به خلسه می فرستد. آنها تقریباً اتومبیل را تصادف می کنند ، و اورت و فی با مادی به جنگل می روند.

اورت و فی متوجه می شوند که بیگانگان واقعی هستند و از قبل به بالای شهر رسیده اند. آنها به عنوان یک سفینه فضایی نگاه می کنند که دوباره به مادری بسیار بزرگتر می پیوندد ، و باد شروع به چرخیدن در اطراف آنها می کند. وقتی جمعیت بسکتبال را ترک می کنند ، اورت ، فی و مادی از بین می روند. فقط ردپای آنها و ضبط صوت باقی مانده است.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم وسعت شب دوبله فارسی The Vast of Night 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!