logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Nathan’s Kingdom 2019 با لینک مستقیم و کیفیت بالا

 

دانلود فیلم Nathan’s Kingdom 2019 با دوبله فارسی ( بزودی )

 

[codein_imdb]

 

 

انیمیشن های تخیلی و طرح های کودکانه به عنوان نمایش های سه بعدی در سراسر پادشاهی ناتان عمل می کنند ، تصویری مبتکرانه و جدی از زندگی به عنوان یک بزرگسال جوان که مبتلا به اوتیسم است. این یک داستان قدرتمند داستان برای سن است که برای تعریف دوباره کلیشه های سراسر صنعت ، مصممانه با اصالت کار می کند. این فیلم indie با بودجه کم و بصورت پویا عمل می کند ، با دو ماده انقلابی – از طریق ماده جدید و زیبایی شناسی پدیده – انقلابی است.

ناتان (جاکوب لینس) یک 25 ساله وابسته به خواهر کوچکتر نوجوان خود ، لورا (مدیسون فورد) است. این دو نفر به تنهایی ، هیچ والدینی برای صحبت کردن با آنها ندارند ، با خدمات اجتماعی که می خواهند ناتان را از مراقبت لورا دور کنند ، در حال جنگ هستند. فلاش بک های کاملاً مستقر با توضیح این موضوع که وقتی این دو کودک بودند ، پدرشان پس از مشاجره با ناتان ، خانواده را رها کردند. دلیلی ناگفته اما آشکارا برای پیاده شدن پدرشان عدم توانایی وی در اداره یک کودک اوتیسم بود.

پادشاهی ناتان به همان اندازه داستانی است در مورد دیدگاه یک فرد بالغ که مبتلا به اوتیسم است ، در مورد آنچه که به معنای مراقبت از کسی که دارای این بیماری باشد ، است. شخصیت های اصلی تلاش می کنند با اجرای صحنه هایی از پادشاهی خارق العاده ناتان ، یک سرزمین اسطوره ای فاضله فاضله که در بخش آغاز آن با آن آشنا می شویم فرار کنند وقتی لورا بزرگسالی این ایده را به برادر بزرگتر خود توصیف می کند.

دانلود فیلم پادشاهی ناتان Nathan’s Kingdom 2019

این پادشاهی ، حتی ده سال بعد ، به یک کانون و وسواس برای ناتان تبدیل می شود. این مکانی است که او از طریق صدها نقاشی و کاراکتر خیره کننده ساخته است. پادشاهی ناتان نقطه فرار است ، و مکانی است که او دائماً در زندگی واقعی به دنبال آن است. ما می آموزیم که پادشاهی فانتزی سرزمینی است که هیچ دردی ، صدمه ای و بیماری وجود ندارد. بیشتر از همه ، این جایی است که تنهایی در آن زندگی نمی کند.

قصد پیدا کردن این شکل نیروانا ، و همچنین به طور ناخودآگاه برای کمک به لورا معتاد عصبانی ، قرص معتاد ، آرامش خود را پیدا می کند ، ناتان آنها را با یک سفر به کوههای شنی ، از طریق مین های خطرناک زیرزمینی و اطراف جنگل های سرسبز در شکار ناامید هدایت می کند. برای مکانی که همه مشکلات آنها را حل کند

در همین حال ، یک لورا به طور فزاینده ای تند و تیز می کند ، بین نوعی بازی در کنار برادر بزرگتر خود در براق کودکانه نوسان می کند ، و از دلهره های او با مکانی که به اعتقاد وی واقعی نیست ، عصبانی می شود. او خودش درگیر مشکلات خود می شود و به وضوح در نقش خود به عنوان سرپرست غرق می شود.

جذابیت زیبایی شناسی همچنین در اینجا به شدت پیروز می شود ، ترکیبی از فیلمبرداری پیت ویلیانی و انیمیشن پر جنب و جوش ویلیام جی مایر که بر تقسیم داستانی زندگی واقعی در مقابل فانتزی تأکید می کند. ماجراجویی خود را از همه لذت بخش تر می کند.

نویسنده و کارگردان اولیسر موزوز به سختی استعداد دارد که بیننده را به هر دو منظر خواهر و برادر جلب کند ، فیلمنامه او پنجره ای را برای بیننده فراهم می کند تا چشم انداز آنچه هر دو نسبت به تعارضات خود احساس می کنند. او یک طرح لایه لایه را ارائه می دهد ، با گرافیک های دلپذیر پاشیده شده است ، و ما را به طرز فریبنده ای به یک نتیجه صادقانه سوق می دهد که هم درد شما را تحمل می کند و هم آرامش شما را پر می کند. فقط در این داستان یک آنتاگونیست وجود ندارد ، و این به این دلیل است که موزوز استعداد فردی بازیگرانش را در یک قطعه مملو از احساسات روحی و واقعی نشان می دهد. آنچه او به بهترین وجه انجام می دهد نشانگر این است که افراد مبتلا به اوتیسم جهان را چگونه می بینند ، چرا باید این جشن گرفته شود ، و سختی هایی که در آن وجود دارد.

دانلود فیلم Nathan’s Kingdom 2019

توسعه شخصیت تأثیرگذار برای بازیگران پادشاهی ناتان موفقیت دیگری است که قابل ذکر است. این بازیگری در همه جا عالی است اما در زمان فشار شدید برای لورا مادیسون فورد کمی پیچ و خم می کند. در غیر این صورت در نقش خود به عنوان یک نوجوان که مجبور شد خیلی سریع رشد کند ، قانع کننده است ، موارد خاصی وجود دارد که او درگیر بحث و گفتگو با ناتان می شود که عملکرد فورد توخالی تر از آن است که قابل باور باشد.

یک سطح قطع ارتباط بین لورا و ناتان وجود دارد ، پیچیده شده به ضمیمه ای محکم ، که هر دو بخش برایشان ناراحت کننده و مضطرب است. این یک بخش ضروری از روابط خواهر و برادر است ، و برای بیننده گم نمی شود. یک شهادت دیگر از نبوغ کارگردان Muñoz در این قطعه نمایش داده می شود. ناتان به لورا احتیاج دارد ، اما تکیه صرفاً یک طرفه نیست. اگرچه برای تحقق بخشیدن او مدتی طول می کشد ، لورا اذعان می کند که او به ناتان نیز احتیاج دارد.

شخصیت های پشتیبان در سفر به مقصد ساختگی یعنی جیمی (پیتر مندوزا) و نوئل (جان اف هنری) به این دو نفر کمک می کنند. جیمی ساکت اما دلسوز مندیمی از جیمز ، اما Noel دلپذیر و دلپذیر برای هنری تعریف می کند. هر دو موارد اضافی صوتی در روایت هستند و از پادشاهی ناتان به عنوان یک تصویر دو نفره جلوگیری می کنند. هنری به عنوان نوئل به خصوص سطح همدلی پدرانه را به روایتی عاری از چهره های والدین می افزاید. “این پادشاهی شماست ، ناتان. هیچ کس دیگری نباید واقعی باشد ، اما شما …

همه چیز در پادشاهی ناتان کار می کند. این فیلم نه تنها از انیمیشن های سه بعدی بهره می برد ، بلکه روایت آن نیز ملموس است و می خواهد مخاطب را مدت ها از زمان اجرای زمان خود جذب کند. توانایی درک بیننده به همان اندازه که پادشاهی ناتان قادر به انجام آن است یک اتفاق مکرر نیست و این خیال تاریک را به یکی از شما می خواهد که نمی خواهید از آن عبور کنید. بگذارید دقیقاً همانطور که تیم در پشت سر آن است از کسانی که تماشا می کنند بپرسیم. اثری را جشن بگیرید که سقف شیشه ای را برای بازیگران معلول خرد می کند. این فیلم جادویی است و سزاوار چیزی کم نیست.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم پادشاهی ناتان Nathan’s Kingdom 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!