logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)
47%

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن The Boss Baby: Family Business 2021 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن بچه رئیس 2 2021 با کیفیت عالی

 

دانلود انیمیشن بچه رئیس 2 دوبله فارسی The Boss Baby Family Business 2021
دانلود انیمیشن بچه رئیس 2 دوبله فارسی The Boss Baby Family Business 2021

The Boss Baby: Family Business (در مناطق دیگر با عنوان The Boss Baby 2 شناخته می شود) یک فیلم کمدی متحرک کامپیوتری آمریکایی در سال 2021 است که بر اساس کتاب تصویری The Boss Baby در سال 2010 و دنباله آن در سال 2016 توسط Marla Frazee ساخته شده توسط DreamWorks ساخته شده است. انیمیشن ، و توسط Universal Pictures توزیع شده است. قسمت دوم فرانچایز The Boss Baby و دنباله فیلم 2017 ، این فیلم توسط تام مک گرات کارگردانی شده است ، از فیلمنامه مایکل مک کالرز با داستانی از مک گرات و مک کالرز است و صداهای الک بالدوین ، جیمز مارسدن ، امی را بازی می کند. سداریس ، آریانا گرینبلات ، جف گلدبلوم ، اوا لونگوریا ، جیمی کیمل و لیزا کودرو. خلاصه داستان: برادران تمپلتون (بالدوین و مارسدن) که در حال حاضر بالغ شده اند ، پس از درخواست رئیس جدید بچه (سدریس) برای متوقف کردن پروفسور (گلدبلوم) از پاک کردن دوران کودکی در سراسر جهان ، گرد هم می آیند.

این فیلم در 2 جولای 2021 در ایالات متحده به صورت تئاتر در مکانهای سنتی و منتخب RealD 3D و سینمای دالبی توسط Universal Pictures منتشر شد. همچنین به مدت 60 روز در ردیف های پرداخت شده طاووس پخش شد. این فیلم 105 میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورده است و نظرات منتقدان روتن تومیتوز آن را “انحرافی بدون درد برای بچه ها” می دانند.

ریم تیمپلتون که 30 سال پس از وقایع فیلم اول می گذرد ، اکنون کاملاً بزرگ شده است و با همسرش کارول و دو دخترش ، تابیتا ، 8 ساله و تینا ، زندگی می کند. برادر کوچکتر تیم تد جونیور در حال حاضر مدیرعامل موفقی است و هرگز در اطراف آن نیست ، در عوض هدایای مجلل برای تیم و خانواده اش می فرستد. تابیتا رفتار بزرگسالانه تری از خود نشان می دهد و یک شب در حالی که تیم دلسرد در مورد فردی که دخترش در حال تبدیل شدن است تعجب می کند ، او چیزی از اتاق تینا می شنود. او متوجه می شود که تینا یک رئیس بچه است ، درست مانند تد در گذشته ، و او مامور شده است که تد را برای یک ماموریت ویژه به آنجا برساند. تیم از تماس با وی امتناع می کند و می گوید که او هرگز نخواهد آمد و تینا را تشویق می کند که دوباره بخوابد. با این حال ، تینا یک پست صوتی جعلی برای تد می گذارد و او را به خانه تمپلتون می کشاند.

صبح روز بعد تد می آید و تیم سعی می کند به او توضیح دهد که تینا رئیس بچه است و تد نیز به یاد نمی آورد که او نیز چنین بود. تینا خود را بعنوان رئیس بچه به تد نشان می دهد و به هر دو پستانک جادویی می دهد تا از BabyCorp دیدن کنند. تینا برادران را با یک فرمول جدید آشنا می کند که به آنها اجازه می دهد تا 48 ساعت به بچه تبدیل شوند تا به طور مخفیانه وارد مدرسه Tabitha شوند و بفهمند که دکتر اروین آرمسترانگ ، بنیانگذار و مدیر مدرسه ، پشت سر والدین در حال برنامه ریزی است. به

در مدرسه ، تیم ، اکنون به عنوان قدیمی خود ، تبیتا را به کلاس خود می رساند در حالی که کودک تد در کنار نوزادان دیگر قرار می گیرد. تد بچه ها را جمع می کند تا به او کمک کند از اتاق بازی خارج شود تا بتواند برای تحقیق به دفتر آرمسترانگ برود. تیم سعی می کند با اخلال در کلاس به دفتر مدیر نیز اعزام شود ، اما در عوض در “جعبه” قرار می گیرد. تد متوجه می شود که آرمسترانگ در واقع خود یک نوزاد است ، پس از اینکه متوجه شد از پدر و مادر خود باهوش تر است از خانه فرار کرده است و اکنون با ایجاد برنامه های تلفن محبوب ، درآمد کسب می کند. برنامه نهایی او خلاص شدن از شر همه والدین در روز B است ، به طوری که آنها دیگر نتوانند به فرزندان خود بگویند چه کار کنند. تینا پس از اینکه نتوانست از BabyCorp مطلع شود و دید که برادران بار دیگر در حال دور شدن هستند ، ترک خود را نشان می دهد و می گوید که آنها مأموریت را خودشان به پایان می رسانند.

در شب مسابقه تعطیلات ، جایی که قرار است تابیتا به صورت تک خوانده شود ، برادران و تینا قصد دارند آرمسترانگ را به عنوان یک کلاهبردار افشا کنند. با این حال ، آنها یاد می گیرند که B-Day قرار است همان شب از طریق برنامه جدید آرمسترانگ ، QT-Snap اتفاق بیفتد ، که والدین را به زامبی های بی فکر هیپنوتیزم می کند. هر دو تیم و تد توسط بچه های نینجا آرمسترانگ گرفتار می شوند و در The Box قرار می گیرند ، که به آرامی شروع به پر شدن از آب می کند. تابیتا به تنهایی او را می خواند ، اما وقتی می بیند تیم مطابق قولش ظاهر نشده است ، با گریه از صحنه فرار می کند. او توسط تینا دلداری می کند ، که هویت و ماموریت خود را فاش می کند. تابیتا موافقت می کند که با رسیدن به سرور و خاموش کردن QT-Snap قبل از اینکه به سرتاسر جهان برود ، به خواهر کوچکترش کمک کند. تد می تواند پرشیس ، اسب اسب حیوان خانگی تابیتا را به مدرسه فراخواند ، زیرا آنها را از جعبه بیرون می آورد.

تیم و تد ابتدا به سرور می رسند ، اما توسط آرمسترانگ متوقف می شود ، که والدین زامبی را برای پشتیبان گیری فرا می خواند. در حالی که برادران با فرسودگی فرمول آنها را متوقف می کنند ، تینا و تبیتا به سرور می رسند. Tabitha قادر است هک شده و صفحه خاموش را بالا بکشد ، اما صفحه کلید توسط آرمسترانگ خراب می شود. سپس خواهران با استفاده از منتوس و نوشابه آتشفشان آب نبات را راه انداختند ، سرورها را خراب کردند و همه والدین به حالت عادی بازگشتند. تینا سپس فاش می کند که او هرگز BabyCorp را ترک نکرده است و اینکه تیم و تد را دوباره با هم باز گردانید ، ماموریت واقعی او بود. تمام خانواده تمپلتون برای جشن کریسمس جمع می شوند ، در حالی که آرمسترانگ به خانواده خود باز می گردد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن بچه رئیس 2 دوبله فارسی The Boss Baby Family Business 2021

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!