logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن The Venture Bros.: Radiant Is the Blood of the Baboon Heart 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن خارجی برادران ونچر با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن برادران ونچر دوبله فارسی The Venture Bros 2023
دانلود انیمیشن برادران ونچر دوبله فارسی The Venture Bros 2023

 

برادران ونچر یک انیمیشن علمی تخیلی و اکشن ماجراجویانه آمریکایی مستقیم به ویدئوی بزرگسالان محصول سال ۲۰۲۳ است که بر اساس مجموعه انیمیشن Adult Swim The Venture Bros. ساخته شده و به عنوان پایانی سریال عمل می کند. کارگردانی و نویسندگی انیمیشن برادران ونچر بر عهده خالق سریال جکسون پابلیک و نویسنده داک همر است که به عنوان تهیه کنندگان اجرایی فیلم عمل می کند و صداپیشگان بازیگران اصلی سریال بازگشته، جیمز اوربانیاک، پاتریک واربرتون، مایکل سینترنیکلاس، Publick و هامر هستند. این فیلم بر روی یک شکار سراسری برای هنک ونچر متمرکز است که منجر به تاریکی آینده ای از گذشته می شود که شامل خانواده ونچر، انجمن صنفی و خود پادشاه می شود.

انیمیشن برادران ونچر که در ابتدا به‌عنوان فصل هشتم بالقوه این مجموعه در نظر گرفته شده بود، دومین فیلم از سری فیلم‌های پخش مستقیم Adult Swim پس از Aqua Teen Forever: Plantasm است و توسط Warner Bros. Home Entertainment در ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ به صورت دیجیتال منتشر شد. و Blu-ray در 25 ژوئیه 2023 و به دنبال آن 90 روز بعد در مکس (در زمان تولید فیلم با نام HBO Max شناخته می شد) در دسترس قرار گرفت.

سه روز پس از ناپدید شدن هنک، O.S.I. حواسش پرت می‌شود و یک شرور سطح پایین Guild با فناوری قدرتمند ارائه شده توسط سازمان جدید ARCH به یکی از آزمایشگاه‌های آنها حمله می‌کند. دکتر خانم پادشاه و مرگ سرخ مأمور تحقیق هستند. Monarch از حمله به دکتر Venture منع شده است تا زمانی که رابطه آنها تایید شود، و دستیار مجازی VenTech “HelperPod” مملو از اشکالی است که باعث می شود هنگام پخش موسیقی به حرکت درآید.

دین به دلیل احساس گناه به خاطر خوابیدن با دوست دختر هنک، برای کمک نزد اورفئوس می رود و او با جفرسون می رود تا او را پیدا کند. هنک با توجه به تصوراتش از شخصیت‌های مختلفی که از بازی کردنش لذت می‌برد، راه خود را به محوطه بازمی‌گرداند. دوست دختر سابقش و رهبر نامرئی ARCH Mantilla به پادشاه نزدیک می شود، که قول می دهد در صورت ملحق شدن به دکتر ونچر، به او اجازه دهد تا به دکتر ونچر حمله کند. هنک پس از ورود به محوطه با درموت روبرو می شود، که نشان می دهد عکسی از “بابی سنت سیمون” را که با دکتر ونچر امضا شده بود، در میان مجموعه یادگاری های سرمایه گذاری سرقت شده او پیدا کرده است.

جفرسون توسط blaculas در شیکاگو مورد حمله قرار می گیرد، جایی که دین ظاهرا توسط یکی گاز گرفته می شود و سعی می کند آن را پنهان کند. دکتر خانم مونارک به عنوان رهبر ARCH معرفی می شود، اما مرگ سرخ به او کمک می کند تا فرار کند. Monarch و 21 توسط ARCH پس از ورود به برج VenTech رها می شوند. Mantilla از تلفن 21 برای هک کردن HelperPods استفاده می کند و از باگ شناور آنها برای ریشه کن کردن برج و ارسال به مدار استفاده می کند. هنک به پناهگاه حیوانات بابی می‌رسد و توضیح می‌دهد که پس از اینکه جوناس به او قدرت نامرئی برای یک فیلم داد، تلاش کوتاهی با جوناس داشته است. او توسط O.S.I استخدام شد. به عنوان یک خال صنفی، اما عاشق فورس ماژور شد و دختری به نام مانتیلا داشت که پس از کشتن پدرش توسط The Sovereign با او فرار کرد. هنک که تحت تأثیر جراحت سرش قرار گرفته بود، دوباره به برزخ می‌افتد.

بیلی و پیت به Rusty توصیه می کنند که به صورت جداگانه هلپرپادها را نابود کند تا به آرامی برج را به زمین برگرداند. او، نفرت، پادشاه و 21 تقریباً توسط میدان گرانشی خود کشته می شوند و آنها را مجبور می کند در مجاری هوا پنهان شوند. دکتر خانم مونارک وارد آپارتمان مانتیلا می شود و در آنجا منتظر اوست و توضیح می دهد که می خواهد ARCH را با او اجرا کند. او اشاره می کند که دکتر ونچر نامرئی بابی را در ازای تخمک هایش به او داده است (به این معنی که او از نظر فنی مادر هنک و دین است) و او وارث قانونی انجمن است. او HelperPods را در ازای مصونیت Guild خاموش می کند و باعث می شود که برج با سرعت مرگبار شروع به سقوط کند. اورفئوس برای نجات هنک به برزخ می‌آید، که از این حقیقت که دین کسی است که نجات او را رهبری می‌کند، تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

دین به طور تصادفی خود را به برزخ منتقل می کند و توسط تظاهرات فیزیکی شخصیت های هنک مورد حمله قرار می گیرد. اورفئوس آنها را بیرون می کشد و هنک او را می بخشد. نفرت ونترونیک را در داخل برج کشف می کند. آن‌ها داخل آن می‌شوند و برج را می‌گیرند، اگرچه پادشاه به طور تصادفی بخشی از ربات خود را در این فرآیند بیرون می‌زند. ونترونیک با کمک کشتی مادر O.S.I، برج را با خیال راحت به داخل خرابه های محوطه پایین می آورد، در حالی که پادشاه پس از ترک بازو توسط مجسمه سقوط کرده جوناس له می شود. دین با عصبانیت نیش خود را برای جفرسون فاش می‌کند و او توضیح می‌دهد که خودش را روی گردنبند دندان جفرسون مجروح کرده است.

بن به صحنه می‌آید و با استفاده از خون دکتر ونچر برای انتقال خون، جان پادشاه را نجات می‌دهد، و بن فاش می‌کند که آن‌ها با هم ارتباطی ندارند – Monarch در واقع کلون دکتر ونچر است که برای والدین نابارورش ساخته شده است. بن ساعت قدیمی هنک جوناس را می دهد و به او می گوید که “خون خانواده را نمی سازد، عشق می سازد.” یک پادشاه ضعیف اما پرشور عزم خود را برای نفرت از دکتر ونچر اعلام می کند و پیروزمندانه آنجا را ترک می کند. در یک صحنه پس از اعتبار، یک دکتر ونچر جوان هنک و دین را به H.E.L.P.eR که در رحم مصنوعی متصل به سینه او رشد می کنند، نشان می دهد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن برادران ونچر دوبله فارسی The Venture Bros 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!