logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن The Willoughbys 2020  کیفیت عالی

 

 انیمیشن ویلوبی ها سال 2020

دانلود انیمیشن The Willoughbys 2020
دانلود انیمیشن The Willoughbys 2020

 

 

The Willoughbys یک فیلم کمدی انیمیشن رایانه ای و آمریکایی کانادایی با کارگردانی کریس پرن است و به کارگردانی راب لودرمایر و نویسندگی Pearn به همراه مارک استنلیگ ، تهیه شده توسط برون انیمیشن و تهیه شده توسط نتفلیکس به کارگردانی کریس پرن و کارگردانی روب لودرمایر در سال 2020. این کتاب براساس کتابی با همین نام توسط لوئیس لاوری ساخته شده است.

در این فیلم صداهای ویل فورت ، مارتین کوتاه ، آلیسا کارا ، جین کراکوفسکی ، ریکی جروایز ، مایا رودولف ، سون کالن و تری کرو بازی می شوند. این فیلم در تاریخ 22 آوریل 2020 منتشر شد و نظرات مثبتی از منتقدان دریافت کرد.

The Willoughbys 2020

Willoughbys زمانی خانواده ای مفتخر به حساب می آمد. با این حال ، نسل فعلی خانواده بسیار ناکارآمد است زیرا والدین بیش از حد مشغول عاشقانه بودن در کنار یکدیگر هستند تا از چهار فرزند خود مراقبت کنند. بزرگترین خواهر و برادر تیم ، که در سطل زغال سنگ زندگی می کند و سعی می کند خواهران و برادران خود را از دردسر نگیرد ، کودک میانی جین ، علاقه مندان به آواز خواندن که دائما در سکوت والدینش قرار دارد ، و جوانترین پسرهای دوقلوی که هر دو به نام بارنابی هستند ، هر دو. بسیار باهوش و مبتکر هستند اما به عنوان “خزنده” شناخته می شوند. بدبختی های آنها از منظر یک گربه زبر و مبهم آبی که روبرو با مخاطب صحبت می کند ، گفته می شود.

The Willoughbys 2020
Willoughbys

به زودی خواهر و برادرها بچه ای را درون جعبه ای پیدا می كنند كه به بیرون از دروازه آنها پرتاب شده است كه نام آنها رات است. هنگامی که والدین فرزندان خود را پس از کشف روت از خانه بیرون می کنند ، او را در آستانه یک کارخانه آب نبات رها می کنند و مدیر کارخانه ، فرمانده ملانوف ، روت را می گیرد. در “تعطیلات” با ساختن یک بروشور در مورد مسافرت (هنگامی که او امیدوار است که والدین در نهایت از علت طبیعی بمیرند) ، اگرچه تیم هنوز هم رزرو خود را ادامه داده است. والدین طعمه را می گیرند و بچه ها را به سمت وسایل خود رها می کنند. بعد از گذشت چند روز از آزادی ، آنها به دلیل پدر و مادر که وی را برای نظارت بر بچه ها استخدام کرده اند ، روز بعد ناگهان توسط یک پرستار بچه ملاقات می کنند (البته با قیمت ارزان هم آمد). در ابتدا بچه ها سعی می كنند كه از شر او نیز خلاص شوند اما خیلی زود به جز تیم او را گرم می كنند.

The Willoughbys 2020
Willoughbys

پس از بدگویی تیم ، پرستار بچه سعی می کند او را به موقع کنار بگذارد ، اما خیلی زود از آنچه برای روت رخ داده است می آموزد. او برای مقابله با وی و بازیابی روت به کارخانه ملانوف می رود و پس از تعقیب روت از طریق برخی تسمه های نقاله ، بچه ها ، ملانوف و پرستار بچه همه به خوبی با یکدیگر آشنا می شوند. در همین حال ، والدین می توانند از بلایا جان سالم به در ببرند (هرچند راهنماهای آنها چندان خوشبخت نیستند) و وقتی پول نقدی ندارند ، برای ادامه تعطیلات خود از اینترنت استفاده می کنند تا خانه خود را بفروشند تا تعطیلات خود را ادامه دهند و پرستار بچه را آگاه کنند تا از شر فرزندان خود خلاص شوند. .

تیم از این امر می آموزد و اعتقاد داشتن پرستار بچه به همان اندازه والدینشان نیز بد است ، با خدمات یتیم تماس می گیرد تا او را گزارش دهند و او و خواهران و برادرانش از همه خریداران بالقوه که به زودی برای خرید خانه ردیف می شوند خلاص می شوند. آنها تقریباً نمی توانند یک خانواده شاد را ترسانند ، اما پرستار بچه آنها را می ترساند و سرانجام تیم را متقاعد می کند که او به معنی خوب است. با این حال ، خدمات یتیم به خانه می آیند و سعی می کنند بچه ها را ببرند. رئیس خدمات ، پرستار بچه را که او را لیندا صدا می کند ، تشخیص می دهد و فاش می کند که خودش یتیم است که هرگز خانواده ای را پیدا نکرد که او را می خواست.

وقتی مشخص شد که تیم به آنها زنگ زد ، لیندا در اشک ریخت و جین با عصبانیت تیم را محکوم کرد و آنها را به خانه های فردی جدا کرد ، بارنابی ها توسط یک خانواده با وسایل الکترونیکی گرفته می شوند ، جین توسط هیپی های موسیقی پذیرفته شده است و تیم همچنان فرار می کند. از خانه های سرپرست وی و به زودی در یک مرکز زندان یتیم در یک سلول زندان پایان می یابد و عمارت ویلوبی نابود می شود. گربه اتوبوسی را که لیندا در آن است متوقف می کند و کلاه ایمنی تیم را برای متقاعد کردن او برای اتحاد مجدد آنها حمل کرده است. او این کار را کرد ، با اینکه او از جین عذرخواهی می کند و در حالی که فرار می کند ، تیم پیشنهاد می کند که والدین خود را برگردانند تا خدمات یتیم آنها را تنها بگذارد ، علی رغم اینکه فرزندانشان از آنها متنفر هستند. با اکراه با این موضوع موافق نیستند ، بچه ها از ملانوف کمک می کنند تا یک ماشین عظیم شکل گرفته از آب نبات را برای رسیدن به سوئیس ، جایی که والدینشان در آنجا قرار دارند ، بسازند و قصد دارند از کوهی غول خطرناک صعود کنند.

The Willoughbys 2020

بچه ها بدون لیندا قابل تشخیص هستند و وقتی وارد سوئیس می شوند ، دنباله ای از نخ مادرشان را می یابند و به زودی می بینند که والدینشان در نزدیکی بالای کوه ، در حال مرگ تا مرگ هستند. بچه ها بعد از صرفه جویی در هزینه ها ، اعتراف می كنند كه آنها را به آنجا فرستاده اند و تیم سخنرانی پرشورانه ای درباره اینكه چگونه پدر و مادرها با اینكه چقدر خودخواه هستند هستند ، ابراز می دارد. درست همانطور که والدین به نظر می رسند که تغییر بهتری پیدا می کنند ، بی رحمانه بچه های خود را از این راه بیرون می کشند و نمونه گیری را انجام می دهند ، اما عدم تخصص رانندگی آنها باعث می شود که آنها در بالا کوه کوه را اصلاح کنند و از کنترل خارج شوند. افق ، به احتمال زیاد آنها را می کشد. درست همانطور که بچه ها به زودی خود را استعفا می دهند که با جین آواز بخوانند ، روت ، لیندا ، و ملانوف آنها را نجات می دهند و بچه ها به آنها می گویند چه اتفاقی برای والدینشان افتاده است. لیندا و ملانوف تصمیم می گیرند بچه ها را به فرزندخواندگی بپردازند و همه آنها به عنوان یک خانواده دوست داشتنی به کارخانه آب نبات نقل مکان می کنند.

قبل از اعتبار ، نشان داده می شود که آقای و خانم ویلوبی از تصادف قابل فهم جان سالم به در برده اند و مثل همیشه در هنگام شناور شدن در آوار از شرکت یکدیگر لذت می برند ، اما خوشبختی آنها سرانجام به پایان می رسد که به زودی توسط یک کوسه خورده می شوند.

بعد از اعتبار ، لیس گربه را نشان می دهد و وقتی متوجه مخاطب می شود ، سعی می کند از خودش دفاع کند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن ویلوبی ها دوبله فارسی The Willoughbys 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!