logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
97%

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن The Mitchells vs the Machines 2021 دوبله فارسی و کیفیت عالی

 

دوبله فارسی انیمیشن میچل ها در مقابل ماشین ها سال 2021

 

دانلود انیمیشن The Mitchells vs the Machines 2021 با دوبله فارسی
دانلود انیمیشن The Mitchells vs the Machines 2021 با دوبله فارسی

 

 

Mitchells vs. the Machinesمیچل ها یک فیلم کمدی علمی-تخیلی با انیمیشن کامپیوتری آمریکایی محصول 2021 است که توسط کمپانی Sony Pictures Animation تولید شده است. کارگردانی این فیلم را مایک ریاندا (در اولین کارگردانی بلند خود) ، کارگردانی مشترک جف روو ، و نویسندگی ریاندا و روو ، با حضور فیل لرد ، کریستوفر میلر و کورت آلبراخت به عنوان تهیه کننده انجام داده است. این یک خانواده ناکارآمد است که مجبور است زمین را از قیام ربات ها هنگام سفر جاده ای نجات دهد. در آن صدای دنی مک براید ، ابی جاکوبسون ، مایا رودولف ، ریاندا ، اریک آندره ، اولیویا کلمن ، فرد آرمیسن ، بک بنت ، جان لجند ، کریسی تیگن ، بلیک گریفین و کانان اوبراین بازی می شود.

کیتی میچل یک فیلمساز مشتاق دمدمی مزاج در کنت وود ، میشیگان است که غالباً با پدر شیفته طبیعت و تکنوفوب خود درگیر می شود و اخیراً در مدرسه فیلم در کالیفرنیا پذیرفته شده است. عصر قبل از رفتن کتی ، ریک پس از دعوا بر سر ریک با تماشای یکی از فیلم های کوتاه قبلی کیتی و کتی که خواستار بازگشت آن است ، به طور تصادفی لپ تاپ خود را می شکند و او را ناامید می کند زیرا آنها از هم جدا می شوند. ریک تصمیم می گیرد پرواز کتی را لغو کند و در عوض او را به همراه مادرش لیندا ، برادر کوچکتر هارون و سگ خانوادگی مونچی ، به عنوان آخرین تجربه پیوند ، به یک سفر جاده ای بین کالایی به کالج خود ببرد.

در همین حال ، کارآفرین فناوری Mark Bowman با رونمایی از خط جدیدی از ربات های خانگی به جای وی ، AI PAL بسیار هوشمند خود را منسوخ اعلام کرد. PAL برای انتقام ، شرکت مارک را به دست می گیرد و به همه ربات ها دستور می دهد تا انسان های جهان را اسیر کرده و به فضا پرتاب کنند. میچل ها موفق به جلوگیری از دستگیری در یک کافه ایستگاهی در کانزاس می شوند. ریک تصمیم می گیرد که خانواده اش برای امنیت خود در کافه بمانند ، اما کیتی او را مجبور می کند تا به نجات جهان کمک کند. آنها با دو ربات معیوب ، اریک و دبوراهوت 5000 ارتباط برقرار می کنند ، که به میچل ها می گویند برای خاموش کردن PAL و همه روبات ها از یک کد kill استفاده کنند.

میچل ها برای بارگذاری کد kill خود را به یک مرکز تجاری نزدیک می رسانند ، اما PAL به همه وسایل PAL دستور می دهد آنها را بکشند. کتی سعی می کند کد kill را بارگذاری کند ، اما پس از پیگیری یک خانواده بزرگ توسط Furby متوقف می شود. در نهایت آنها Furby را به دام می اندازند زیرا یک روتر PAL را از بین می برد و دستگاه های دارای PAL را غیرفعال می کند ، که همچنین بارگذاری کد مرگ را متوقف می کند. پس از آن ، در راه سیلیکون ولی ، لیندا برای کیتی فاش کرد که او و ریک در اصل سالها پیش در یک کابین در کوهستان زندگی می کردند زیرا این آرزوی مادام العمر وی بود قبل از اینکه دست از این کار بکشد.

با ورود به دره سیلیکون ، میچل ها خود را به عنوان روبات مبدل می کنند و برای تعطیل کردن آن به مرکز آزمایشگاه های PAL می روند ، اما PAL آنها را دستکاری می کند و فیلم های نظارتی از کافه کتی را نشان می دهد که مخفیانه به آرون می گوید او تظاهر به ایمان داشتن به ریک دارد بنابراین می توانست آنچه را که می خواست بشنود بشنود. قلب شکسته ، میچل ها نمی توانند به لانه PAL برسند و ریک و لیندا پس از اینکه PAL ربات های قوی تر و باهوش تری ایجاد کرد ، اسیر شدند و اریک و دبوراهوت را برای اطاعت از او دوباره برنامه ریزی می کنند.

کتی ، آرون و مونچی از مقر فرار می کنند و از روبات ها پنهان می شوند. کتی با درک اینکه ریک از آرزوی مادام العمر خود مراقبت از دخترش را رها کرد ، ضبط های دوران کودکی ریک را در دوربین خود کشف می کند. او و آرون که دوباره زنده شده اند ، دوباره به ستاد مرکزی آزمایشگاه های PAL نفوذ کرده و از Monchi برای سوf عملکرد ربات ها استفاده می کنند ، زیرا برنامه ریزی آنها نمی تواند او را به عنوان یک سگ متمایز کند. با کمک مارک ، ریک و لیندا خود را آزاد کرده و قصد دارند یک فیلم خانگی از کتی را بهمراه مونچی در آن بارگذاری کنند تا رباتها را به اتصال کوتاه درآورد. با این حال ، هنگامی که می خواهد ویدیو را بارگذاری کند ، تعداد ریک ها از تعداد ربات ها بیشتر است.

کتی سرانجام دستگیر می شود. کتی برای مواجهه با PAL برای توجیه نجات بشریت ، توضیح می دهد که هر چقدر خانواده اش سخت تلاش کنند ، آنها علی رغم تفاوتشان همیشه در ارتباط خواهند ماند. PAL این استدلال را رد می کند و کتی را از لانه خود رها می کند. اریک و دبوراهوت ، با الهام از “برنامه ریزی مجدد” ریک برای استفاده از رایانه ، به حالت های نامناسب خود بازگشتند و فیلم خانگی کتی را بارگذاری کردند و او را نجات دادند و به بقیه میچل ها کمک کردند. اعضای خانواده برای مبارزه با بقیه ربات های بهبود یافته با هم متحد می شوند و کتی با انداختن PAL در یک لیوان آب ، PAL را نابود می کند و همه انسان ها را آزاد می کند و همه ربات ها به غیر از اریک و دبوراهوت را از کار می اندازد.

چند ماه پس از قیام ، کیتی و خانواده اش به کالج او می رسند در حالی که او و ریک آخرین خداحافظی صمیمانه ای را قبل از رفتن رسمی به دانشگاه داشتند. او بعداً در سفر جاده ای دیگری با اریک و دبوراهوت به واشنگتن دی سی برای پذیرش نشان افتخار کنگره به آنها می پیوندد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن The Mitchells vs the Machines 2021 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!