logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Out-Laws 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی قانون شکنان با کیفیت عالی

دانلود فیلم قانون شکنان دوبله فارسی The Out-Laws 2023
دانلود فیلم قانون شکنان دوبله فارسی The Out-Laws 2023

 

The Out-Laws یک فیلم کمدی اکشن آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی تایلر اسپیندل، نویسندگی ایوان ترنر و بن زازوو، تهیه‌کنندگی آدام سندلر، آدام دواین و آلن کاورت است. دواین، نینا دوبرو، الن بارکین و پیرس برازنان در این فیلم حضور دارند. خلاصه داستان درباره یک مدیر بانک در هفته عروسی اش است که بانک او توسط تبهکارانی که به شدت مشکوک است ممکن است همسرش در آینده باشند مورد سرقت قرار می گیرد.

The Out-Laws توسط نتفلیکس در ۷ جولای ۲۰۲۳ منتشر شد.

اوون براونینگ یک مدیر بانک جوان است که در شرف ازدواج با پارکر مک درموت است که والدینش با او تماس می گیرند تا به مراسم عروسی بیایند. او هیجان زده است که بالاخره قرار است با آنها ملاقات کند، زیرا او نگران است که آنها کمی زیاد باشند.

ما به زودی پدر و مادر اوون را نیل و مارگی می بینیم که خودشان سخت هستند. اوون زنگ می زند تا خبر خوش آمدن پدر و مادر پارکر به عروسی را به آنها بگوید. او ابتدا باید در مورد آلرژی عجیب یک مهمان بشنود، سپس آنها ناآگاهی خود را از حرفه او به عنوان یک مربی یوگا نشان می دهند و معتقدند که شامل یک میله استریپر است. آنها به جای خوشحالی از خبر آمدن دیگر شوهرخواهان، از آنها انتقاد می کنند که در زندگی پارکر غایب بوده اند.

در بانک، اوون باید کارمندی را که با حبس شدن در خزانه مورد شوخی قرار گرفته آزاد کند. بنابراین، او نشان می دهد و در مورد پیشرفته بودن سیستم امنیتی بانک خود صحبت می کند، آنها اشاره می کنند که امنیت صندوق بانک رقیب خود بهترین در ایالت است. اوون همچنین خاطرنشان می کند که تمام طاق ها دارای یک قفل فرار اضطراری هستند.

در هنگام شام با والدینش، آنها در مورد ظاهر شدن زودهنگام والدین پارکر صحبت می کنند. در همین حال، اوون با محل اجاره فضای ذخیره سازی صحبت می کند زیرا امیدوار است به عکس های پارکر برای مونتاژ عکس عروسی دسترسی داشته باشد. تماس او به طور ناخواسته به ریهان مافوق اروپای شرقی در مورد بازگشت آنها هشدار می دهد.

شب بعد، مک‌درموت‌ها خودشان را به خانه‌شان رها کردند، در حالی که پارکر هنوز در حال برگزاری کلاس یوگا است و اوون را می‌ترسانند. آنها اصرار دارند که آنها را بیلی و لیلی صدا کند. روز بعد، اوون کار را ترک می کند تا روز را با شوهر شوهر بگذراند. آنها دستور کار را انتخاب می کنند، بنابراین آنها به چتربازی می روند، خالکوبی می کنند و به نوشیدن می روند.

روز بعد، بانک توسط یک جفت جنایتکار بدنام به نام “راهزنان ارواح” بازداشت می شود. از آنجایی که دزدی در هفته عروسی او رخ می دهد، برخی از شاخص ها مانند ادکلنی که مرد می پوشد و فلش بک به بار و آنچه روز قبل به لیلی گفته بود، اوون را به این باور می رساند که سارقان در واقع ممکن است همسر آینده او باشند.

راجر اولدهام، مامور ویژه اف بی آی، اوون را به عنوان مدیر بانک و همسرش مستقیماً پشت سر او زیر سوال می برد. پارکر که نمی تواند چیزی بگوید، اصرار می کند که وقتی اشک در می آید، آنها را ترک کنند. اولدام بیشتر کار خود را به تعقیب راهزنان ارواح اختصاص داده است و متقاعد شده است که آنها پشت این سرقت هستند.

اوون در تلاش برای کمک گرفتن از والدینش برای بیرون رفتن از مک درموت ها، سوء ظن خود را به آنها می گوید. آنها مستقیماً سؤالات نامناسب را در هنگام شام می پرسند، اما بیلی و لیلی به طرز ماهرانه ای گفتگو را تغییر می دهند. پارکر بعداً از اوون می پرسد، اما او فکر می کند که نظریه او دیوانه است.

اوون به دنبال همسرش نزد ریهان می رود و تهدید او را می شنود که اگر پارکر 5000000 دلار دیگر را قبل از عروسی به او ندهند او را خواهند کشت. اولدهام اوون را در بزرگراه متوقف می کند، شواهد کاشته شده در صندوق عقب پیدا می کند، بنابراین او روی شوهر شوهرش می ریزد. اولدهام یک سیم روی او می گذارد، به این امید که بتواند مک درموت ها را وادار به اعتراف کند. در عوض، ریحان پارکر را به عنوان بیمه گروگان می گیرد. اوون که منزجر شده است، به نیروهای همسرش می پیوندد.

آنها ابتدا Victory Union Bank را برای سرقت انتخاب می کنند. با این حال، از طریق یک کمدی از اشتباهات، آنها بیشتر پول نقد را از دست می دهند. بنابراین آنها بر روی اطلس رزرو که توسط فیبی کینگ مدیریت می شود تمرکز می کنند. اوون وارد می شود و از او می پرسد که چگونه می تواند بانک خود را بهتر تجهیز کند. غرور فیبی شروع می شود، بنابراین او تمام اقدامات حفاظتی را با او به او نشان می دهد. درست زمانی که گاوصندوق باز می‌شود، مک‌درموت‌ها یک انحراف از جلو ایجاد می‌کنند، در حالی که اوون خودش را قفل می‌کند و سپس از قفل فرار اضطراری برای فرار با پول استفاده می‌کند.

در هنگام پرداخت باج، ریهان از اینکه اوون پول را آورده است شگفت زده می شود، اما به هر حال آنها را می کشد. او به طور معجزه آسایی آنها را به هلاکت می‌رساند، سپس مک‌درموت‌ها حواس پلیس‌ها را پرت می‌کنند تا اوون بتواند با پول به داخل خزانه بازگردد.

همانطور که مک درموت ها خودشان را تحویل می دهند و به اولهام با سابقش کمک می کنند، او به آنها اجازه می دهد برای مدت کوتاهی به مراسم عروسی اوون و پارکر بروند.

در تیتراژ، اوون یک گیره کاغذ را در یک تکه کیک می‌اندازد تا همسر جدیدش از آن برای رهایی از دستبند استفاده کند.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم قانون شکنان دوبله فارسی The Out-Laws 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!