logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Kannur Squad 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی جوخه کنور با کیفیت عالی


دانلود فیلم جوخه کانور دوبله فارسی Kannur Squad 2023
دانلود فیلم جوخه کنور دوبله فارسی Kannur Squad 2023

 

 

جوخه کنور (به انگلیسی: Kannur Squad) یک فیلم مهیج جنایی به زبان هندی محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی Roby Varghese Raj در اولین کارگردانی خود و نویسندگی محمد شفیع و رونی دیوید راج است. در این فیلم ماموتی، در کنار رونی دیوید راج، آزیس ندومانگاد، شباریش ورما، کیشور و ویجایاراغوان به ایفای نقش می پردازند. این فیلم توسط Mammootty تحت پرچم Mammootty Kampany تولید می شود و بر اساس داستان واقعی یک تیم از افسران پلیس است که بخشی از جوخه Kannur، یک واحد تحقیقات جنایی، که توسط Kannur SP S. Sreejith IPS سابق تشکیل شده بود، ساخته شده است.

این فیلم به طور رسمی در ژانویه 2023 با عنوان آزمایشی Megastar 421 معرفی شد و عنوان فیلم توسط Mammootty در 11 فوریه 2023 به عنوان Kannur Squad اعلام شد. عکاسی اصلی در 27 دسامبر 2022 آغاز شد. این فیلم به طور گسترده در کرالا و سایر نقاط هند با لوکیشن هایی از جمله Kannur، Kasaragod، Wayanad، Ernakulam، Athirapilly، Thiruvananthapuram، Pala، Wai، Pune، Mumbai، Uttar Pradesh، Rajast فیلمبرداری شد. بلگاوم، مانگالور و کویمباتور. تیراندازی در 6 آوریل 2023 در Wayanad به پایان رسید. موسیقی توسط Sushin Shyam ساخته شده است، در حالی که فیلمبرداری و تدوین توسط Muhammed Rahil و Praveen Prabhakar انجام می شود.

فیلم Kannur Squad در 28 سپتامبر 2023 با تحسین منتقدان که بازی بازیگران، کارگردانی، فیلمنامه نویسی، فیلمبرداری و موسیقی را تحسین می کردند منتشر شد. فیلم Kannur Squad یک موفقیت تجاری بزرگ بود و 100 کرور روپیه در سرتاسر جهان به دست آورد و تبدیل به ششمین فیلم پرفروش مالایالام تمام دوران و سومین فیلم پرفروش مالایایی سال شد.

2015: ASI جورج مارتین و تیمش متشکل از خوزه، جایان و شافی، معروف به جوخه کنور، برای جستجوی یک مرد سیاسی که در مخفیگاهی در منطقه جنگلی کانور-ویراجپت است، حرکت می‌کنند. آنها او را می گیرند اما به طور اتفاقی جسد حلق آویز شده یک غریبه را در جنگل پیدا می کنند. با رد شدن این پرونده به عنوان خودکشی، جورج معتقد است که غریبه به قتل رسیده است و قصد دارد عامل اصلی را پیدا کند. جوخه انتحاری را به عنوان موروگان، یک راننده کامیون شناسایی می‌کند و تحقیقات به کویمباتور منتقل می‌شود، جایی که مشخص می‌شود که مجرم، همسر موروگان، واناجا و برادرزاده‌اش راکش است، که در واقع توسط موروگان فریب خورده است. مدت کوتاهی پس از این حادثه، CPO Jayan از مافیای شن رشوه گرفته است و این گروه به طرز غیر شرافتی منحل می شود.

2017: یک تاجر ثروتمند NRI به نام عبدالوهاب در کاساراگود به قتل رسید. اس پی مانو نیدی چولان که نمی تواند هیچ سرنخ پیدا کند، جوخه کنور را مأمور می کند تا پرونده را بررسی کنند، حتی با وجود اینکه سایه رسوایی رشوه وجود دارد و مقاومت زیادی برای بررسی این جنایت وجود دارد. جوخه تحقیقات خود را آغاز می کند و در آنجا مظنون به نام ریاس را در حالی که دو سیم کارت خریده و نمونه ادرارش در صحنه جرم پیدا شده است دستگیر می کنند و از او بازجویی می کنند. ریاس فاش می‌کند که قبلاً در هتلی در قطر کار می‌کرد و پسران صاحب هتل، امیرشاه و ذوالفقار علی را که برای کسب‌وکار جدیدشان پول می‌خواستند، ملاقات کرده بود.

ریاس فاش می‌کند که وقتی وهاب مشغول تعمیر و نگهداری خانه بود، متوجه شد که وهاب بسته‌های پولی دارد و به عامر و ذوالفقار اطلاع داده بود که همراه با دو مرد دیگر به نام‌های هاتوده و بامبیها، شبانه وارد خانه وهاب شدند. آنها متوجه می شوند که پولی وجود ندارد و وهاب را به طرز وحشیانه ای می کشند، پسرش رمضان را مجروح می کنند و دخترش فرها را مورد حمله عامر قرار می دهند. تیم بعداً برای ردیابی مجرمان شروع می شود، جایی که آنها برای تحقیقات به بمبئی می رسند و متوجه می شوند که عامر با شیجو ولیودان تماس گرفته است. آنها آدرس شیجو را پیدا می کنند و او را دستگیر می کنند. شیجو می گوید عامر و ذوالفقار به بوبانسوار رفته بودند.

با این حال، جوخه متوجه می شود که عامر و ذوالفقار در مورد موقعیت مکانی خود به شیجو دروغ گفته اند و آنها در حال حاضر در فیض آباد هستند. جوخه به فیض آباد می رسد و توسط پاسبان یوگش یاداو از پلیس اوتار پرادش کمک می کند و در آنجا متوجه می شوند که شخصی به نام پاوان عامر و ذوالفقار را از ایستگاه راه آهن گرفته است. جوخه به روستای پاوان در تیکری می رسد و متوجه می شود که عامر و ذوالفقار در خانه هتهودا هستند و پس از درگیری شدید با روستاییان، پاوان را دستگیر می کنند. صبح روز بعد، پاوان فاش می کند که عامر، ذوالفقار، هاتودا و بامبیها برای شروع تجارت صادرات عاج شروع به سرقت کردند و بازارهایی را در کشورهای خارجی راه اندازی کرده بودند و تجارت خود را به کرالا، کارناتاکا و سایر مناطق هند گسترش دادند. پاوان می گوید که آنها در حال حاضر در یک ایستگاه راه آهن در پایاگپور هستند.

تیم موفق می شود هاتودا و بامبیها را در قطاری که پایاگپور را ترک می کند دستگیر کنند. جورج به خوزه و شفیع دستور می دهد تا سوار قطار شوند، از ترس اینکه عامر و ذوالفقار در یک قطار باشند. بعداً، جورج و جایاکومار متوجه می‌شوند که عامر و ذوالفقار از پایاگپور به باباگانج رفته‌اند و به سمت نپال می‌روند، با احتمال نادیده گرفتن آنها. جوخه به زودی مخفیگاه عامر و ذوالفقار را در جنگلی در نزدیکی مرز هند و نپال پیدا می کند و درگیری شدیدی رخ می دهد که در آنجا جوخه موفق می شود آنها را با کمک ساشاسترا سیما بال دستگیر کرده و به کرالا بازگرداند.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم جوخه کنور دوبله فارسی Kannur Squad 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!