logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
58
73%

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Elemental 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن خارجی المنتال با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن المنتال دوبله فارسی Elemental 2023
دانلود انیمیشن المنتال دوبله فارسی Elemental 2023

 

 

عنصری (با زیرنویس نیروهای طبیعت در برخی کشورها) یک فیلم پویانمایی کامپیوتری کمدیدرام رمانتیک آمریکایی محصول سال 2023 است که توسط والت دیزنی پیکچرز و استودیو انیمیشن پیکسار تولید و توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز توزیع شده است. این فیلم به کارگردانی پیتر سون و تهیه‌کنندگی دنیس ریم توسط سون، جان هوبرگ، کت لیکل و برندا هسوئه نوشته شده است و پیت داکتر به عنوان تهیه‌کننده اجرایی آن را بر عهده دارد. بیست و هفتمین فیلم بلند تولید شده توسط این استودیو، این فیلم با صدای لی لوئیس، مامودو آتی، رونی دل کارمن، شیلا اومی، وندی مک‌لندون-کاوی و کاترین اوهارا ساخته شده است. داستان در دنیایی می گذرد که در آن عناصر انسانی طبیعت زندگی می کنند، داستان عنصر آتش، امبر لومن (لوئیس) و عنصر آب وید ریپل (آتی) را دنبال می کند که پس از احضار وید به دلیل تصادف لوله کشی در فروشگاهی که متعلق به اوست، با یکدیگر آشنا می شوند و عاشق می شوند. پدر امبر، برنی (دل کارمن).

پس از انتشار دایناسور خوب (2015)، سون شروع به کار بر روی این پروژه کرد. او مفهوم Elemental را بر اساس این ایده که آیا آتش و آب می‌توانند به هم متصل شوند یا خیر، به Pixar ارائه کرد. Elemental از جوانی سون الهام گرفته است، او به عنوان پسر مهاجران در شهر نیویورک در طول دهه 1970 بزرگ شد، تنوع فرهنگی و قومی متمایز شهر را برجسته می کند در حالی که داستان از فیلم های عاشقانه الهام گرفته شده است مانند حدس بزنید چه کسی به شام ​​می آید (1967)، Moonstruck. 1987) و آملی (2001). برای تحقیق، تیم سازنده ساعت‌های زیادی را صرف تماشای گشت‌های شهری در یوتیوب مانند ونیز و آمستردام برای الهام گرفتن کرد. ابزارهای انیمیشن برای طراحی جلوه های بصری و ظاهر هر شخصیت، به ویژه Ember و Wade، مورد استفاده قرار گرفتند. تولید Elemental هفت سال به طول انجامید، چه در استودیو و چه در خانه فیلمسازان و داستان از راه دور به پایان رسید. توماس نیومن آهنگسازی و رهبری موسیقی اصلی فیلم را بر عهده داشت و چهارمین همکاری او با پیکسار پس از Finding Nemo (2003)، WALL-E (2008) و Finding Dory (2016) بود. این انیمیشن با بودجه 200 میلیون دلاری یکی از پرهزینه ترین فیلم های انیمیشن ساخته شده است.

Elemental به عنوان فیلم پایانی هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن در تاریخ 27 می 2023 خارج از رقابت ظاهر شد و در 16 ژوئن در ایالات متحده در قالب‌های RealD 3D، 4DX و Dolby Cinema اکران شد. علیرغم افتتاحیه در زیر پیش بینی ها، این فیلم در نهایت موفق شد [5] و 444 میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد. این انیمیشن به خاطر انیمیشنش مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، اگرچه فیلمنامه آن در مقایسه با فیلم های قبلی پیکسار ضعیف تلقی می شد.

عناصر آتش برنی و سیندر لومن به شهر المنت مهاجرت می کنند، جایی که با بیگانه هراسی از سوی عناصر دیگر مواجه می شوند و برای یافتن خانه تلاش می کنند. آنها یک دختر به نام Ember دارند و در نهایت یک فروشگاه رفاهی به نام شومینه ایجاد می‌کنند و یک شعله آبی راه‌اندازی می‌کنند که نشان دهنده میراث و سنت‌های آن‌ها است و در طول زمان بسیاری از حامیان عنصر آتش را جذب می‌کنند. برنی قصد دارد زمانی که امبر بازنشسته شد فروشگاه را به او بدهد، اما او ابتدا باید خلق و خوی آتشین خود را کنترل کند. وقتی برنی به امبر اجازه می‌دهد تا مغازه را به تنهایی اداره کند، مشتریان غرق می‌شوند و با عجله به سمت زیرزمین می‌روند. طغیان آتشین او یک لوله آب را می شکند، زیرزمین را سیل می کند و وید ریپل، عنصر آب و بازرس شهر را احضار می کند. وید به لوله‌کشی معیوب توجه می‌کند و با اکراه به شهرداری می‌رود تا گزارش تخلف را برای کارفرمای خود، گیل کومولوس، که شومینه را خاموش می‌کند، ارسال کند. امبر وید را تعقیب می کند اما خیلی دیر شده است.

وید با دلسوزی به امبر، او را به استادیوم سیکلون می آورد تا گیل را متقاعد کند که در مورد تعطیلی فروشگاه پدرش تجدید نظر کند. وید به امبر اشاره می کند که قبل از رسیدن به شومینه در حال بررسی نشتی در کانال های شهر بود و به گیل پیشنهاد می کند که او و امبر بتوانند منبع نشت را از فروشگاه ردیابی کنند. گیل به این دو نفر مهلت کوتاهی می دهد. اگر بتوانند نشتی را پیدا و پلمپ کنند، تخلفات بخشیده می شود. وید در حین جستجوی کانال ها حدس می زند که خلق و خوی امبر ناشی از تلاش او برای گفتن چیزی است که آماده پذیرش آن نیست، اما امبر این را انکار می کند. سپس حفره‌ای را در یک سد کشف می‌کنند که به جریان امواج از کشتی‌ها اجازه می‌دهد تا لوله‌کشی شهر را سیل کند، بنابراین سوراخ را با کیسه‌های شن می‌بندند.

وید و امبر با هم در شهر وقت می گذرانند و در مورد یکدیگر بیشتر می آموزند. بعداً وید به امبر اطلاع داد که کیسه‌های شن قابل تحمل نیستند، بنابراین امبر از توانایی شیشه‌سازی خود برای ایجاد مهر و موم محکم‌تری برای سوراخ سد استفاده می‌کند. در همین حال، سیندر مشکوک است که امبر کسی را می بیند و او را تعقیب می کند. امبر با خانواده وید در یک آپارتمان مجلل ملاقات می کند، جایی که او از آتش خود برای تعمیر یک پارچ شیشه ای شکسته استفاده می کند و بروک مادر وید را تحت تاثیر قرار می دهد، که او را برای کارآموزی شیشه سازی توصیه می کند. امبر همچنین بازی گریه کردن را با وید انجام می دهد که در آن با موفقیت او را به گریه می اندازد که اعتراف می کند که نسبت به او احساس دارد. گیل سپس با وید تماس می گیرد و مهر شیشه ای Ember را تایید می کند، بنابراین شومینه را از بسته شدن نجات می دهد. امبر سپس متوجه می شود که نمی خواهد فروشگاه را تصاحب کند.

برنی قصد خود را برای بازنشستگی و تحویل شومینه به Ember اعلام می کند. او به امبر می گوید که چگونه هنگام خروج از وطن، به پدرش تعظیم کرد اما پدرش از تعظیم سرباز زد. عصر روز بعد، وید امبر را به ایستگاه مرکزی گاردن می برد تا گل های ویویستریا را ببیند که در دوران کودکی از دیدن آنها محروم شده بود. با آبگرفتگی ایستگاه، گیل حباب هوا را برای ایمنی در اختیار امبر قرار می‌دهد در حالی که وید او را به زیر آب در ایستگاه هل می‌دهد. پس از آن، وید و امبر متوجه می شوند که می توانند بدون آسیب رساندن به همدیگر را لمس کنند و یک رقص عاشقانه را با هم به اشتراک می گذارند، اما امبر وظیفه اش در قبال شومینه و تعصب خانواده اش نسبت به عناصر آب را یادآوری می کند و ترک می کند و وید را ناراحت می کند.

در حالی که امبر در یک مهمانی در شرف تصاحب شومینه است، وید ظاهر می شود و عشق خود را به او ابراز می کند، در حالی که به طور تصادفی فاش می کند که او باعث شکسته شدن لوله شده است. امبر وید را رد می کند، اما سیندر محبت واقعی را احساس می کند. برنی ناامید تصمیم می گیرد که بازنشسته نشود و فروشگاه Ember را انکار می کند. بلافاصله پس از آن، مهر و موم جدید بر روی سد شکسته و منطقه آتش سوزی سیل. پس از نجات شعله آبی، امبر و وید در اتاقی در شومینه گیر می‌افتند و باعث می‌شوند وید از گرمای محصور تبخیر شود.

وقتی سیل فروکش می کند، امبر غمگین به برنی اعتراف می کند که نمی خواهد شومینه را اداره کند و عشق خود را به وید ابراز می کند. امبر که متوجه شد وید به سقف سنگی نفوذ کرده است، بازی گریه را انجام می دهد تا او را وادار کند تا به حالت عادی خود برگردد. امبر و وید در آغوش می گیرند و می بوسند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن المنتال دوبله فارسی Elemental 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!