logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
95% (17 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Little Mermaid 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی پری دریایی کوچولو با کیفیت عالی

دانلود فیلم پری دریایی کوچولو دوبله فارسی The Little Mermaid 2023
دانلود فیلم پری دریایی کوچولو دوبله فارسی The Little Mermaid 2023

 

 

پری دریایی کوچولو (به انگلیسی: The Little Mermaid) یک فیلم موزیکال فانتزی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی راب مارشال بر اساس فیلمنامه‌ای توسط دیوید مگی است. این فیلم که توسط والت دیزنی پیکچرز، لوکامار پروداکشنز و مارک پلات تولید شده است، اقتباسی لایو اکشن از انیمیشن دیزنی به همین نام در سال 1989 است که خود بر اساس افسانه ای با همین عنوان در سال 1837 توسط هانس کریستین اندرسن ساخته شده است. در این فیلم هالی بیلی در نقش اصلی، در کنار جونا هاوئر کینگ، دیوید دیگز، آکوافینا، جیکوب ترمبلی، نوما دومزونی، آرت مالیک، خاویر باردم و ملیسا مک کارتی ایفای نقش می‌کنند. پری دریایی کوچولو یک شاهزاده پری دریایی آریل را دنبال می کند که شیفته دنیای انسان است و با یک جادوگر دریایی خیانتکار اورسولا معامله می کند تا صدایش را با پاهای انسان عوض کند تا قبل از تمام شدن زمان شاهزاده اریک را که از یک کشتی غرق شده نجات داده است تحت تأثیر قرار دهد. .

برنامه ریزی برای بازسازی فیلم The Little Mermaid در سال 1989 در می 2016 تایید شد. در دسامبر 2017، دیزنی اعلام کرد که مارشال برای کارگردانی این فیلم محاکمه شده است. بیلی، ترمبلی، آکوافینا و بقیه بازیگران بین ژوئیه تا نوامبر 2019 قرارداد امضا کردند. انتظار می‌رفت که تولید بین اواخر مارس و اوایل آوریل 2020 در لندن آغاز شود، اما به دلیل همه‌گیری COVID-19 به تعویق افتاد. فیلمبرداری در نهایت در استودیو Pinewood در انگلستان و در جزیره ساردینیا، ایتالیا، از ژانویه تا ژوئیه 2021 انجام شد. آهنگساز آلن منکن، که بر روی موسیقی متن فیلم اصلی کار می کرد، برای ساختن موسیقی و نوشتن آهنگ های جدید در کنار لین-مانوئل بازگشت. میراندا که به عنوان تهیه کننده با پلات، جان دلوکا و مارشال کار می کند. این فیلم به هاوارد اشمن فقید تقدیم می شود که در تهیه کنندگی و نوشتن آهنگ های فیلم اصلی مشارکت داشته است.

پری دریایی کوچولو در 8 مه 2023 در تئاتر دالبی در لس آنجلس نمایش داده شد، [5] و در 26 مه در ایالات متحده منتشر شد. منتقدان اجرای بازیگران و سکانس های موسیقی را تحسین کردند اما جلوه های بصری و طراحی شخصیت ها را مورد انتقاد قرار دادند. . این فیلم بیش از 338 میلیون دلار در سراسر جهان در مقابل بودجه تولید 250 میلیون دلاری فروش داشته است.

آریل یک شاهزاده پری دریایی و کوچکترین دختر پادشاه تریتون، حاکم مردمان آتلانتیکا است. او شیفته دنیای انسان است، علیرغم اینکه هرگز آن را ندیده است، زیرا تریتون پس از کشته شدن مادر آریل توسط یک انسان، همه مرفولک ها را از رفتن به سطح منع می کند. آریل با حمایت صمیمی ترین دوستش، فلاندر، گروهبان سرگرد، و اسکاتل، گانن شمالی، اشیای انسانی را جمع آوری می کند.

آریل جلسه ماه مرجانی را که قرار بود با خواهرانش شرکت کند از دست می دهد و توسط تریتون مورد سرزنش قرار می گیرد. پس از آن، او آتش بازی را در بالای اقیانوس می بیند و سطوح را برای دیدن آن از نزدیک می بیند. آتش بازی از کشتی شاهزاده اریک، شاهزاده پادشاهی جزیره ای مجاور می آید. آریل می شنود که اریک به نخست وزیر پادشاهی، گریمزبی، در مورد آرزویش برای کشف ناشناخته ها و کمک به مردم پادشاهی اش می گوید. طوفانی از راه می رسد و کشتی با صخره ها برخورد می کند و همه مجبور می شوند به دنبال قایق های نجات بروند. آریل اریک را نجات می دهد و او را به ساحل می آورد، جایی که او با صدای آژیر خود آواز می خواند تا به نجات جان او کمک کند. قبل از اینکه او بتواند هوشیاری کامل خود را به دست آورد فرار می کند. پس از بهبودی اریک، مادر خوانده اش ملکه سلینا او را از کشتیرانی مجدد منع می کند.

رفتار غافلگیرانه آریل توسط خواهرانش اظهار نظر می شود. با شنیدن این موضوع، تریتون از مشاور خود سباستین خرچنگ که به او می گوید که جان یک انسان را نجات داده است، سؤال می کند. تریتون خشمگین به غار آریل سفر می کند تا با او مقابله کند. هنگامی که او حاضر نمی شود قسم بخورد که دیگر هرگز به سطح زمین نرود، تریتون مجموعه اشیاء انسانی او را نابود می کند. پس از خروج تریتون، یک جفت مارماهی موری به آریل نزدیک می شود که تصویری از جادوگر دریایی اورسولا، خواهر کوچکتر تریتون و عمه آریل که 15 سال قبل از آتلانتیکا تبعید شده بود را به او نشان می دهند و او به آریل پیشنهاد کمک می کند.

آریل به دنبال مارماهی ها به لانه اورسولا می رود، جایی که جادوگر دریایی قراردادی را ارائه می دهد: او آریل را به مدت سه روز به یک انسان تبدیل می کند، در طی آن آریل باید یک “بوسه عشق واقعی” از اریک دریافت کند تا برای همیشه انسان بماند. اگر او شکست بخورد، دوباره به یک پری دریایی تبدیل می شود و اورسولا او را ادعا می کند. برای تبدیل شدن به انسان، آریل باید دم خود، توانایی نفس کشیدن در زیر آب و صدای آژیر خود را که اورسولا آخرین آنها را در پوسته ناتیلوس نگه می دارد، رها کند. آریل این معامله را می پذیرد و پاهای انسانی به او داده می شود. او توسط فلوندر و سباستین به سطح زمین برده می شود و توسط یک ماهیگیر نجات می یابد که او را به پادشاهی جزیره و قلعه اریک می برد. اریک که دیوانه وار به دنبال زنی است که جان او را نجات داده است، با شنیدن خبر ورود آریل به ملاقات او می شتابد. آریل هیجان زده است، اما فقدان صدای او باعث می شود اریک فوراً از او دور شود. بعداً همان شب، آریل قلعه را کاوش می کند و مجموعه اقلام اریک را که در سفرهایش جمع کرده بود، پیدا می کند. اریک و آریل زمانی را با هم می گذرانند و در مورد مجموعه او می گذرانند.

روز بعد، اریک آریل را به گشت و گذار در اطراف پادشاهی می برد. سباستین، که آریل را در خشکی دنبال کرده است، متوجه می شود که اورسولا یک تقلب در این طلسم قرار داده است که باعث می شود آریل فراموش کند که باید اریک را ببوسد. همراه با اسکاتل و فلاندر، سباستین این وظیفه را بر عهده می گیرد که جفت را ببوسد. آنها تقریباً موفق هستند، اما توسط مارماهی های اورسولا خنثی می شوند. اورسولا از این تماس نزدیک خشمگین می شود و خود را به کسوت یک زن جوان زیبا به نام ونسا تبدیل می کند و از صدای آژیر آریل برای هیپنوتیزم اریک استفاده می کند.

صبح روز بعد، آریل و دوستانش متوجه می شوند که اریک در اواخر همان روز نامزدی خود را با ونسا اعلام خواهد کرد. اسکاتل هویت واقعی ونسا را کشف می کند و به آریل اطلاع می دهد که با عجله به جشن نامزدی می رود و با اورسولا برای شکستن پوسته ناتیلوس دور گردنش مقابله می کند. صدای آریل به او بازگردانده می شود و طلسم اریک شکسته می شود. اما قبل از اینکه آنها بتوانند ببوسند، خورشید غروب می کند و آریل دوباره به یک پری دریایی تبدیل می شود. اورسولا قبل از اینکه آریل را بگیرد و دوباره به اقیانوس شیرجه بزند به حالت اولیه خود باز می گردد.

اورسولا با تریتون روبرو می شود که به او دستور می دهد که آریل را رها کند. با این حال، اورسولا فاش می کند که معامله ای که با آریل انجام داده است، شکست ناپذیر است. تریتون خود را با آریل معامله می کند و توسط مارماهی های اورسولا به خاک تبدیل می شود که باعث وحشت آریل می شود. اورسولا ادعا می کند سه گانه تریتون درست زمانی که اریک برای کمک می رسد. در غوغا، اورسولا به طور تصادفی مارماهی های خود را می کشد. اورسولا خشمگین از سه گانه استفاده می کند تا به اندازه هیولایی بزرگ شود و طوفانی را برای تهدید آریل و اریک فرا می خواند. در این طوفان، آریل خود را بر روی یک کشتی سطحی می کشد و در لحظه مناسب فرمان را می چرخاند تا اورسولا را با کمان تراشی شده اش به چوب ببندد. هنگامی که اورسولا کشته می شود، تریتون به زندگی باز می گردد. او و آریل فداکاری دیگری را برای آنها تشخیص می دهند. اریک موفق می شود به خانه برگردد، جایی که سلینا تصدیق می کند که عشق اریک و آریل واقعی بوده است.

تریتون در نهایت می پذیرد که اگرچه آریل همانطور که می خواست به خانه بازگشته است، اما او بدون اریک ناراضی است. به توصیه سباستین، تریتون آریل را برای همیشه به یک انسان تبدیل می کند و او دوباره با اریک متحد می شود. این زوج تصمیم می گیرند با هم سفر کنند، با برکت پدر و مادرشان و حمایت مردم از هر دو جهان.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم پری دریایی کوچولو دوبله فارسی The Little Mermaid 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!