logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Sonic the Hedgehog 2020 کیفیت بالا

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت  webdl

 فیلم Sonic the Hedgehog سال 2020

دانلود فیلم Sonic the Hedgehog 2020

[codein_imdb]

 

خلاصه داستان :در خلاصه داستان این فیلم آمده است که یک پلیس در شهر روستای گرین هیلز به فرار صوتی از دولت کمک می کند که به دنبال او باشد.

تیزر

مدیر دوبلاژ: داریوش بشارت
گویندگان: اشکان صادقی، داریوش بشارت، علی بهرامی، لیلا کوهسار، کورش زارع پناه،

در صورت درخواست موسسه دوبله کننده لینک دانلود حذف میشود

سونیک ، یک جوجه تیغی آبی فرازمینی که می تواند با سرعت مافوق صوت حرکت کند ، می یابد که به دنبال قدرت قبیله ای از اچیدان است. سرپرست وی ، Longclaw Owl ، کیسه ای از حلقه ها را در اختیار او قرار می دهد که می تواند در سایر سیارات ایجاد پورتال کند و از این طریق وی را به زمین بفرستد در حالی که او از اکویدان محافظت می کند. ده سال بعد ، سونیک از زندگی پنهانی در نزدیکی شهر گرین هیلز ، مونتانا لذت می برد ، اما دوست دارد که دوست داشته باشد. او کلانتر محلی ، تام واچوفسکی و همسر دامپزشکی وی ، مدی را بت پرست می کند ، و از این جفت که قصد دارد به زودی در سان فرانسیسکو نقل مکان کند ، به عنوان تام توسط اداره پلیس سانفرانسیسکو استخدام شده است.

یک شب ، سونیک هنگام بازی کردن بیس بال ، از تنهایی ناراحت می شود و در نتیجه با سرعت مافوق صوت اجرا می شود ، سهواً باعث پالس الکترومغناطیسی می شود که قدرت را در سراسر شمال غربی اقیانوس آرام خاموش می کند. دکتر روبوتنیک و نبوغ رباتیک ، دانشمند وزارت دفاع ایالات متحده برای کشف منبع وقوع این حمله ثبت نام می کنند. روبوتنیک سونیک را کشف می کند که در مخزن Wachowskis پنهان شده است. تام سونیک را کشف می کند و به طور تصادفی او را با یک دستگاه آرامش گیر شلیک می کند و باعث می شود کیسه حلقه های خود را از طریق درگاه به سان فرانسیسکو ارسال کند. تام با اکراه موافقت می کند قبل از ورود روبوتنیک به خانه واچوفسکی به سونیک کمک کند و این دو فرار کنند. هنگامی که این زوج از Robotnik ، که برچسب تام یک تروریست داخلی است ، فرار می کنند ، آنها به آرامی پیوند می خورند ، با تام در مورد تمایل Sonic برای یک دوست واقعی یاد می گیرند.

روبوتنیک با یکی از کوئلهای سونیک روبرو می شود و کشف می کند که قدرت موجود در آن پتانسیل سوخت به روبات های خود را دارد و وسواس گرفتن سونیک وسواس پیدا می کند. در حالی که او آنها را ردیابی می کند ، تام درباره برنامه های خود برای ترک گرین هیلز صحبت می کند ، که صوتی از آن مخالفت می کند. اندکی پس از شکست دادن روبات ارسال شده توسط روبوتنیک ، یک انفجار صوتی را مجروح کرد. با ورود به سانفرانسیسکو ، تام او را به مادی می برد که او را زنده می کند. در حالی که تام در مورد وضعیت آنها به مادیا توضیح می دهد ، سونیک یک جفت کفش ورزشی جدید از خواهرزاده مادی دریافت می کند. این گروه به زودی به پشت بام Transamerica Pyramid ، که در آن کیسه حلقه Sonic به زمین نشست ، حرکت کردند و آنها را بازیابی کردند. روبوتنیک وارد یک شناور می شود و به آنها حمله می کند و سونیک را مجبور می کند تا از حلقه ای استفاده کند تا تام و مدی را به گرین هیلز برگرداند.

سونیک از Robotnik فرار می کند ، که از قدرت quill Sonic برای مطابقت با سرعت خود استفاده می کند. این دو درگیر در تعقیب و گریز در سرتاسر جهان هستند و در نهایت به گرین هیلز بازگشتند. Robotnik صوتی را ناتوان می کند ، اما تام مداخله می کند ، به سونیک اجازه می دهد قدرت خود را بازیابد و انرژی از دست رفته خود را بازیابد. با غلبه بر روبوتنیک ، سونیک با ارسال وی به سیاره دیگری او را شکست می دهد. به دنبال این حادثه ، تام و مادی تصمیم به ماندن در گرین هیلز می گیرند و اجازه می دهند که سونیک با آنها زندگی کند. دولت ایالات متحده همه شواهد وقایع از جمله سوابق وجود روبوتنیک را پاک می کند. در همین حال ، روبوتنیک ، هنوز هم در حال تسویه حساب سونیک است و عقل خود را از دست داده است ، طرح توطئه انتقام خود را آغاز می کند. در زمین ، Tails ، یک روباه دوقلو از دنیای Sonic ، در جستجوی Sonic از یک پورتال حلقه ظاهر می شود.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Sonic the Hedgehog 2020 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!