logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Tiger Nageswara Rao 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی ببر ناگزوارا رائو با کیفیت عالی

دانلود فیلم ببر ناگزوارا رائو دوبله فارسی Tiger Nageswara Rao 2023
دانلود فیلم ببر ناگزوارا رائو دوبله فارسی Tiger Nageswara Rao 2023

 

Tiger Nageswara Rao یک فیلم اکشن مهیج دوره تلوگو زبان محصول ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی وامسی و تهیه‌کنندگی آبیشک آگاروال است. در این فیلم راوی تجا در نقش اصلی در کنار آنوپام خر، جیشو سنگوپتا، نوپور سانون (در اولین فیلمش)، رنو دسای، گایاتری بهاردواج و مورالی شارما بازی می‌کنند.

 

این فیلم در 20 اکتبر 2023 در سراسر جهان اکران شد و نظرات متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد.

در طول دهه 1970، تایگر ناگس‌وارا رائو دزدی است که بر قلمرو وحشت در استوارتپورام تسلط دارد و مغز متفکر مجموعه‌ای از دزدی‌های جسورانه است، جایی که روش‌های مبتکرانه او برای گول زدن پلیس‌ها تبدیل به اسطوره‌های محلی می‌شود. بقیه داستان حول محور فرارهای هیجان انگیز ببر و بازی جذاب موش و گربه بین او و پلیس (به رهبری CI Mouli) می چرخد.

در دسامبر 2017، وامسی اظهار داشت که می‌خواهد یک فیلم زندگی‌نامه‌ای از ببر ناگزوارا رائو، که دزد بود و در دهه 1970 زندگی می‌کرد، بسازد. در اوایل مارس 2018، گزارش شد که رانا داگوباتی نقش ببر ناگس‌وارا رائو را به تصویر می‌کشد. با این حال، منابع نادیده گرفته شدند زیرا در اوایل ژوئن، نانی برای به تصویر کشیدن این نقش نادیده گرفته شد، اما بعداً در اواخر آوریل 2021 اخراج شدند. وامسی در حالی که تجا مشغول فیلمبرداری برای Khiladi (2022) بود، راوی تجا را در حیدرآباد ملاقات کرد و فیلمنامه ای را روایت کرد که بازیگر را تحت تاثیر قرار داد. با این حال، مشخص نیست که آیا این فیلمنامه Tiger Nageswara Rao است یا یک فیلمنامه جدید. در 3 نوامبر، یک اطلاعیه عمومی توسط آبیشک آگاروال، که این پروژه را تحت عنوان Abhishek Agarwal Arts تولید می کند، اعلام شد. در این اطلاعیه همچنین عنوان شده است که عنوان Tiger Nageswara Rao است و تایید می‌کند که این فیلم بیولوژیکی است، G. V. Prakash Kumar موسیقی متن را می‌سازد، در حالی که R. Madhi و Kotagiri Venkateswara Rao به ترتیب فیلم‌برداری و تدوین را بر عهده خواهند داشت.

تصویربرداری اصلی فیلم در سال 2022 در مکانی به مساحت پنج هکتار در نزدیکی شمش آباد تلنگانا و فیلمبرداری در حیدرآباد آغاز شد. در حین فیلمبرداری فیلم، راوی تجا در یک صحنه اکشن مجروح شد و پس از بهبودی از جراحت فیلمبرداری را از سر گرفت. Nupur Sanon و Anupam Kher در سال 2022 به فیلمبرداری پیوستند. تیم فیلم در ژوئیه 2023 به پایان رسید.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ببر ناگزوارا رائو دوبله فارسی Tiger Nageswara Rao 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!