logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Hunger 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی هانگر با کیفیت عالی

دانلود فیلم هانگر دوبله فارسی Hunger 2023
دانلود فیلم هانگر دوبله فارسی Hunger 2023

 

در مجموعه‌ای از روایت‌های «غنی‌خوردن»، «گرسنگی» تلاش می‌کند تا داستانی مشابه آمیخته با قدرت اشتیاق را روایت کند. تنها از تریلر، «گرسنگی» حال و هوای «منو» را پخش می‌کند و زمینه‌های فرهنگی را از طریق لنز تایلندی به آن اضافه می‌کند، اما متأسفانه، به دلیل سرعت خسته‌کننده‌اش و ارائه‌ی مفهومی آن به‌اندازه‌ای سرگرم‌کننده و تأثیرگذار نیست. از نظر بصری، جذاب است و بانکوک مانند همیشه رویایی به نظر می رسد. مشکل مفهوم نیست بلکه اجراست. سیتیسیری مونگکلسیری، کارگردان سریال موفق «دختری از ناکجاآباد»، غریزه هیجان‌انگیز خود را در «گرسنگی» به نمایش می‌گذارد و آن را غرق در خون و تاریکی می‌کند، اما بر خلاف سریال فوق‌الذکر، نمی‌تواند از پس آن برآید. من شخصاً فکر می‌کنم در «گرسنگی» باید مشارکت فرهنگی بیشتری نسبت به نمایش آشکار شکاف طبقاتی در تایلند وجود داشت.

«گرسنگی» به دنبال Aoy (Chutimon Chuengcharoensukying)، یک اعجوبه آشپزی است که اخیراً رستوران پدرش را به ارث برده است. خانواده نه چندان خوب، از درآمد رستوران جان سالم به در می‌برد. سپس یک روز، مردی او را به رستورانی معتبر به نام “گرسنگی” دعوت می کند که توسط کشیش اعظم دنیای آشپزی تایلند، سرآشپز پل، رهبری می شود. Aoy، که در ابتدا بی علاقه است، در مورد سرآشپز پل می آموزد و متوجه می شود که او چقدر “خاص” است. او برای کار برای او انتخاب می شود، اما به زودی می فهمد که “خاص” بودن هزینه زیادی دارد. از آن زمان به بعد، فیلم او را دنبال می‌کند و در حالی که برای سرآشپز پل کار می‌کند، رویاها و آرزوهایش را دنبال می‌کند.

Chutimon در بازی با Aoy منظم، سخت کوش و دلسوز کار فوق العاده ای انجام می دهد. رفتار و حضور او دارای سبکی است و نیمی از نقص های فیلم را جبران می کند. او فوق‌العاده خام است، و قوس شخصیت رهایی بخش او چیزی است که در «گرسنگی» منتظر آن هستیم. «ترنس فلچر» از سرآشپزهای بانکوک، پل، با بازی نوپاچای چاینام، یک نابغه مفیستوفیلی است. نوپاچای به طور واقع گرایانه نقش رئیس ظالم را بازی می کند، حتی اگر گاهی اوقات جوهره کارش معنا نداشته باشد.

سرآشپزی که از این لذت می برد که ثروتمندان غذای او را بخورند و از تماشای آن لذت ببرند. Tone و Tos برخی از شخصیت‌های حمایت‌کننده با بازی‌های مناسب هستند که از شدت رویارویی بین Paul و Aoy فاصله می‌گیرند. به عنوان دانش آموزی که بهتر از معلمش است، وقتی Aoy متوجه می شود که دیگر نمی خواهد با پل کار کند، زیرا او سطوحی را که او در آن خم می شود را درک نمی کند، تصمیم می گیرد آن را ترک کند و برای خودش یک سرمایه گذاری ایجاد کند. به زودی، او متوجه می شود که خودش در حال تبدیل شدن به پل دیگری است. او چگونه خود را نجات خواهد داد و آیا او نیز تسلیم جذابیت قدرت خواهد شد؟

مملو از دیالوگ‌های شوخ‌آمیز که پرسش‌های مهمی را مطرح می‌کند، آیا این منظره است که طعم غذا را برای کسانی که توانایی خرید هر چیزی را دارند می‌آورد؟ آیا این تخصص است که چیزی را گران می کند یا تخصص با هزینه تعیین می شود؟ فقرا غذا می خورند تا شکم خود را سیر کنند، اما ثروتمندان تشنه چیزهای بیشتری هستند. این مفهوم اصلی “گرسنگی” است. برای Aoy، کار کردن برای ثروتمندان، آوردن غذاهای منحصر به فرد روی میز، و یادگیری از سرآشپز پل چیزی بود که او فکر می کرد او را خاص کرده است، اما در واقعیت، همانطور که با او کار می کند، متوجه می شود که این ارزش و استعداد او است که او را می سازد. خاص

ریاکاری پل زمانی به وضوح قابل مشاهده است که او به Aoy دلیل خود را برای تبدیل شدن به یک سرآشپز برای ثروتمندان علیرغم اینکه خودش مانند آنها زندگی می کند، می دهد. کنار هم قرار گرفتن تخت بیمارستان پل و تخت پدر Aoy واضح است و تصویر واضحی را برای Aoy به تصویر می کشد که او باید در مرحله بعد چه کاری انجام دهد. وقتی Aoy متوجه می شود که پل فراتر از مرزها حرکت کرده است تا ثروتمندان را سرگرم کند، تصمیم می گیرد کار برای او را رها کند و کار خود را شروع کند. سپس Aoy می آموزد که چیزهای زیادی برای از دست دادن به اشتیاق وجود دارد. تلاش او برای بهتر بودن از پل او را روز به روز بیشتر شبیه او می کند.

“وضعیت اجتماعی شما با آنچه می خورید تعیین می شود.” سیتیسیری از لحاظ بصری این پیام را به وضوح در فیلم بیان می کند. در صحنه‌ای که مضمون یک شام “گوشت و خون” است، مهمانان گوشت پخته شده را به شیوه‌ای بد می‌خورند که تنفر را به صحنه می‌آورد، اما پل در حالی که میهمانان از کناره‌های آن مایع قرمز می‌ریزند، لبخند می‌زند. دهان آنها به شدت خفه می شوند، حتی اگر این بزرگان سیاسی یک روز گرسنگی در زندگی خود ندیده باشند. Aoy نیز به دنبال شهرت است. او می خواهد پل را در بازی خودش شکست دهد و در پایان می آموزد که باید این کار را با ارائه خود واقعی خود به ثروتمندان انجام دهد. تفاوت بین Aoy و Paul این است که او از روی عشق آشپزی می کند، در حالی که او از روی کینه. Aoy مصمم است به پل ثابت کند که عشق در آشپزی مهم است، اعتقادی که از دوران کودکی با او بوده است.

غذای سرآشپز پل به جای ارائه غذاهای مجلل و خوش طعم، همیشه ناخوشایند به نظر می رسد، خلاقیت های هنری او آشکارا بیزاری او را نسبت به مشتریانش نشان می دهد. در مقایسه، غذای “فقیر” Aoy اشتها آورتر به نظر می رسد و برای چشم جذاب تر است. این تفاوت یک راه عالی برای نشان دادن شکاف بین تفکر پل و Aoy است. متأسفانه، چیز دیگری وجود ندارد که ظریف باشد، و بسیاری از سکانس‌ها تکراری به نظر می‌رسند و باعث می‌شود فیلم بی‌پایان به نظر برسد.

به طور کلی، «گرسنگی» پتانسیل انجام کاری باورنکردنی را داشت، اما با ایمن بازی کردن، کوتاه آمد. آئوی در طول مدتی که با پل داشت و سپس نامی برای خود ایجاد کرد، متوجه می‌شود که گم شده است و چیزی که مصمم بود برای خودش به دست بیاورد، هرگز آن چیزی نبود که از ابتدا می‌خواست. Aoy خودش آشپز پل را پیدا نکرد. او توسط تون وارد “گرسنگی” شد و سفر او برای یافتن این پاسخ برای تماشای عالی است. این خود می توانست پیام این فیلم باشد. یافتن مسیر خود از طریق شکاف طبقاتی زمینه‌سازی می‌شود، و آن را کمی به یک مبارزه کثیف بین اشتیاق و پیام اجتماعی تبدیل می‌کند. یکی که ممکن است بسیاری از مردم با آن ارتباط داشته باشند.

اگر «گرسنگی» حدود 2 سال پیش اکران می‌شد، تازه بودن همه آن تماشای آن را بسیار سرگرم‌کننده می‌کرد، اما با اشباع فیلم‌های ضد سرمایه‌داری از زمان همه‌گیری، در موارد گفته شده قابل توجه نیست. ژانر. دسته. «گرسنگی» درامی است که به صورت هیجان‌انگیز ارائه می‌شود و پس از یک نقطه خاص، به این فکر کردم که هیچ چیز هیجان‌انگیزی در این فیلم وجود ندارد و باعث می‌شود اغلب حواسم پرت شود. ناسزای ملایمی وجود دارد و خشونت وجود ندارد، اما مایعات خون مانند و تصاویر جالبی وجود دارد که ممکن است فرد را ناراحت کند. سرآشپز پل در حال تخلیه ذهنی است و اگر علاقه ای به تماشای گوردون رمزی تایلندی ندارید، می توانید این یکی را نادیده بگیرید. برخی از ذبح حیوانات وجود دارد که ممکن است برای برخی از بینندگان نیز ناراحت کننده باشد. به طور کلی، «گرسنگی» می‌توانست کمتر گرسنه‌تر و پرشورتر باشد و بیشتر بر روی یادگیری Aoy تمرکز کند تا غذایی که پل درست می‌کند و نحوه بلعیدن آن. من به “گرسنگی” 2.5 بشقاب از 5 را برای اجرای عالی Chutimon Chuengcharoensukying می دهم.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم هانگر دوبله فارسی Hunger 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!