logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم River Wild 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی رودخانه وحشی با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم رودخانه وحشی دوبله فارسی River Wild 2023
دانلود فیلم رودخانه وحشی دوبله فارسی River Wild 2023

 

رودخانه وحشی (به انگلیسی: River Wild) یک فیلم هیجان‌انگیز آمریکایی محصول ۲۰۲۳ است که بازسازی فیلم رودخانه وحشی محصول ۱۹۹۴ و یک دنباله مستقل مدرن است. کارگردانی آن را بن کتای برگرفته از فیلمنامه ای که او با همکاری مایک نگوین لی نوشته بود. آدام برودی، لیتون میستر و تاران کیلام بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم در ژوئیه 2022 در مجارستان شروع به عکاسی اصلی کرد و در اواخر همان سال به پایان رسید. River Wild ویدیوی مستقیم به خانه از طریق انتشار فیزیکی و دیجیتالی در ۱ اوت ۲۰۲۳ منتشر شد.

برادر و خواهر جدا شده گری و جوی ریس، همراه با دوست دوران کودکی خود به نام تروور، در میان گردشگران سفری رافتینگ در آب های سفید را آغاز می کنند. در امتداد رودخانه، وقایع به سرعت از هیجان انگیز به وحشتناک تبدیل می شوند، زیرا گروه خود را در کنار قاتل می بینند که قصد خرابکاری در سفر را دارد و در عین حال از افشای اسرار گذشته جلوگیری می کند. جوی باید بر ترس های خود غلبه کند و با برادرش گری کار کند تا تا انتهای رودخانه زنده بماند، قبل از اینکه خیلی دیر شود.

در ژوئیه 2022، اعلام شد که یک فیلم داستانی بازسازی شده از رودخانه وحشی وارد تولید شده است، در حالی که در آن زمان عکاسی اصلی در مجارستان آغاز شده بود. کارگردانی بن کتای بر اساس فیلمنامه ای که او با همکاری مایک نگوین لی نوشته است. این پروژه که توسط اوگدن گاوانسکی تهیه شده است، محصول یونیورسال 1440 اینترتینمنت است و توسط گروه سرگرمی یونیورسال فیلمد توزیع خواهد شد. اگرچه این فیلم به‌عنوان یک بازسازی/راه‌اندازی مجدد توسط روزنامه‌ها اعلام شد، مدیران استودیو این فیلم را «داستان جدید رودخانه وحشی» در «جهان» نسخه اصلی نامیدند که نشان می‌دهد این فیلم دنباله‌ای مستقل است که در فضایی معاصر اتفاق می‌افتد. .

کتای بعداً اظهار داشت که داستان، اگرچه شبیه و الهام گرفته از قسمت اول است، اما در چگونگی رخ دادن وقایع در طول داستان متفاوت است. در حالی که وقایع River Wild (1994) بر اساس شرایطی اتفاق می‌افتد که خانواده هارتمن با افراد بد در کنار رودخانه ملاقات می‌کنند، رویدادهای River Wild (2023) ناشی از یک رابطه از قبل موجود و تنش گروه است. این فیلمساز گفت: «در فیلم ما، خطر از درون گروه سرچشمه می‌گیرد… [این] داستانی صمیمی‌تر و تلخ‌تر است، اما در همان فضای هیجان‌انگیز فیلم اصلی.

عکاسی اصلی در ژوئیه 2022 با فیلمبرداری در اروپای شرقی از جمله مجارستان، اسلواکی و بوسنی آغاز شد. بازیگران و خدمه از مکانی به مکان دیگر رانندگی کردند و بازیگران قبل از شروع تولید، آموزش های گسترده ای را در یک مرکز آموزشی بازی های المپیک در لیپتوفسکی میکولاس، اسلواکی دریافت کردند. میستر این تولید را فیزیکی توصیف کرد و بیان کرد که گرمای تابستان، سرمای آب رودخانه و موضوع عاطفی آن “چالش برانگیز” است.

او و شوهر واقعی برودی اظهار داشتند که اگرچه در ابتدا بر این باور بودند که فیلمبرداری این پروژه ممکن است پس از پایان کار، شدت را با خود به خانه بیاورد، اما هر دو دریافتند که این روند طبیعی است و به راحتی از نقش‌های خود در بین فیلم‌برداری‌ها کنار می‌روند، با خیالی آسوده که اینطور نیست. زندگی شخصی آنها را تحت تأثیر قرار دهد. میستر اظهار داشت که کار با همسرش “هر لحظه را لذت بخش می کرد و او را راحت می کرد”، که همچنین “به او احساس امنیت ذاتی می داد.” برودی تولید را سرگرم کننده دانست و با طنز گفت: “اما بخش مورد علاقه من از فیلمبرداری، تعقیب لیتون در جنگل با تمام سرعت بود.” کیلام اظهار داشت که آمادگی جسمانی برای این نقش باعث شد که برای تولید احساس آمادگی کند، در حالی که آموزش را با همسرش کوبی اسمالدرز که در نقش های اکشن مختلفی ظاهر شده است مقایسه کرد.

 

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم رودخانه وحشی دوبله فارسی River Wild 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!