logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات سریال

دانلود رایگان سریال رابط با دوبله فارسی Liaison 2023 TV Series

سریال رابط محصول ۲۰۲۳ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

دانلود 
<figcaption class=
دانلود سریال رابط Liaison 2023 با دوبله فارسی

 

سریال رابط یک مجموعه تلویزیونی هیجان انگیز بریتانیایی – فرانسوی به نویسندگی ویرجینی براک، کارگردانی استیون هاپکینز و با بازی وینسنت کسل و اوا گرین است. در 24 فوریه 2023 در Apple TV+ نمایش داده شد.

سریال رابط یا ارتباط (Liaison) یک مجموعه هیجان انگیز، رازآلود و درام محصول کشورهای فرانسه و انگلستان به کارگردانی استیون هاپکینز (Stephen Hopkins) است که فصل اول آن در سال 2023 میلادی توسط سه کمپانی Apple Studios و Léonis Productions و Ringside Studios تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این سریال را نیز ویرجینی براک و الیور بوچر به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون دانیل فرانسیس، اوا گرین، ونسان کسل، لینا دوباری، عزیز دیاب، کریس هریس، اولیویا پوپیکا، لایتیتیا ایدو، نائومی یانگ، کریستوفر اسکیورف، جیم استورجن، مارکو هورانیه، پاتریک مالاهید، مارک کیلین، نیکولای کینسکی، جولیا وستکات-هاتون و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ سریال رابط اولین بار از تاریخ 24 فوریه سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم اپل تی‌وی‌پلاس +Apple TV در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، چین، کره جنوبی، دانمارک، ژاپن، سوئد، هلند، اتریش، فنلاند و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر خواهد شد؛ تهیه‌کنندگی مجموعه رابط را ادوارد بارلو، توماس باست، جوانی بلیکی، روپرت بری، ونسان کسل، ژان بنو گیلیگ، استیون هاپکینز، اریک جولانت، دنیل کیلروی، سارادا مک درموت، گاب نیل و جاستین تامسون به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از والتر مایر می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط پیتر لوی انجام شده است؛

هشدار طوفان

دو هکر به نام های سمیر و ولید حمزه از سفارت فرانسه در دمشق درخواست پناهندگی سیاسی کردند. آنها ادعا می کنند که اطلاعاتی در مورد حملات سایبری تروریستی آینده در اروپا دارند. به جای استفاده از DGSE، رئیس‌جمهور فرانسه به دیدیه تاراود، رئیس گروه ویژه امنیتی الیزه اجازه می‌دهد تا فوراً آنها را توسط گابریل دلاژ، عامل خصوصی Telkis استخراج کند که باعث ناراحتی رئیس DGSE سوفی سن‌روش شد. استخراج توسط مزدوران رهگیری می شود و این دو به سختی فرار می کنند. دلاژ دستگیر می‌شود، اما وقتی مردها متوجه می‌شوند که قبلاً با هم کار کرده‌اند آزاد می‌شود. حمزه ها وارد ترکیه می شوند و از گذرنامه های فرانسوی دلاژ برای پرواز نزد عموی خود در بریتانیا استفاده می کنند. در لندن، مرکز امنیت سایبری ملی هک شده است، اما بدون آسیب ظاهری. ریچارد بنکس، وزیر امور داخله و آلیسون رودی، وزیر خصوصی انگلیسی-فرانسوی وی، خواستار تحقیقات کامل هستند. هک دوم در آن شب سد تیمز را غیرفعال می کند و باعث سیل گسترده می شود. ولید و سمیر سعی می کنند با مارک بولتون، مدیر عامل NCSC تماس بگیرند. رئیس Telkis، آلن دوما، دستورالعمل‌های تاراود را به دلاژ می‌فرستد تا یک کلید USB را از پسرعموها دریافت کند. در لندن، ولید را مجروح می‌کند و کلید را می‌گیرد، اما بعداً متوجه می‌شود که برای باز کردن قفل رمزگذاری به اثر انگشتش نیاز دارد. تاراود نگران افتادن کلید به دست بریتانیایی ها می شود. در یک جلسه توجیهی فرماندهی ضد تروریسم، دلاژ هنگام رویارویی با ولید از دوربین مدار بسته شناسایی می شود و توسط راودی شناسایی می شود. در حالی که وزارت کشور در مورد چگونگی لغو مصونیت دیپلماتیک دلاژ برای دستگیری او استراتژی می‌کند، دلاژ بیرون از خانه آلیسون ظاهر می‌شود.

آشوب

دلاژ به راودی فاش می‌کند که حمزه‌ها در حال پاک کردن سرورهای اطلاعات پلیس سوریه بودند که اطلاعات حمله را کشف کردند. شریک رودی، وکیل آلبرت اونوری، توسط بانک ها استخدام می شود تا به آنها کمک کند مصونیت دلاژها را لغو کنند. پلیس متروپولیتن دی هابز به Onwori می گوید که آنها معتقدند حمزه ممکن است انگیزه های تروریستی داشته باشد. سومین هک در Network Rail باعث تصادف قطار می شود که دختر Onwori کیم را مجروح می کند و دیگران را می کشد. دلاژ به بیمارستانی که ولید در حال بهبودی است نفوذ می کند و سعی می کند از این اثر انگشت برای باز کردن قفل کلید استفاده کند. او با رودی روبه‌رو می‌شود و این دو قبل از رفتن او عاشقانه در آغوش می‌گیرند. ولید بعداً زمانی که هکرها او را مسموم کردند می میرد. دلاژ اثر انگشت سمیر را کشف می کند و برای دسترسی به رمز عبور نیز نیاز است. رئیس جمهور فرانسه کنترل را در مورد تاراود و دوما به سن روخ و DGSE واگذار می کند. سمیر از بریتانیا به دانکرک فرار می کند. هابز متوجه می شود که دلاژ برای Telkis کار می کند و پوشش دیپلماتیک او دروغ است. او از پلیسی که او برای دستگیری او می فرستد فرار می کند و با رودی ملاقات می کند که با اکراه موافقت می کند در صورت جلوگیری از حملات بیشتر به او کمک کند. در یک نشست COBRA، او و بانک ها پیشنهاد امضای یک توافقنامه امنیت سایبری با اتحادیه اروپا را دادند. تاراود با باب فورت ملاقات می کند، کسی که منافعی در امضا نشدن قرارداد دارد. تارو با Sabine Louseau، معشوقه سابق خود که در کمیسیون اروپا کار می کند ملاقات می کند و او را متقاعد می کند که در قرارداد خرابکاری کند. راودی متوجه می شود که دلاژ گوشی او را دزدیده است.

دستکاری

اونوری از رودی می خواهد که با او ازدواج کند. Telkis همسر سمیر، مریام را به بلژیک، جایی که او به عنوان پناهنده وارد شده است، دنبال می کند. دوما به دلاژ دستور می دهد که برای بردن او به بروکسل برود و با لوسو صحبت کند تا ببیند آیا تارو در هر دو طرف بازی می کند یا خیر. راودی و بولتون به کمیسیون اروپا می‌رسند، اما با لجبازی لوسو مواجه می‌شوند. بولتون با فورت ملاقات می کند که مشخص شد مسئول حملات است تا شرکت او Antropa بتواند قراردادهای فناوری اطلاعات را با دولت بریتانیا تضمین کند. بولتون که برای ایجاد هک NCSC پول داده بود، وقتی متوجه نقش خود در مرگ شهروندان بریتانیا شد، روابط خود را قطع کرد. دلاژ با جعل هویت یک پزشک غیردولتی، میریام را به همراه پسرش از اردوگاه پناهندگان بیرون می‌آورد و آنها توسط مردان ناشناس تحت تعقیب قرار می‌گیرند. او که مجروح شده است، رودی را برای کمک صدا می زند و او وضعیت سمیر را برای مریم توضیح می دهد و آنها را در هتل چک می کند. بانک ها از لندن، جایی که هک دیگری در شبکه ملی در حال وقوع است، تماس می گیرند و از او می خواهند که قرارداد امنیت سایبری را ایمن کند. روز بعد، رودی لوسو را دور می زند و مستقیماً با کمیسر اتحادیه اروپا واندرمیر ملاقات می کند و توافق می کند که قرارداد را در ساعت 8 شب امضا کند. تاراود خشمگین از لوسو می خواهد که از امضای قرارداد صرف نظر کند. هابز دوربین مداربسته Onwori را از بیمارستان با حضور Rowdy و Delage نشان می دهد. دلاژ به طور عاشقانه ای با لوسو ملاقات می کند، در حالی که روز قبل در قطار به بلژیک با نام مستعار خود ارتباط برقرار کرده است. راودی در حال آماده شدن برای امضای قرارداد، متوجه می شود که بولتون توسط همان مردانی که دلاژ را تعقیب می کردند در توالت حلق آویز شده است.

قتل عام

Delage وب کم لپ تاپ Louseau را به Telkis هک می کند. لوسو به دلیل مرگ بولتون به کمیسیون اروپا فراخوانده می شود و به تاراود اطلاع می دهد که به او می گوید معامله بولتون با آنتروپا را به اداره مبارزه با تقلب گزارش دهد. لوسو با رادی روبه‌رو می‌شود و به او می‌گوید که از او استفاده می‌شود، و تحقیقات ضد کلاهبرداری در مورد بولتون، پیوستن بریتانیا به قرارداد امنیت سایبری را سال‌ها متوقف می‌کند. سمیر با مریم تماس می گیرد، او شرایط را توضیح می دهد و او فاش می کند که در دانکرک است. تاراود می گوید ماموریت او از سوی رئیس جمهور این است که اطمینان حاصل کند که شرکت فرانسوی Antropa برخلاف مقررات اتحادیه اروپا با بریتانیا امضا می کند. یک هک جدید باعث می شود یک هواپیما به طور خطرناکی در نزدیکی کلیسای جامع سنت پاولز پرواز کند. بنکس با رادی تماس می گیرد و به او می گوید که مشاور ارشد دولتی گلیسون آنها را مجبور به معامله با آنتروپا کرده است. دوما به دلاژ دستور می دهد که مرگ سمیر را جعل کند تا پوشش خود را حفظ کند. تاراود با فورت ملاقات می‌کند، او تأیید می‌کند که قرارداد بریتانیا امضا شده است، و بعداً از لوسو می‌خواهد که رمزهای عبور کاری خود را به آنتروپا بدهد. دلاژ و رودی سمیر و دوستش کریمو را از دانکرک جمع آوری می کنند. آنها آنها را به قلعه پدر آلیسون، جک، سرلشکر بازنشسته و دوست بنکس می برند. آن‌ها کریمو را به‌عنوان سمیر کنار می‌زنند، چون می‌دانند آنتروپا از طریق پهپاد در حال تماشای آن است، و او را به اتاق وحشت می‌برند. برای جک فیلمی از شرکت آلیسون و گابریل در یک تظاهرات زیست محیطی در سال 2000، که در آن شخصی با کوکتل مولوتف کشته شد، ارسال می‌شود و با تماسی که سعی می‌کند از او باج‌گیری کند، دریافت می‌کند. آنها به او نشان می دهند که سمیر در دانکرک در یک قایق است. عواملی که بولتون را کشتند به ملک می‌رسند، اما دلاژ به جک شلیک می‌کند که تپانچه‌اش را به سمت او نشانه می‌گیرد.

 

آلبوم خانوادگی

 

راودی و دلاژ از دست ماموران فرار می کنند و جک را به بیمارستان می برند. دوما با درک خیانت تاراود از تصاویر وب‌کم، آن را در اختیار سن‌روچ قرار می‌دهد. DGSE به Telkis فاش می‌کند که Antropa قصد دارد به اطلاعات دسترسی داشته باشد تا بتواند نقاط ضعف امنیت سایبری تمامی 27 کشور عضو اتحادیه اروپا را هدف قرار دهد. آنها همچنین خاطرنشان می کنند که Antropa باید در دولت بریتانیا خال داشته باشد. راودی و دلاژ با دوستان معترض زیست محیطی سابق خود ملاقات می‌کنند که سمیر و خانواده‌اش را در خود جای داده‌اند، که از آلیسون به دلیل شهادت علیه دلاژ و زندانی کردن او 20 سال قبل اجتناب می‌کنند. سمیر کلید USB را باز می کند و نشان می دهد که Antropa قصد دارد به کشورهای مختلف حمله کند. او فاش می کند که آنها قبل از رفتن به فرانسوی ها با بولتون تماس گرفتند، اما او هرگز در جلسه حاضر نشد. راودی و دلاژ با دوما و سن‌روخ ملاقات می‌کنند، که فاش می‌کنند تاراود با فرانسیس میلر، مدیرعامل آنتروپا در لندن ملاقات می‌کند، و آنها را متقاعد می‌کنند که به سمیر اجازه دهند به بریتانیا بازگردد، مشروط بر اینکه حرکات تاراود را به او ارائه کنند. بانکز که نمی‌خواهد با آنتروپا قرارداد امضا کند، موافقت می‌کند که وقتی رودی و سمیر به بریتانیا می‌رسند، ملاقات کند، زیرا می‌داند که سمیر می‌تواند شواهدی ارائه دهد که مانع از امضای قرارداد شود. نامه ای پس از مرگ از بولتون، حاوی شواهدی از برخورد او با آنتروپا، به خانه رودی می رسد. Onwori آن را به بانک ها می دهد. فیلم کامل ویدیویی نشان می‌دهد که رودی، هرچند به‌طور غیرمستقیم، مسئول زنده‌سوزاندن ناتالی، فعال همکار، در تظاهرات است. گروه سعی می‌کنند او را بکشند، اما دلاژ او را نجات می‌دهد که فاش می‌کند که یک نفوذی اطلاعاتی برای گروه آنها بوده است. راودی، دلاژ و حمزه ها از طریق قایق به اسکاتلند می رسند.

 

چشم در برابر چشم

راودی، دلاژ و حمزه یک ون را می دزدند و به لندن می روند و در خانه او با اونوری می مانند. او به دلاژ می گوید که هرگز قصد کشتن ناتالی را نداشته است. لوسو توسط تارو مجبور می شود در جلسه ای در لندن شرکت کند. بانک ها راودی را ملاقات می کند، که به او می گوید DGSE یک کپی از کلید دارد. سن‌روش و دوما با دی‌هابز ملاقات می‌کنند، کسی که قصد دارد تاراود، لوسو و میلر CTSFO را هنگام ورود به کشور دستگیر کند. دوما و سن‌روخ که نگران برنامه‌های او هستند، به دلاژه دستور می‌دهند که تاراود را مستقلاً تصرف کند. جوزف میلر، مدیرعامل Antropa به Foret فاش می‌کند که DGSE یک نسخه از کلید را در اختیار دارد، و آنها دیگر نمی‌توانند با بریتانیایی‌ها امضا کنند و باید ظرف 24 ساعت آینده منحل شوند و ناپدید شوند، اما در آینده با نامی جدید اصلاح خواهند شد و دوباره کلید را به کار خواهند گرفت. توافق با انگلستان راودی یک تاکسی به دفتر خانه می‌برد، اما یک افسر فاسد فرماندهی حفاظت که برای آنتروپا کار می‌کند، که سمیر را نیز ربوده است، رهگیری می‌کند و به مقر آنها برده می‌شود. هابز، سن‌روچ و دوما او را در حال ورود می‌بینند و معتقدند که رادی خال است. دلاژ به دفاتر آنتروپا در انگلستان نفوذ می کند و در آنجا متوجه می شود که آنها همه چیز را از بین می برند. لوسو مجبور می شود گذرواژه های دسترسی اتحادیه اروپا را ارائه دهد. سمیر خود را قربانی می کند تا مریم و لوسو بتوانند فرار کنند. راودی و دلاژ نزد میلر آورده می شوند، اما راودی یکی از مردانش را خلع سلاح می کند و آن دو فرار می کنند. دلاژ عقب می ماند تا امنیت را حفظ کند در حالی که راودی فرار می کند. تاراود، فورت و میلر هنگام فرار از لندن، با انفجار هلیکوپترشان کشته می شوند. راودی با بنکس ملاقات می‌کند، که فاش می‌کند که با آنتروپا کار می‌کرد، اما زمانی که آنها به منافع بریتانیا دست‌کشیدند، آنها را حذف کرد. او که منزجر شده از ادامه همکاری با او امتناع می کند و دوباره با دلاژ که از تیراندازی جان سالم به در برده بود، متحد می شود.

عوامل سریال

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

این داستان : هشدار طوفان
این داستان : آشوب
این داستان : دستکاری
این داستان : کشتار
این داستان : آلبوم خانوادگی
این داستان : انتقام عادلانه

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال رابط Liaison 2023 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!