logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Subhedar 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی سابهادار با کیفیت عالی

دانلود فیلم سابهادار دوبله فارسی Subhedar 2023
دانلود فیلم سابهادار دوبله فارسی Subhedar 2023

 

 

سابهادار یک فیلم درام تاریخی به زبان مراتی هندی محصول 2023 به نویسندگی و کارگردانی دیگپال لنجکار است، قسمت پنجم از Shivraj Ashtak که زندگی Subedar Tanaji Malusare را دنبال می کند. این فیلم به طور مشترک توسط Mulakshar Productions، Raajwarasa Productions، Prithviraj Productions، Rajau Productions، Parampara Productions تولید می شود و توسط AA Films و Everest Entertainment توزیع می شود. در این فیلم، چینمی ماندلکار، مرینال کولکارنی، آجی پورکار نقش های اصلی را ایفا می کنند.

Subhedar در سال 2022 توسط Digpal Lanjekar با پوستر فیلمی که قرار بود در ژوئن 2023 منتشر شود اعلام شد. تاریخ اکران جدید در 21 ژوئن 2023 از طریق یک تیزر اعلام شد. اولین پوستر نگاه آجی پورکار در نقش تاناجی مالوساره که توسط دیگپال لنجکار در 30 ژوئن 2023 فاش شد. این فیلم از 25 به 18 آگوست موکول شد، اما به دلیل مشکلات فنی، در تاریخ اصلی خود در سینماها اکران شد.

در 25 آگوست 2023 در سینما اکران شد. با نظرات مثبت منتقدان و همچنین تماشاگران باز شد. Subhedar بیش از 13.23 کرور در سراسر جهان فروخت و سومین فیلم پرفروش مراتی در سال 2023 شد.

Subedar Tanaji Malusare ازدواج رایبا را رها می کند و ابتدا برای فتح قلعه کندانا به نبرد می رود و مانند یک شیر می جنگد، پس از فتح قلعه، قلعه Sinhagad نامیده می شود.

Rucha Vaze از Lokmat چهار ستاره از پنج ستاره داد و کارگردانی Lanjekar را ستود و گفت: “یک بار دیگر داستان یک جنگجوی دیگر را از چشمان او به طرز درخشانی نشان داد”. Sayali Koulgekar از Zee 24 Taas نیز به همین امتیاز داد، و نتیجه گرفت که شکوه و عظمت سینما از طریق لباس، بازیگری، لوکیشن قابل درک است.» منتقدی از The Times of India به سه ستاره از پنج امتیاز داد و نوشت: «فیلم به دلیل برجسته شدن است. اجرای آن.” شوبهام کولکارنی از کویموی به نام “سبهدار کسل کننده می شود.” آخیلش نراله کار از لوکساتا نوشت: “این یک فیلم تاریخی کامل نیست اما شاهکاری است که تاریخ را به دقت مطالعه می کند و طرح جالبی را به مردم ارائه می دهد که باید انجام شود.” هر مخاطبی از آن لذت می برد.

این فیلم در روز افتتاحیه 1.5 کرور روپیه خالص جمع آوری کرد. در آخر هفته اول 5.1 کرور به دست آورد. این فیلم در هفته اول بیش از 8.74 کرور روپیه جمع آوری کرد. طی ده روز، فیلم از مرز 10 کرور عبور کرد و به 11.38 کرور رسید. این فیلم بیش از 13.23 کرور در باکس آفیس در سراسر جهان فروش داشت.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم سابهادار دوبله فارسی Subhedar 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!