logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (3 رای)
46
51%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Shazam! Fury of the Gods 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم شزم 2 با کیفیت عالی

دانلود فیلم شزم ۲ دوبله فارسی Shazam! Fury of the Gods 2023
دانلود فیلم شزم ۲ دوبله فارسی Shazam! Fury of the Gods 2023

 

شازم! خشم خدایان (به انگلیسی: Fury of the Gods) یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ است که بر اساس شخصیت Shazam از دی سی کامیکس ساخته شده است. این فیلم توسط New Line Cinema، DC Studios، و شرکت Safran تولید شده و توسط Warner Bros. Pictures توزیع شده است، این فیلم دنباله Shazam است! (2019) و دوازدهمین قسمت در DC Extended Universe (DCEU). این فیلم به کارگردانی دیوید اف سندبرگ، تهیه کنندگی پیتر سافران و نویسندگی هنری گیدن و کریس مورگان ساخته شده است و زکری لوی، آشر آنجل، جک دیلن گریزر، ریچل زگلر، گریس کارولین کری، آدام برودی، راس باتلر، میگان در آن ایفای نقش کرده اند. خوب، لوسی لیو، جیمون هونسو و هلن میرن. در این فیلم، بیلی باتسون / شزم و خواهر و برادرهای خوانده اش با دختران اطلس مبارزه می کنند.

دنباله ای برای Shazam! توسعه اندکی پس از اکران آن فیلم در آوریل 2019 آغاز شد، با بازگشت گیدن به عنوان نویسنده، و مورگان به زودی برای تجدید نظر در فیلمنامه گیدن به آن ملحق شد. سندبرگ و لوی (شزم) نیز قرار بود تا دسامبر آن سال بازگردند. عنوان و بقیه بازیگران بازگشته در آگوست 2020 تایید شد، با بازی Zegler، Mirren و Liu به عنوان دختران اطلس در اوایل سال 2021. فیلمبرداری آن در ماه مه در آتلانتا، جورجیا آغاز شد و در اوت به پایان رسید.

شازم! Fury of the Gods در 14 مارس 2023 در تئاتر فاکس ویلج در محله وست وود لس آنجلس به نمایش درآمد و در 17 مارس در ایالات متحده اکران شد. این فیلم با نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان مواجه شد که سکانس های اکشن را تحسین کردند اما انتقاد کردند. طرح و فیلمنامه را پایین تر از نسخه قبلی خود می دانست. بیش از 119 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروش داشته است.

دو سال پس از شکست تادئوس سیوانا، [a] هسپرا و کالیپسو، دو دختر اطلس تیتان، به موزه آکروپولیس در آتن، یونان نفوذ کردند تا عصای شکسته جادوگر را بدزدند. ، در قلمرو خدایان زندانی شده و او را مجبور به تعمیر عصا و فعال کردن قدرت های آن می کنند.

در فیلادلفیا، بیلی باتسون و «شازمیلی» از خواهر و برادرهای خوانده‌اش، مردم را در پل در حال فروریختن بنجامین فرانکلین نجات می‌دهند، اما برای تخریب آن فراخوانده می‌شوند. این گروه به دلیل بزرگ شدن و داشتن علایق شخصی در خانه از هم جدا می شوند. بیلی نگران اخراج شدن از خانواده واسکوئز پس از پیر شدن از سیستم پرورشی است. در خواب، بیلی توسط جادوگر در مورد دختران هشدار داده می‌شود و شازمیلی را وادار می‌کند تا تحقیق در مورد آنها را آغاز کند.

فردی فریمن که هنوز در مدرسه مورد آزار و اذیت قرار می گیرد، عاشق دختر جدیدی به نام آن می شود که او خود ابرقهرمانی خود را به رخ او می کشد. هسپرا و کالیپسو با کارکنان وارد می شوند و قدرت فردی را می دزدند. مشخص می شود که آن، کوچکترین خواهر آنها، آنته آ است. بیلی و شازمیلی تلاش می کنند فردی را نجات دهند، اما دختران او را می ربایند و گنبدی غیرقابل تخریب در اطراف شهر قرار می دهند و همه را در داخل آن به دام می اندازند. فردی به همراه جادوگر در قلمرو خدایان زندانی می شود. دختران فاش می کنند که می خواهند انتقام بگیرند زیرا جادوگر پدرشان را کشته است.

 

در همین حین، شازمیلی ها وارد صخره ابدیت می شوند، جایی که با قلمی به نام «استیو» مواجه می شوند که از آن برای نوشتن نامه ای به هسپرا به عنوان مذاکره برای آزادی فردی استفاده می کنند. بیلی با هسپرا ملاقات می کند، و در حالی که ملاقات در ابتدا صمیمانه بود، او و کالیپسو به زودی با شازمیلی مبارزه می کنند. پدرو در طول مبارزه قدرت خود را از دست می دهد، در حالی که هسپرا دستگیر شده و به صخره برده می شود. هسپرا به راحتی می شکند و سیب طلایی، دانه درخت زندگی را می دزدد. در همین حال، فردی و جادوگر تلاش می‌کنند تا با کمک آنتهای دلسوز از قلمرو خدایان فرار کنند، درست زمانی که هسپرا با اپل برمی‌گردد. دختران با هم بحث می کنند زیرا هسپرا و آنته می خواهند از سیب برای احیای قلمرو خود استفاده کنند، در حالی که کالیپسو می خواهد آن را روی زمین بکارد تا آن را از بین ببرد. فردی اپل را می دزد اما کشف می شود، اگرچه بیلی و شازمیلی ظاهر می شوند و فردی دوباره قدرت خود را به دست می آورد.

بیلی و شازمیلی با جادوگر در خانه واسکوئز ظاهر می شوند، جایی که هویت مخفی خود را برای والدین رضاعی خود فاش می کنند. کالیپسو با اژدهایی به نام لادون برای تصاحب اپل ظاهر می شود. همه به جز بیلی در درگیری قدرت خود را از دست می دهند، در حالی که Kalypso سیب را پس می گیرد و از آن برای کاشت درخت در پارک سیتیزنز بانک استفاده می کند، که هیولاهایی را برای حمله به شهر تولید می کند. هسپرا و آنته آ به نقشه ویرانگر خواهرشان اعتراض می کنند، اما کالیپسو هسپرا را مجروح می کند و آنته آ را از قدرت خارج می کند. بیلی، در ناامیدی، از جادوگر می‌خواهد تا قدرت‌هایش را پس بگیرد، اگرچه جادوگر به او اطمینان می‌دهد که یک قهرمان واقعی است.

بیلی با توجه به سخنان جادوگر تغییر شکل می دهد و برای متوقف کردن کالیپسو پرواز می کند، در حالی که شازمیلی ها از تک شاخ ها برای دفع هیولاهای دیگر کمک می گیرند. در همین حال، بیلی یک هسپرا در حال مرگ را متقاعد می کند تا به او کمک کند تا کالیپسو را متوقف کند. بیلی که متوجه می شود گنبد به شدت به رعد و برق او واکنش نشان می دهد، کالیپسو را به پارک می کشاند در حالی که هسپرا گنبد را کوچک می کند تا آنها را مهار کند. بیلی با کالیپسو و لادون مبارزه می کند قبل از کشتن هر دوی آنها با اضافه بار برق به کارکنان، نابود کردن درخت و ارتش کالیپسو با آنها، به قیمت جان خود. هسپرا قبل از تسلیم شدن به زخم های بیلی به عنوان یک خدای واقعی تصدیق می کند.

آنته آ خانواده داغدار بیلی را برای دفن او به قلمرو خدایان می آورد. دایانا پرینس، آخرین موجود زنده با قدرت های خدایی، ظاهر می شود و عصا را تعمیر می کند، آن را با قدرت خود آغشته می کند و از آن برای احیای قلمرو خدایان، قدرت های Anthea و احیای بیلی استفاده می کند. بیلی به نوبه خود از کارکنان برای بازیابی قدرت خواهر و برادرش استفاده می کند. Shazamily خانه خود را تعمیر می کند در حالی که Anthea و Wizard در زمین ساکن می شوند.

در یک صحنه میانی، امیلیا هارکورت و جان اکونوموس تلاش می کنند تا بیلی را به نمایندگی از آماندا والر در انجمن عدالت استخدام کنند. در یک صحنه پس از اعتبار، سیوانا که هنوز در زندان است، بار دیگر با مستر مایند روبرو می شود و از اینکه او هنوز اجرای نقشه آنها را آغاز نکرده است، خشمگین شده است.

فیلم پارسی مگ
تأکید بازیگر نقش الی روی وفاداری سریال The Last Of Us به بازی های مجموعه

بازیگر نقش الی در سریال The Last Of Us شبکه‌ی HBO در مصاحبه‌ی اخیرش اظهار داشت که اقتباس تلویزیونی مجموعه به بازی‌های آن وفادار خواهد بود. بلا رمزی، بازیگر نقش الی در ...

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم شزم 2 دوبله فارسی Shazam! Fury of the Gods 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!