logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)
54
69%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Cocaine Bear 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی خرس کوکائینی با کیفیت عالی

دانلود فیلم خرس کوکائینی دوبله فارسی Cocaine Bear 2023
دانلود فیلم خرس کوکائینی دوبله فارسی Cocaine Bear 2023

خرس کوکائینی (که در برخی کشورها با عنوان خرس دیوانه منتشر شد) یک فیلم کمدی و ترسناک آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی الیزابت بنکس و نویسندگی جیمی واردن است. این فیلم کاملاً از داستان واقعی “خرس کوکائین” الهام گرفته شده است، یک خرس سیاه آمریکایی که نزدیک به 75 پوند (34 کیلوگرم) کوکائین گم شده را خورده است. کری راسل، اوشی جکسون جونیور، کریستین کانوری، آلدن ارنریچ، بروکلین پرینس، آیزیا ویتلاک جونیور، مارگو مارتیندیل و ری لیوتا در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. این فیلم به لیوتا اختصاص دارد که در ماه می 2022 درگذشت.

خرس کوکائینی در 24 فوریه 2023 توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد و ۷۵ میلیون دلار در سراسر جهان در مقابل بودجه ۳۰ تا ۳۵ میلیون دلاری فروخت.

در سال 1985، اندرو سی. تورنتون دوم، قاچاقچی مواد مخدر، محموله ای از کوکائین را از هواپیمای خود رها کرد. او سعی می‌کند با یک کیسه پر از مواد مخدر به بیرون پرت شود، اما خود را بیهوش می‌کند و به قاب در می‌زند و باعث سقوط او می‌شود. جسد او در ناکسویل، تنسی فرود می آید، جایی که باب، یک کارآگاه محلی، او را شناسایی می کند. او نتیجه می‌گیرد که کوکائین احتمالاً از سید وایت، سلطان مواد مخدر سنت لوئیس است و مابقی آن گم شده است. در همین حال، در جنگل ملی Chattahoochee-Oconee، یک خرس سیاه آمریکایی مقداری از کوکائین را می خورد، به شدت تهاجمی می شود و به دو کوهنورد، السا و اولاف حمله می کند و اولی را می کشد.

در شمال شرقی جورجیا، دانش‌آموز راهنمایی دی دی با مادرش، پرستار ساری، زندگی می‌کند. دی دی با بهترین دوستش هنری از مدرسه می گذرد تا تصویری از آبشار در جنگل بکشد. در مسیر آبشار، این زوج یک آجر کوکائین گمشده پیدا می‌کنند و قبل از اینکه خرس به آنها حمله کند مقداری از آن را می‌خورند. ساری به همراه لیز، پارکبان و پیتر، فعال حیات وحش، وارد جنگل می شود تا به دنبال کودکان بگردد. هر سه، هنری را می یابند که به درختی چسبیده و از خرس پنهان شده است. خرس حمله می‌کند و پیتر را از میان انبوهی از کوکائین می‌فرستد و لیز را در این فرآیند از بین می‌برد. خرس که جذب پیتر پوشیده از کوکائین شده است، او را می کشد و هنری را نادیده می گیرد. ساری و هنری به عمق جنگل فرار می کنند و لیز برای کمک می فرستد.

در سنت لوئیس، سید، فیکس کننده خود دیوید را می فرستد تا کوکائین باقی مانده را بازیابی کند. دیوید با ادی، پسر سید، که پس از مرگ همسرش افسرده شده و پسر خود را رها کرده است، به جورجیا سفر می کند. آنها مانند باب وارد گرجستان می شوند. در ایستگاه جنگل، دیوید با باند دوشان، سه خلافکار که در جنگل مشکل ایجاد می کنند، درگیر می شود. یکی از اعضا، استاچ، دیوید و ادی را می‌برد تا مقداری از کوکائینی را که در یک آلاچیق پنهان کرده بود، بازیابی کند. لیز با تعقیب خرس به ایستگاه بازمی گردد. لیز قبل از اینکه خرس جلیقه و دیگری را سلاخی کند، به طور تصادفی دم اسبی، یکی از دوشان را می کشد. امدادگران بث و تام می رسند و لیز را پس از درگیری کوتاهی با خرس جمع آوری می کنند. آنها با لیز با آمبولانس حرکت می کنند، اما خرس تعقیب می کند و به داخل وسیله نقلیه می پرد. در هرج و مرج بعدی، تام توسط خرس کشته می شود، در حالی که لیز از آمبولانس بیرون می افتد و در جاده له می شود. بث کنترل آمبولانس را از دست می دهد و با یک درخت برخورد می کند و باعث می شود که او از روی شیشه جلو پرواز کند و جان خود را بگیرد.

ساری و هنری متوجه می شوند که دی دی برای آنها ردی از رنگ به جا گذاشته است که از آن برای ردیابی او استفاده می کنند. دیوید و ادی را به آلاچیق می برند، اما باب را در آنجا با کوکائین مخفی شده پیدا می کنند. خرس ظاهر می شود، اما باب با کیسه کوک حواس او را پرت می کند. باب به طور ناگهانی توسط سید مورد اصابت گلوله قرار می گیرد که فاش می کند که تحت فشار مافوق خود برای بازیابی کوکائین است.

ساری و هنری یک اولاف عزادار را پیدا می‌کنند که آنها را به مخفیگاه دی دی هدایت می‌کند: غار خرس که دو توله‌اش را در خود دارد و نشان می‌دهد که خرس یک مادر است. اولاف می رود و توسط خرس کشته می شود. سید، ادی و دیوید غار را پیدا می‌کنند که به یک طاقچه در پشت آبشار منتهی می‌شود. خرس به غار برمی گردد. ساری، هنری، و دی دی برای ایمنی به داخل آب می‌پرند و بعد از آن ادی و دیوید – که تصمیم گرفته‌اند با هم تجارت مواد مخدر را ترک کنند – و همه زنده می‌مانند. با این حال، سید حاضر به ترک کیسه کوکائین یافت شده در غار نیست. او به خرس شلیک می کند و زخمی می کند اما در کشتن آن ناموفق بوده و توسط خرس و توله هایش از بدنش جدا می شود.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم خرس کوکائینی دوبله فارسی Cocaine Bear 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!