logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Mission Mangal 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم Mission Mangal 2019 با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم عملیات مریخ دوبله فارسی Mission Mangal 2019
دانلود فیلم عملیات مریخ دوبله فارسی 2019

نام فارسی : عملیات مریخ

[codein_imdb]

 

 Mission Mangal (ترجمه: عملیات مریخ ) یک فیلم درام به زبان هندی 2019 به کارگردانی Jagan Shakti است و به طور مشترک توسط Cape of Good Films، Hope Productions، Studios Fox Star، Aruna Bhatia، and Anil Naidu ساخته شده است. این فیلم به بازیگری گروههای آکشی کومار ، ویدیا بالان ، تاپسه پانو ، نیتیا منن ، کریتی کلهاری ، شرمن جوشی ، H. G. Dattatreya ، ویکرام گوخاله ، و Sonakshi Sinha می پردازد. این فیلم به طرز گسسته ای بر اساس زندگی دانشمندان سازمان تحقیقات فضایی هند انجام شده است که در مأموریت مریخ مریخ ، اولین اکسپدیشن بین سرمایه ای هند نقش داشته اند.

Mission Mangal در ماه نوامبر سال 2018 اعلام شد. Shakti ، که به عنوان مدیر همکار در Pad Man (2018) کار می کرد ، فیلم نامه را به Kumar گذاشت. عکاسی اصلی این فیلم در نوامبر سال 2018 آغاز شد. موسیقی متن این فیلم توسط امیت تریویدی و تانیشک باغچی با اشعار سروده شده توسط باغچی به همراه Amitabh Bhattacharya سروده شده و در زیر پرچم شرکت موسیقی موسیقی زی منتشر شده است. Mission Mangal در 15 آگوست 2019 ، روز استقلال هند به طور تئاتر در هند آزاد شد. این بررسی مثبت را از منتقدان دریافت کرد و 290.59 پوند کرور در سراسر جهان بدست آورد و به یک موفقیت تجاری تبدیل شد.

پس از راه اندازی ناموفق GSLV-F06 در تاریخ 25 دسامبر 2010 ، به دلیل یک اشتباه کوچک توسط مدیر پروژه Tara Shinde ، Rakesh Dhawan ، یک دانشمند دیگر که با او کار می کند ، سرزنش او را به عهده می گیرد. در نتیجه ، وی به عنوان مجازات به کار در مانگالیان منتقل می شود. ماموریت های جدید GSLV به روپرت دسای ، دانشمند ناسا با منشا هندی داده می شود. MoM (ماموریت مدار مریخ) به دلیل هدف رسیدن به مریخ با بودجه تنگ خود ، به عنوان یک ماموریت غیرممکن به نظر می رسد.

Rakesh می آموزد که MoM نمی تواند سوار بر PSLV شود ، زیرا این فناوری موجود تنها 1500 کیلوگرم وزن دارد و سوخت کافی برای شلیک این موشک برای مسافت تقریباً 5/5 * 10 ^ 7 کیلومتر را ندارد. GSLV اگر موفق بود ، می توانست ماهواره را به مریخ ببرد زیرا دارای بار 2300 کیلوگرم بود. با این حال ، شکستهای چشمگیر اخیر GSLV ، مأموریت های برنامه ریزی شده آینده را به خطر انداخته است.

در خانه ، تارا به دلیل تعادل بین زندگی حرفه ای و خانواده اش بدجوری درگیر نشده است. یک روز در خانه ، هنگام سرخ کردن «پوریس» ، خدمتکار تارا از گاز کافی برای پختن همه «پوریس» خبر می دهد ، که به تارا به او می گوید روغن را گرم کنید و بنزین را خاموش کنید و در صورت خنک شدن روغن دوباره آن را روشن کنید. که ایده او را برای راه اندازی MoM با استفاده از PSLV برانگیخته است.

آنها از انفجار گاز استفاده می كنند تا ماهواره MoM را وارد مدار خارج زمین كند ، و سپس آن را با استفاده از كره گرانشی زمین ، با تیراندازی سریع با انرژی ، تیراندازی می كرد. او با این ایده ، كه قانع است ، به راكش نزدیك می شود. این دوئل تلاش می کند اعضای دیگر تیم را به سمت خود سوار کند اما در عوض مورد تمسخر قرار می گیرد ، اگرچه بعداً با مدیر ISRO نیز قانع شدند. هنگامی که تارا و راکش از روپرت می خواهند تا اعضای متخصص تیم خود را به آنها وام دهد ، در عوض روپرت دانشمندان و مهندسان جوان را به آنها می دهد ، که تجربه کمی در راه اندازی ماموریت ندارند.

اول ، اکا گاندی ، متخصص کنترل پیشرانش ، جوانی وجود دارد که از اکثر چیزهای هندی متنفر است و به دنبال هر فرصتی برای فرار از ناسا است. پس از آن Neha Siddiqui طراح استقلال فضاپیما وجود دارد که به دلیل سوابق بین قومی خود در تلاش برای رد کردن است. کریتیکا آگروال ، متخصص ناوبری ، یک همسر فداکار است که به همسر سابق خود ، ریشی آگاروال ، وابسته است و در عمل به شدت زخمی شده است. وارشا پیلای ، طراح ماهواره و کارشناس بار ، برای اینکه نتواند فرزند به دنیا آورد ، با طعمه های مادر شوهرش در خانه می جنگد. پارمشوار جوشی ، متخصص بار ، بیشتر به کشیش و توصیه های او اعتماد می کند و علاقه عاشقانه ای به اکا ایجاد می کند. سرانجام ، آنانت آیندگان ، مهندس سازه تیم وجود دارد.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم عملیات مریخ دوبله فارسی Mission Mangal 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!