logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)
89
92%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Killers of the Flower Moon 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی قاتلان ماه کامل با کیفیت عالی

دانلود فیلم قاتلان ماه کامل دوبله فارسی Killers of the Flower Moon 2023
دانلود فیلم قاتلان ماه کامل دوبله فارسی Killers of the Flower Moon 2023

 

 

Killers of the Flower Moon  یک فیلم درام جنایی وسترن حماسی محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مارتین اسکورسیزی است که در کنار اریک راث فیلمنامه را بر اساس کتاب غیرداستانی دیوید گرن کیلرز در سال ۲۰۱۷ نوشته است. The Flower Moon: The Osage Murders and the Birth of FBI. داستان فیلم در اوکلاهاما دهه 1920 اتفاق می‌افتد و بر روی یک سری قتل‌های اعضای اوسیج و روابط در کشور اوسیج پس از کشف نفت در زمین‌های قبیله‌ای تمرکز می‌کند. اعضای قبیله حقوق مواد معدنی را در ذخایر خود حفظ کرده بودند و فرصت طلبان سفیدپوست به دنبال تصاحب ثروت اعضای قبیله بودند.

لئوناردو دی کاپریو، رابرت دنیرو و لیلی گلادستون بازیگران گروهی را رهبری می‌کنند که جسی پلمونز، تانتو کاردینال، جان لیثگو و برندان فریزر نیز در آن حضور دارند. این ششمین همکاری فیلم بلند اسکورسیزی و دی کاپریو، دهمین همکاری اسکورسیزی و دنیرو، و یازدهمین و آخرین همکاری اسکورسیزی و آهنگساز رابی رابرتسون است که دو ماه قبل از اکران فیلم درگذشت. این فیلم به رابرتسون تقدیم شده است.

توسعه در مارس 2016 زمانی آغاز شد که Imperative Entertainment حقوق اقتباس از کتاب را به دست آورد. اسکورسیزی و دی کاپریو در سال 2017 به این فیلم پیوستند و انتظار می‌رود تولید در اوایل سال 2018 آغاز شود. پس از چند بار عقب‌نشینی و تاخیر به دلیل همه‌گیری کووید-19، قرار بود تولید در فوریه 2021 آغاز شود و Apple TV+ برای تامین مالی و توزیع آن تایید شد. این فیلم در کنار پارامونت پیکچرز فیلمبرداری اصلی در نهایت در شهرستان‌های اوسیج و واشنگتن، اوکلاهاما، بین آوریل تا اکتبر 2021 انجام شد. این فیلم توسط شرکت‌های Sikelia Productions اسکورسیزی و Appian Way Productions دی کاپریو تهیه شده است که طبق گزارش‌ها، بودجه 200 میلیون دلاری آن بیشترین مبلغی است که تا به حال برای یک فیلمبرداری در اوکلاهما هزینه شده است. .

Killers of the Flower Moon اولین بار در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن در 20 مه 2023 به نمایش درآمد. این فیلم در 20 اکتبر 2023 توسط Apple TV+ تحت عنوان Apple Original Films و در کنار پارامونت پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. این فیلم به‌علاوه در IMAX به نمایش درآمده است. [این فیلم با کارگردانی اسکورسیزی، فیلمنامه، ارزش‌های تولید، تدوین، فیلمبرداری، موسیقی و اجرای بازیگران (به ویژه دی کاپریو، گلدستون و دنیرو) در سراسر جهان 154 میلیون دلار فروخته است و مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. بسیار مورد تحسین قرار گرفت، اگرچه زمان اجرا مورد انتقاد قرار گرفت. این فیلم برنده بهترین فیلم در هیئت ملی بازبینی شد و اسکورسیزی و گلدستون به ترتیب برنده کارگردانی و بازیگر زن شدند. این فیلم همچنین به عنوان یکی از 10 فیلم برتر سال 2023 توسط موسسه فیلم آمریکا معرفی شد.

بزرگان ملت اوسیج یک لوله تشریفاتی را دفن می کنند و در سوگ همسان شدن فرزندان خود در جامعه سفیدپوست آمریکایی هستند. چندین اوسیج در حال سرگردانی در منطقه حفاظت شده خود در اوکلاهاما، که پدیده سالانه “ماه گل” را در زمینه های شکوفه نشان می دهد، نفتی را می یابند که از زمین فوران می کند. این قبیله ثروتمند می شود، زیرا حقوق معدنی را حفظ می کند و اعضا در درآمدهای اجاره نفت سهیم می شوند، اگرچه قانون، سرپرستان قانونی منصوب شده توسط دادگاه سفید را ملزم می کند تا پول اعضای کامل و نیمه خون را مدیریت کنند، با فرض اینکه آنها “ناتوان” باشند.

در سال 1919، ارنست بورکهارت از جنگ جهانی اول بازگشت تا با برادرش بایرون و عمویش ویلیام کینگ هیل در مزرعه بزرگ رزرو شده هیل زندگی کند. هیل، معاون ذخیره کلانتر/دام‌دار که عموماً «شاه» نامیده می‌شود، در نقش خیرخواه اوسیج ظاهر می‌شود و به زبان آنها صحبت می‌کند و هدایایی می‌دهد. او به ارنست پیشنهاد می‌کند که با مولی کایل، اوسیج که خانواده‌اش صاحب حق مالکیت نفت هستند، دادگاهی کند. ارنست که در کنار بایرون در حال انجام سرقت مسلحانه از اوسیج بوده است، با مولی از طریق کار روزانه اش به عنوان راننده تاکسی آشنا می شود. یک رابطه عاشقانه شکل می گیرد و این دو در مراسمی با ترکیب عناصر کاتولیک و اوسیج ازدواج می کنند. با گذشت زمان آنها سه فرزند بزرگ می کنند.

هیل مخفیانه برای مرگ چند اوسیج ثروتمند برنامه ریزی می کند. او به ارنست می گوید که اگر تعداد بیشتری از خانواده مولی بمیرند، حق مالکیت بیشتری را به ارث خواهد برد. مولی دیابتی است و مادرش لیزی بیمار است. بعد از اینکه مینی خواهر مولی بر اثر یک بیماری مرموز می میرد، هیل به بایرون دستور می دهد تا خواهر دیگر مولی، آنا سرکش را بکشد. لیزی و شورای اوسیج ساکنان سفیدپوست این منطقه را مقصر می دانند و از قبیله می خواهند که به مقابله بپردازند.

یک فیلم خبری از قتل عام نژاد تولسا در سال 1921، که در آن سفیدپوستان یک جامعه سیاهپوست را ویران کردند و ساکنان زیادی را کشتند، نگرانی بیشتری را در میان اوسیج ایجاد می کند که آنها نیز ممکن است به طور مشابه آسیب ببینند. لیزی می بیند که اجدادش هنگام مرگ از او به زندگی پس از مرگ استقبال می کنند. هیل از ارنست می خواهد مرگ هنری روآن، شوهر اول مولی را سازماندهی کند تا بیمه عمر او را دریافت کند. با این حال، ارنست آن را خراب می کند و باعث می شود هیل به طرز وحشیانه ای او را در یک معبد ماسونی پارو بزند.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم قاتلان ماه کامل دوبله فارسی Killers of the Flower Moon 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!