logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات سریال

دانلود سریال Kardeslerim 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی سریال خواهران و برادران با کیفیت عالی 1080p

 

دانلود سریال خواهران و برادران دوبله فارسی Kardeslerim 2022
دانلود سریال خواهران و برادران دوبله فارسی Kardeslerim 2022

 

 

خلاصه داستان : قدیر، عمر، آسیه و امل، چهار خواهر و برادر که بشدت بهم وابسته هستند طی ماجراهایی هم پدر و هم مادر خودشون رو از دست میدن. در این دنیای به این بزرگی جز پناه بردن به همدیگه هیچ کاری نمیتونستن بکنن و هیچکسی نبود که ازشون حمایت کنه. تا این که درهای دانشکده ای که عاکف(کسی که مسبب تمام این اتفاقات بود) رئیسش بود به روی اون ها باز شد. درهای دنیایی که ثروتمند و فقیر، مظلوم و ظالم راه هایشان با هم تلاقی میکرد. در این بین قدیر تنها تلاشش این بود که از برادر و خواهرانش محافظت کند و آن ها را یکجا نگه دارد…

سلیل نالچاکان در نقش آکیف آتاکول، شوهر سوزان، شوهر سابق نبهات، پدر دوروک، کان و ملیسا آتاکول. ناپدری به هاریکا. قاتل هاتیجه و ولی ارن.
فادیک سوین آتاسوی در نقش شنگول ارن؛ همسر سابق اورهان، مادر اوغولکان و آیبایک و کادیر، عمه پدری آسیه و امل و عمه خوانده اومر.
Su Burcu Yazgı Coşkun در نقش آسیه ارن; دختر Hatice & Veli Eren، خواهر دوقلوی اومر، خواهر بیولوژیکی کادیر و امل که دلسوز و صادق است و به عنوان ستون حمایتی برای برادر بیولوژیکی بزرگترش، برادر دوقلوی خوانده و خواهر کوچکتر بیولوژیکی او، دوست دختر دوروک، همیشه عمل می کند.
ییگیت کوچاک در نقش اومر ارن؛ پسر خوانده هاتیجه و ولی ارن، برادر خوانده کدیر و امل، برادر دوقلوی آسیه، برادر ارن کوچکتر که سعی می‌کند از خواهر و برادر خوانده‌اش دفاع کند و در عین حال تلاش می‌کند تا مسئولیت‌هایی را که برادر خوانده بزرگ‌ترش، کادیر بر دوش می‌کشد، آسان کند. راهی که او می تواند دوست پسر سوسن پسر بیولوژیکی سوزان مانیاسال و احمد یلماز، برادر ناتنی مادری هاریکا، ناتنی برادر پدری یاسمین و سارپ.
آیلین آکپینار در نقش امل ارن؛ دختر Hatice & Veli Eren، کوچکترین خواهر و برادر ارن، خواهر کوچکتر بیولوژیکی کادیر و آسیه و خواهر خوانده کوچکتر اومر. او دختری شیرین است که خواهر و برادرش را بی قید و شرط دوست دارد اما اشتیاق به پدر و مادرش را در اعماق قلبش پنهان می کند.
اونور سید یاران در نقش دوروک آتاکول; پسر اکیف و نبهات آتاکول، برادر بزرگ ملیسا، برادر ناتنی پدری کان، دوست پسر آسیه.
Cihan Şimşek در نقش Oğulcan Eren; پسر شنگول و اورهان، برادر بزرگ Aybike، دوست پسر سابق هاریکا. پسر عموی بیولوژیکی به کادیر، آسیه و امل و پسر عموی فرزندخوانده اومر.
ملیس مینکاری در نقش Aybike Eren; دختر شنگول و اورهان، خواهر کوچکتر اوغولکان، پسر عموی بیولوژیکی، آسیه، امل و کادیر و پسر عموی اومر، دوست دختر برک.
رجب اوستا در نقش برک اوزکایا; بهترین دوست دوروک، رسول و پسر آیلا، دوست پسر آی بایک.

عوامل سریال

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

از قسمت ۶۰ به بعد پخش قسمتهای ۲ساعته توقف گردید ادامه قسمتها از این به بعد پخش ضبطی خود شبکه میباشد
دانلود کامل با کیفیت HDTV 720p

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال خواهران و برادران دوبله فارسی Kardeslerim 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!