logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Animal 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی حیوان با کیفیت عالی

دانلود فیلم حیوان دوبله فارسی Animal 2023
دانلود فیلم حیوان دوبله فارسی Animal 2023

 

 

Animal یک فیلم درام اکشن هندی زبان هندی محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی و تدوین سندیپ ردی وانگا است که فیلمنامه را نیز با پرانای ردی وانگا و ساوراب گوپتا نوشته است. این فیلم توسط Bhushan Kumar، Pranay Reddy Vanga، Krishan Kumar و Murad Khetani زیر مجموعه T-Series Films، Bhadrakali Pictures و Cine1 Studios تهیه شده است. در این فیلم رانبیر کاپور، آنیل کاپور، بابی دئول، راشمیکا ماندانا و تریپتی دیمری ایفای نقش می کنند. در این فیلم، رانویجی “ویجی” سینگ از سوء قصد به پدرش مطلع می شود و تصمیم می گیرد تا انتقام بگیرد.

این فیلم به طور رسمی در ژانویه 2021 به همراه عنوان فیلم معرفی شد. فیلمبرداری اصلی در آوریل 2022 آغاز شد و تا آوریل 2023 به پایان رسید. موسیقی این فیلم توسط JAM8، ویشال میشرا، جانی، منان بهاردواج، شریاس پورانیک، آشیم کمسون و هارشوارهان رامشوار ساخته شده است. فیلمبرداری توسط آمیت روی و تدوین توسط ساندیپ ردی وانگا انجام شده است. این فیلم با مدت زمان 201 دقیقه یکی از طولانی ترین فیلم های هندی بود.

Animal ابتدا قرار بود در 11 آگوست 2023 اکران شود اما به دلیل کار پس از تولید به تعویق افتاد. در ۱ دسامبر ۲۰۲۳ به زبان‌های هندی، تلوگو، تامیل، مالایالام و کانادا در قالب‌های استاندارد و IMAX منتشر شد. نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد، با تمجید از داستان سرایی، سکانس‌های اکشن و عملکرد کاپور، اما برخی از منتقدان آن را زن‌ستیزانه دانستند. Animal با درآمدی در حدود 859.53 کرور روپیه (110 میلیون دلار آمریکا)، به عنوان سومین فیلم پرفروش هندی سال 2023، نهمین فیلم هندی پردرآمد و پرفروش‌ترین فیلم هندی درجه A در تمام دوران، به موفقیت تجاری بزرگی دست یافت.

رانویجی “ویجی” سینگ پسر بالبیر سینگ، یک بازرگان مستقر در دهلی است که ریاست شرکت فولادسازی نسلی به نام “Swastik Steels” را بر عهده دارد. او از کودکی پدرش را می پرستید، اما بالبیر به دلیل مشغله کاری از او غافل شد. پس از حادثه‌ای که ویجی با یک AK-47 به قلدرهای خواهرش کمین می‌کند، بالبیر او را به مدرسه‌ای در آمریکا می‌فرستد. ویجی پس از اتمام تحصیلاتش برمی گردد و همکلاسی سابق خود گیتنجالی را که همیشه دوستش داشته را متقاعد می کند که نامزدی خود را قطع کند و او را انتخاب کند.

در طول تولد 60 سالگی بالبیر، ویجی با شوهر خواهرش وارون بحث می کند و از خانه بیرون رانده می شود. او ارتباط خود را با خانواده اش قطع می کند، با گیتجلی ازدواج می کند و به آمریکا نقل مکان می کند، جایی که این زوج صاحب دو فرزند می شوند. هشت سال بعد، او متوجه می شود که پدرش توسط مهاجمان ناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفته است و او را وادار به بازگشت به هند برای یافتن فرد مسئول می کند. او پسرعموهایش را از روستای زادگاهش در پنجاب جمع می‌کند تا در مأموریتش کمک کنند و یک داپلگانجر به نام کایلاش برای بالبیر راه‌اندازی می‌کند. کایلاش توسط تیم اسرار حقه کشته می شود زیرا آنها او را با بالبیر اشتباه می گیرند.

ویجی متوجه می شود که وارون در تلاش برای ترور نقش داشته است و او را در یک جلسه می کشد. او سپس به هتلی می رود تا با یک دلال اسلحه ملاقات کند، اما تیم اسرار دسته دسته می رسند تا او را بکشند. پس از یک نبرد طولانی، او آنها را شکست می دهد، اما جراحات وحشیانه ای را متحمل می شود و به کما می رود. ویجی پس از بیدار شدن از خواب دو هفته بعد و تحت عمل پیوند قلب متوجه می شود که اهدا کننده قلب او نامزد زنی به نام زویا بوده است. ویجی با زویا رابطه عاشقانه ای آغاز می کند که به زودی عاشق او می شود. زویا فاش می‌کند که او را برادر اسرار ابرار حقه فرستاده است.

ابرار او را به تله عسل ویجی فرستاده بود تا او را ربوده و به جای او یک داپلگانگری که خانواده اش را قتل عام می کرد، بجا آورد. ویجی فاش می‌کند که او همیشه این را می‌دانست و به سادگی می‌خواست هویت عامل واقعی را کشف کند. او از پدربزرگش راجدیر می‌آموزد که ابرار و برادرانش بخشی از خانواده ویجی هستند. آنها نوه های برادر کوچکتر راجدیر شمشر سینگ هستند و ویجی را پسر عموی خود می کنند. ابرار برای انتقام گرفتن از پدر خود عظیم حاق که از سهمی از دارایی آنها محروم شد، تلاش برای جان بالبیر را برنامه ریزی کرد.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم حیوان دوبله فارسی Animal 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!